Autor |
Wiadomość |
BondE87
|
Napisane: 21.03.2016, 21:04 |
|
Dołączył: 3.12.2013 Posty: 277
|
Cześć! Czy orientujecie się czy na tegorocznych targach w Poznaniu bedzie stoisko Porsche? Jesli tak to jakie modele beda prezentowane? Oficjalna strona targów milczy na ten temat. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 21.03.2016, 21:41 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Będzie nowe w Lava Orange 718 Boxster i unikat 991 R no i parę innych fajnych modeli np. Macan GTS w kolorze Carmin Red
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
BondE87
|
Napisane: 21.03.2016, 21:47 |
|
Dołączył: 3.12.2013 Posty: 277
|
Dzięki za informacje. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
TheStig
|
Napisane: 22.03.2016, 7:26 |
|
Dołączył: 5.03.2016 Posty: 227
|
Tutaj masz listę marek oraz miejsca stanowisk. Modeli nie znalazlem ale będzie ich 11.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Damos
|
Napisane: 22.03.2016, 22:26 |
|
Dołączył: 6.02.2013 Posty: 589 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nr klubowicza: 376
|
Pytanie - czy jest szansa na jakieś klubowe wejściówki na czwartek 31.03. na Press Day ?
_________________
996 Carrera cabrio '00 - OUT Boxster 981 GTS Martini, TP 1.50,758, Silesia 1.56,868 996 TT '03 928S '84
Damian
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 22.03.2016, 22:50 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Damian Na razie nie mamy żadnej informacji z Porsche Polska na ten temat... Jeżeli tylko takie zaproszenia/wejściówki się pojawią poinformujemy o tym niezwłocznie Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 23.03.2016, 20:35 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
Do Genewy mi sie w tym roku nie udalo dotrzec, to do Poznania chociaz sie przejade, podobno tyłek tego 718 mega fajny, ale 4 cylindry bolą.
|
|
Góra |
|
TheStig
|
Napisane: 23.03.2016, 22:04 |
|
Dołączył: 5.03.2016 Posty: 227
|
4 cylindry można by było jakoś przełknąć ale z pojemnością 3.0 i wolnossacą jednostką , a tu mamy 2.0 z turbo , smutne
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 24.03.2016, 1:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
TheStig napisał(a): 4 cylindry można by było jakoś przełknąć ale z pojemnością 3.0 i wolnossacą jednostką , a tu mamy 2.0 z turbo , smutne Ostatnia taka była w 968
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 24.03.2016, 20:37 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
uluś napisał(a): Do Genewy mi sie w tym roku nie udalo dotrzec, to do Poznania chociaz sie przejade, podobno tyłek tego 718 mega fajny, ale 4 cylindry bolą. TheStig napisał(a): 4 cylindry można by było jakoś przełknąć ale z pojemnością 3.0 i wolnossacą jednostką , a tu mamy 2.0 z turbo , smutne Chrzanicie Panowie. Wiecie, co napedza model 919? Czterocylindrowy silnik w ukladzie V o pojemnosci 2 litry. Jak jakies Mondeo. Do tego w zestawie z motorkiem elektrycznym. Hybryda jakas. Tfu, a fe. Aaa, "w automacie" badziew jeden. I co? Zwyciestwo np. w 24h Le Mans 2015. Daje rade? Daje. Frajda z jazdy jest? Pewnie jest (Webber sobie chwali ). Witamy w XXI wieku.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 24.03.2016, 23:48 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
|
Góra |
|
vip3r
|
Napisane: 25.03.2016, 8:33 |
|
Dołączył: 22.02.2012 Posty: 1040 Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
|
