Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.03.2016, 21:04 

Dołączył: 3.12.2013
Posty: 277
Cześć! Czy orientujecie się czy na tegorocznych targach w Poznaniu bedzie stoisko Porsche? Jesli tak to jakie modele beda prezentowane? Oficjalna strona targów milczy na ten temat. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.03.2016, 21:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Będzie nowe w Lava Orange 718 Boxster i unikat 991 R no i parę innych fajnych modeli np. Macan GTS w kolorze Carmin Red :)




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.03.2016, 21:47 

Dołączył: 3.12.2013
Posty: 277
Dzięki za informacje. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.03.2016, 7:26 

Dołączył: 5.03.2016
Posty: 227
Tutaj masz listę marek oraz miejsca stanowisk. Modeli nie znalazlem ale będzie ich 11.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.03.2016, 22:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 6.02.2013
Posty: 589
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nr klubowicza: 376
Pytanie - czy jest szansa na jakieś klubowe wejściówki na czwartek 31.03. na Press Day ?




_________________

996 Carrera cabrio '00 - OUT
Boxster 981 GTS Martini, TP 1.50,758, Silesia 1.56,868
996 TT '03
928S '84

Damian


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.03.2016, 22:50 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Damian
Na razie nie mamy żadnej informacji z Porsche Polska na ten temat...
Jeżeli tylko takie zaproszenia/wejściówki się pojawią poinformujemy o tym niezwłocznie :-)
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.03.2016, 20:35 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
Do Genewy mi sie w tym roku nie udalo dotrzec, to do Poznania chociaz sie przejade, podobno tyłek tego 718 mega fajny, ale 4 cylindry bolą.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.03.2016, 22:04 

Dołączył: 5.03.2016
Posty: 227
4 cylindry można by było jakoś przełknąć ale z pojemnością 3.0 i wolnossacą jednostką , a tu mamy 2.0 z turbo , smutne :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.03.2016, 1:58 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
TheStig napisał(a):
4 cylindry można by było jakoś przełknąć ale z pojemnością 3.0 i wolnossacą jednostką , a tu mamy 2.0 z turbo , smutne :cry:


Ostatnia taka była w 968 :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.03.2016, 20:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
uluś napisał(a):
Do Genewy mi sie w tym roku nie udalo dotrzec, to do Poznania chociaz sie przejade, podobno tyłek tego 718 mega fajny, ale 4 cylindry bolą.


TheStig napisał(a):
4 cylindry można by było jakoś przełknąć ale z pojemnością 3.0 i wolnossacą jednostką , a tu mamy 2.0 z turbo , smutne :cry:


Chrzanicie Panowie.

Wiecie, co napedza model 919? Czterocylindrowy silnik w ukladzie V o pojemnosci 2 litry. Jak jakies Mondeo. Do tego w zestawie z motorkiem elektrycznym. Hybryda jakas. Tfu, a fe. Aaa, "w automacie" badziew jeden.

I co? Zwyciestwo np. w 24h Le Mans 2015.

Daje rade? Daje. Frajda z jazdy jest? Pewnie jest (Webber sobie chwali :wink: ). Witamy w XXI wieku.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.03.2016, 23:48 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
sporo racji w tym jest.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.03.2016, 8:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1040
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
oj na wejściówki to bym się pisał! (choć trochę podbramkowo czasowo się robi) - w zeszłym roku było rewelacyjnie - zabrałem tatę i razem nazwiedzaliśmy się i naoglądaliśmy że ocho! (fajny klimat bo ćwierć wieku temu to on mnie zabierał a teraz miałem okazję się zrewanżować :) ) - w dzień prasowy komfortowo się zwiedzało - jak potem widziałem relacje w normalne dni jakie tłumy były to tym bardziej wdzięczny byłem za wejścówki :)

co do silnika - nie będę ukrywał że wolę wiecej cylindrów ale 6 to też nie 8 więc już bez przesady - a nowy box, przynajmniej na zdjęciach - wygląda cudownie. będzie mocniejszy, dzwięk na pewno zrobią jak trzeba a silnika i tak nie widać przecież - więc "skoro 90% gospodyń nie widzi różnicy" ;)




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.03.2016, 10:42 

Dołączył: 5.03.2016
Posty: 227
BT napisał(a):
uluś napisał(a):
Do Genewy mi sie w tym roku nie udalo dotrzec, to do Poznania chociaz sie przejade, podobno tyłek tego 718 mega fajny, ale 4 cylindry bolą.


TheStig napisał(a):
4 cylindry można by było jakoś przełknąć ale z pojemnością 3.0 i wolnossacą jednostką , a tu mamy 2.0 z turbo , smutne :cry:


Chrzanicie Panowie.

Wiecie, co napedza model 919? Czterocylindrowy silnik w ukladzie V o pojemnosci 2 litry. Jak jakies Mondeo. Do tego w zestawie z motorkiem elektrycznym. Hybryda jakas. Tfu, a fe. Aaa, "w automacie" badziew jeden.

I co? Zwyciestwo np. w 24h Le Mans 2015.