oj na wejściówki to bym się pisał! (choć trochę podbramkowo czasowo się robi) - w zeszłym roku było rewelacyjnie - zabrałem tatę i razem nazwiedzaliśmy się i naoglądaliśmy że ocho! (fajny klimat bo ćwierć wieku temu to on mnie zabierał a teraz miałem okazję się zrewanżować ) - w dzień prasowy komfortowo się zwiedzało - jak potem widziałem relacje w normalne dni jakie tłumy były to tym bardziej wdzięczny byłem za wejścówki co do silnika - nie będę ukrywał że wolę wiecej cylindrów ale 6 to też nie 8 więc już bez przesady - a nowy box, przynajmniej na zdjęciach - wygląda cudownie. będzie mocniejszy, dzwięk na pewno zrobią jak trzeba a silnika i tak nie widać przecież - więc "skoro 90% gospodyń nie widzi różnicy"
_________________
Jacek (911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)
|
|
Góra |
|
TheStig
|
Napisane: 25.03.2016, 10:42 |
|
Dołączył: 5.03.2016 Posty: 227
|
BT napisał(a): uluś napisał(a): Do Genewy mi sie w tym roku nie udalo dotrzec, to do Poznania chociaz sie przejade, podobno tyłek tego 718 mega fajny, ale 4 cylindry bolą. TheStig napisał(a): 4 cylindry można by było jakoś przełknąć ale z pojemnością 3.0 i wolnossacą jednostką , a tu mamy 2.0 z turbo , smutne Chrzanicie Panowie. Wiecie, co napedza model 919? Czterocylindrowy silnik w ukladzie V o pojemnosci 2 litry. Jak jakies Mondeo. Do tego w zestawie z motorkiem elektrycznym. Hybryda jakas. Tfu, a fe. Aaa, "w automacie" badziew jeden. I co? Zwyciestwo np. w 24h Le Mans 2015. Daje rade? Daje. Frajda z jazdy jest? Pewnie jest (Webber sobie chwali ). Witamy w XXI wieku. Fiesta st napędza silnik 1.6 turbo i tez daje frajdę z jazdy ale czy o to chodzi w sportowych samochodach typu Porsche ? O wyciskaniu max mocy z pojemności? Powoli kończy się epoka silników momentalnie reagujacych na gaz , brzmienia silników 6 cylindrowych . Może i mamy XXI wiek ale nowa technologia w postaci downsizingu dopiero raczkuje . Turbo dziura mniejsza czy większą będzie miała miejsce (pomijając hybrydy, które też mają swoje plusy i minusy). Moim zdaniem możemy mieć powody do niezadowolenia bo dlawi się obecną motoryzacja na rzecz zmiejszenia emisji CO2.
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 25.03.2016, 13:32 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Według mnie to nie bedzie to, dźwięk bedzie tez tylko z tłumika... Jeździłem 991.2 S juz z nowym silnikiem, pomimo dużo mocniejszego dołu według mnie ten silnik gorzej brzmi, nie ma takiej góry i jakoś tak...
|
|
Góra |
|
BondE87
|
Napisane: 9.04.2016, 20:44 |
|
Dołączył: 3.12.2013 Posty: 277
|
Byłem, widziałem... auta niestety pozamykane, jak się grzecznie poprosi to można wejść do środka, niestety tylko z "nianią", która serwuje nam PRtalk najwyższych lotów Zapytałem o ceny.. o tym na targach nie rozmawiamy usłyszałem Na deser postraszono mnie, że zakup Porsche u brokera to z ł o... a konkluzja była następująca (oczwyiście wyrażona niewerbalnie)... chcesz się potargować to znaczy, że Cię nie stać i nie kupuj Porsche
|
|
Góra |
|
Raihkim
|
Napisane: 9.04.2016, 23:44 |
|
Dołączył: 6.03.2011 Posty: 110
|
TheStig napisał(a): ... Turbo dziura mniejsza czy większą będzie miała miejsce (pomijając hybrydy, które też mają swoje plusy i minusy). Moim zdaniem możemy mieć powody do niezadowolenia bo dlawi się obecną motoryzacja na rzecz zmiejszenia emisji CO2. Mi tam turbo dziura nie przeszkadza wręcz odwrotnie cieszę się ,że ją mam.
|
|
Góra |
|
Orphy
|
Napisane: 10.04.2016, 22:45 |
|
Dołączył: 9.02.2016 Posty: 317
|
Można by deliberować długo.
Być może aura dźwiękowa aut przechodzi powoli do historii (nie zapominajmy, że to jednak tylko produkt uboczny mało doskonałego procesu spalania).
Czy można jednak negować postęp? To tak, jakby zaprzeczać teorii ewolucji.
Jeździłem wcześniej 335 M Sport z dwoma turbinami (silnik roku w kategorii do 3.0 litra przez dwa lata z rzędu). Turbo lag? Gdzie? Silnik ciągnął od 1400 obrotów, moment uzyskany po modyfikacji mapy silnika wynosił 560 Nm - tyle co dzisiejsze M3/M4. M3 poprzedniej generacji (E92) wyprzedzałem na prostej startowej w Poznaniu na 5-tym biegu. Zdarzało się nawet objechać 996 w sprincie...
Nadeszła era przejściowa, w której próbuje się uczynić silnik spalinowy (jak wiemy, raczej mało efektywny) jak najbardziej efektywnym. Dodanie turbiny, czy silnika elektrycznego pozwala na to i trudno negować doskonalszą technologię. To nie są już turbiny o dużej masie i inercji z lat 80-tych. 488 - to także turbo, ale nadal jeździ jak Ferrari. Turbo S osiąga 2.6 do setki - trudno ignorować takie rezultaty. Przykłady można mnożyć. Parafrazując szefa Porsche Motorsport, z silnika wolnossącego nie da się już wyciągnąć wiele więcej, a by nadążyć za konkurencją trzeba było pomyśleć o doładowaniu. Wiem, nie brzmi... Ale czy to nie jest mała cena za takie osiągi? Nie zapomnijmy, że do niedawna auto przyspieszające do setki w 5 sekund było uważane za szybkie, a wyniki lepsze były zarezerwowane dla supercars. 2.0 turbo i radość z jazdy murowana. Nie mam wątpliwości, ze 991.2 także nie zawiedzie. Szczerze mówiąc, podstawowa Carrera 997.1 jest trochę... wybaczcie... "mułowata", bo przy niskich obrotach nie dzieje się nic... Oczywiście, piękne, bardzo szybkie, kultowe (nie cierpię tego wyświechtanego terminu) auto, ale... postęp już pokazał co więcej można zrobić zmieniając podejście do tematu internal combustion.
Co dalej? Tesla? Cisza i przyspieszenia rodem z lotnictwa... Chyba dożyjemy, skrzętnie ukrywając swoje ryczące potwory w garażach. Oby były legalne...
Od święta GT4, na co dzień ekonomia, komfort i nowoczesny diesel, za dwa lata jeszcze bardziej ekonomiczna hybryda. Z jednej strony pasja, z drugiej postęp - dualizm mojej motoryzacyjnej rzeczywistości i planów.