Daje rade? Daje. Frajda z jazdy jest? Pewnie jest (Webber sobie chwali :wink: ). Witamy w XXI wieku.

Fiesta st napędza silnik 1.6 turbo i tez daje frajdę z jazdy ale czy o to chodzi w sportowych samochodach typu Porsche ? O wyciskaniu max mocy z pojemności? Powoli kończy się epoka silników momentalnie reagujacych na gaz , brzmienia silników 6 cylindrowych . Może i mamy XXI wiek ale nowa technologia w postaci downsizingu dopiero raczkuje . Turbo dziura mniejsza czy większą będzie miała miejsce (pomijając hybrydy, które też mają swoje plusy i minusy). Moim zdaniem możemy mieć powody do niezadowolenia bo dlawi się obecną motoryzacja na rzecz zmiejszenia emisji CO2.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.03.2016, 13:32 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Według mnie to nie bedzie to, dźwięk bedzie tez tylko z tłumika...
Jeździłem 991.2 S juz z nowym silnikiem, pomimo dużo mocniejszego dołu według mnie ten silnik gorzej brzmi, nie ma takiej góry i jakoś tak...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.04.2016, 20:44 

Dołączył: 3.12.2013
Posty: 277
Byłem, widziałem... auta niestety pozamykane, jak się grzecznie poprosi to można wejść do środka, niestety tylko z "nianią", która serwuje nam PRtalk najwyższych lotów :) Zapytałem o ceny.. o tym na targach nie rozmawiamy usłyszałem :) Na deser postraszono mnie, że zakup Porsche u brokera to z ł o... :)a konkluzja była następująca (oczwyiście wyrażona niewerbalnie)... chcesz się potargować to znaczy, że Cię nie stać i nie kupuj Porsche :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.04.2016, 23:44 

Dołączył: 6.03.2011
Posty: 110
TheStig napisał(a):
... Turbo dziura mniejsza czy większą będzie miała miejsce (pomijając hybrydy, które też mają swoje plusy i minusy). Moim zdaniem możemy mieć powody do niezadowolenia bo dlawi się obecną motoryzacja na rzecz zmiejszenia emisji CO2.


Mi tam turbo dziura nie przeszkadza wręcz odwrotnie cieszę się ,że ją mam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.04.2016, 22:45 

Dołączył: 9.02.2016
Posty: 317
Można by deliberować długo.

Być może aura dźwiękowa aut przechodzi powoli do historii (nie zapominajmy, że to jednak tylko produkt uboczny mało doskonałego procesu spalania).

Czy można jednak negować postęp? To tak, jakby zaprzeczać teorii ewolucji.

Jeździłem wcześniej 335 M Sport z dwoma turbinami (silnik roku w kategorii do 3.0 litra przez dwa lata z rzędu). Turbo lag? Gdzie? Silnik ciągnął od 1400 obrotów, moment uzyskany po modyfikacji mapy silnika wynosił 560 Nm - tyle co dzisiejsze M3/M4. M3 poprzedniej generacji (E92) wyprzedzałem na prostej startowej w Poznaniu na 5-tym biegu. Zdarzało się nawet objechać 996 w sprincie...

Nadeszła era przejściowa, w której próbuje się uczynić silnik spalinowy (jak wiemy, raczej mało efektywny) jak najbardziej efektywnym. Dodanie turbiny, czy silnika elektrycznego pozwala na to i trudno negować doskonalszą technologię. To nie są już turbiny o dużej masie i inercji z lat 80-tych. 488 - to także turbo, ale nadal jeździ jak Ferrari. Turbo S osiąga 2.6 do setki - trudno ignorować takie rezultaty. Przykłady można mnożyć. Parafrazując szefa Porsche Motorsport, z silnika wolnossącego nie da się już wyciągnąć wiele więcej, a by nadążyć za konkurencją trzeba było pomyśleć o doładowaniu.
Wiem, nie brzmi... Ale czy to nie jest mała cena za takie osiągi? Nie zapomnijmy, że do niedawna auto przyspieszające do setki w 5 sekund było uważane za szybkie, a wyniki lepsze były zarezerwowane dla supercars. 2.0 turbo i radość z jazdy murowana. Nie mam wątpliwości, ze 991.2 także nie zawiedzie. Szczerze mówiąc, podstawowa Carrera 997.1 jest trochę... wybaczcie... "mułowata", bo przy niskich obrotach nie dzieje się nic... Oczywiście, piękne, bardzo szybkie, kultowe (nie cierpię tego wyświechtanego terminu) auto, ale... postęp już pokazał co więcej można zrobić zmieniając podejście do tematu internal combustion.

Co dalej? Tesla? Cisza i przyspieszenia rodem z lotnictwa... Chyba dożyjemy, skrzętnie ukrywając swoje ryczące potwory w garażach. Oby były legalne...