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 11.04.2016, 9:28 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
Ewolucja w przeszlosci byla wynikiem czynnikow naturalnych i szeroko pojetej konkurencji. Dzisiejsze zmiany sa wynikiem checi przetrwania gatunku ludzkiego jako calosci, nawet tego rodzaju bez prawa jazdy. Tak wiec kierunek w ktorym zmierza motoryzacja nie jest efektem ewolucji samej motoryzacji ale checia przetrwania calej cywilizacji, czego skutki pinosimy. Co do samamych osiagow, dzwiekow, odczuc i emocji to jest troche tak. Mozna uprawiac seks trzy a nawet dziesiec razy dziennie ale w prezerwatywie i po zazyciu kolejnych elektronicznych turbo pastylek. A nawet z okularami na oczach i joyem w reku;). Ale Ci co znaja sie na rzeczy i sa swiadomi "motoryzacji" powiedza ze nie o to w zyciu chodzi. Ja zwyczajnie chce wiedzec ze to ja jestem szybki, a do tego potrzebuje bezposredniego czucia, przelozenie i precyzji! Kazdy wie ze nic nie zastapi bezposredniego polaczenia z maszyna;) A i nie dajmy soie wmowic sprzedawcy co dla nas jest najlepsze! Ja zawsze panietam slowa Waltera Rohla, ktory zawsze po tescie najnowszego super porsche typu turbo, Gt2,3 itd mowi to naprawde najlepszy najszybsze porsche dotad. A ja mam 964 rs dlatego ze w nim czuje i wiem ze to ja jestem szybki nie auto!;) I to jest konkluzja. Jedni kupuja gadzet/ narzedzie po to zeby byc szybkim, a drudzy zeby myslec ze jest sie wyjatkowym/szybkim. Ja weekend spedzilem w Warszawie min na treningu na Zeraniu po 8 miesiacznej budowie i wieloletnim zastaniu. Min jezdzilem z Michalem Ratajczykiem, w tym roku 2 poz na Karowej 1,5 sec za Kajto i to w evo 9! Jazda po takim czasie z tymi mlodymi chlopakami uczy pokory i uswiadamia jak szybko czlowiek rdzewieje:). Jednak ta spartanska chlosta w autach surowych jak mroz na syberii sprawia, ze zyje;)
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 11.04.2016, 17:37 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
MM-Racing napisał(a): ...... Kazdy wie ze nic nie zastapi bezposredniego polaczenia z maszyna; A i nie dajmy soie wmowic sprzedawcy co dla nas jest najlepsze! ...... A szkoda Marcinie, że nie wiedziałem, chętnie bym wasze wyczyny pooglądał. A, że nie wiedziałem, to podjechałem na Bemowo na comiesięczna szkółkę, tym razem o tyle ciekawą, że mokrą I tu w kontekście nowoczesnej techniki co się stało. Trasa oczywiście amatorska: start-slalom- łuk w lewo - rondo 360st.w prawo- 4 fikuśne bramki-meta. Zgrzeszyłem - nie pojechałem Porsche (deszcz, zimno, a on czysty..... ), więc pjezdziłem cywilem. VW Touran 1.9tdi, 105KM, automat DSG I co wyszło ? Przejazd 1. na automacie poz "S" - 50sek. 2. na "ręcznej" I+II ---- 50sek.! 3. na "S" bez kontroli trakcji --- 50 sek.!! 4. na "ręcznej" bez kontroli ------50 sek.!!! Oczywiście nie liczę setnych czy dziesiętnych, ale 50 to nie 51 ani nie 49 Kolega Mirek, "stoperujący" zaczął powątpiewać w swoją rękę, ja podejrzewałem, że się zgrywa, ale zapewniał, że nie. Uwagi: z kontrolą trakcji przeszkadzało mi,że skrzynia sama, po wyjechaniu poza obroty "S" przechodziła w "D" i (d...) w najmniej odpowiednim momencie brakowało mocy, jaka by ona (mała) nie była. natomiast bez kontroli mogłem kręcić wyżej, ale auto wymagało uwagi bo wyjeżdżało z zakrętów. Ponieważ jednak to auto z zasady nie jest stworzone do takich jazd, a w rękach codziennych użytkowników ma być bezpieczne, to takie zestrojenie spełnia założenia. Niektóre pomysły konstruktorów są jednak dobre ( ) i trzeba je zaakceptować. Oczywiście Ci, którzy chcą inaczej, na szczęście mogą inaczej
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 11.04.2016, 22:55 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
Piotrze chetnie bym Ciebie zobaczyl ale nie chcialem zawraca... Normali ludzie to w niedzele ida do kosciola albo z rodzina siedza a nie glupotami sie zajmuja;) Co do Twoich czasow to co mozna powiedziec? Powtarzalnosc godna zawodowca;):) ciekawy jestem kogo limiter jest bardzie nadrzedny: Twoj czy auta?:) Pytanie jak sie z tym czujesz na koniec dnia. I czy warto mocowac sie z systemem? Wszakze sam stwierdziles, ze to auto nie do zabawy
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|