Od święta GT4, na co dzień ekonomia, komfort i nowoczesny diesel, za dwa lata jeszcze bardziej ekonomiczna hybryda. Z jednej strony pasja, z drugiej postęp - dualizm mojej motoryzacyjnej rzeczywistości i planów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2016, 9:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Ewolucja w przeszlosci byla wynikiem czynnikow naturalnych i szeroko pojetej konkurencji. Dzisiejsze zmiany sa wynikiem checi przetrwania gatunku ludzkiego jako calosci, nawet tego rodzaju bez prawa jazdy. Tak wiec kierunek w ktorym zmierza motoryzacja nie jest efektem ewolucji samej motoryzacji ale checia przetrwania calej cywilizacji, czego skutki pinosimy.
Co do samamych osiagow, dzwiekow, odczuc i emocji to jest troche tak.
Mozna uprawiac seks trzy a nawet dziesiec razy dziennie ale w prezerwatywie i po zazyciu kolejnych elektronicznych turbo pastylek. A nawet z okularami na oczach i joyem w reku;). Ale Ci co znaja sie na rzeczy i sa swiadomi "motoryzacji" powiedza ze nie o to w zyciu chodzi.
Ja zwyczajnie chce wiedzec ze to ja jestem szybki, a do tego potrzebuje bezposredniego czucia, przelozenie i precyzji!

Kazdy wie ze nic nie zastapi bezposredniego polaczenia z maszyna;)

A i nie dajmy soie wmowic sprzedawcy co dla nas jest najlepsze! :idea:



Ja zawsze panietam slowa Waltera Rohla, ktory zawsze po tescie najnowszego super porsche typu turbo, Gt2,3 itd mowi to naprawde najlepszy najszybsze porsche dotad. A ja mam 964 rs dlatego ze w nim czuje i wiem ze to ja jestem szybki nie auto!;)

I to jest konkluzja. Jedni kupuja gadzet/ narzedzie po to zeby byc szybkim, a drudzy zeby myslec ze jest sie wyjatkowym/szybkim.

Ja weekend spedzilem w Warszawie min na treningu na Zeraniu po 8 miesiacznej budowie i wieloletnim zastaniu. Min jezdzilem z Michalem Ratajczykiem, w tym roku 2 poz na Karowej 1,5 sec za Kajto i to w evo 9!
Jazda po takim czasie z tymi mlodymi chlopakami uczy pokory i uswiadamia jak szybko czlowiek rdzewieje:). Jednak ta spartanska chlosta w autach surowych jak mroz na syberii sprawia, ze zyje;)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2016, 17:37 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
MM-Racing napisał(a):
......
Kazdy wie ze nic nie zastapi bezposredniego polaczenia z maszyna;
A i nie dajmy soie wmowic sprzedawcy co dla nas jest najlepsze! :idea:
......

A szkoda Marcinie, że nie wiedziałem, chętnie bym wasze wyczyny pooglądał.
A, że nie wiedziałem, to podjechałem na Bemowo na comiesięczna szkółkę, tym razem o tyle ciekawą, że mokrą :D
I tu w kontekście nowoczesnej techniki co się stało.
Trasa oczywiście amatorska: start-slalom- łuk w lewo - rondo 360st.w prawo- 4 fikuśne bramki-meta. Zgrzeszyłem - nie pojechałem Porsche (deszcz, zimno, a on czysty..... :wink: ), więc pjezdziłem cywilem. VW Touran 1.9tdi, 105KM, automat DSG I co wyszło ?
Przejazd 1. na automacie poz "S" - 50sek.
2. na "ręcznej" I+II ---- 50sek.!
3. na "S" bez kontroli trakcji --- 50 sek.!! :shock:
4. na "ręcznej" bez kontroli ------50 sek.!!! :shock: :shock:
Oczywiście nie liczę setnych czy dziesiętnych, ale 50 to nie 51 ani nie 49
Kolega Mirek, "stoperujący" zaczął powątpiewać w swoją rękę, ja podejrzewałem, że się zgrywa, ale zapewniał, że nie.
Uwagi: z kontrolą trakcji przeszkadzało mi,że skrzynia sama, po wyjechaniu poza obroty "S" przechodziła w "D" i (d...) w najmniej odpowiednim momencie brakowało mocy, jaka by ona (mała) nie była.
natomiast bez kontroli mogłem kręcić wyżej, ale auto wymagało uwagi bo wyjeżdżało z zakrętów. Ponieważ jednak to auto z zasady nie jest stworzone do takich jazd, a w rękach codziennych użytkowników ma być bezpieczne, to takie zestrojenie spełnia założenia.
Niektóre pomysły konstruktorów są jednak dobre ( :) ) i trzeba je zaakceptować. Oczywiście Ci, którzy chcą inaczej, na szczęście mogą inaczej :D




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2016, 22:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Piotrze chetnie bym Ciebie zobaczyl ale nie chcialem zawraca... Normali ludzie to w niedzele ida do kosciola albo z rodzina siedza a nie glupotami sie zajmuja;)

Co do Twoich czasow to co mozna powiedziec? Powtarzalnosc godna zawodowca;):) ciekawy jestem kogo limiter jest bardzie nadrzedny: Twoj czy auta?:) Pytanie jak sie z tym czujesz na koniec dnia. I czy warto mocowac sie z systemem? Wszakze sam stwierdziles, ze to auto nie do zabawy :wink:




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum