Marko84-- akurat silnik w 318 is(e30 i e36) to jeden z najbardziej udanych silników BMW.Ponoć moc ta nawet jest sztucznie ograniczona elektroniką.( względy podatkowe lub marketingowe).Na seryjnych wałkach motor się kręci do 7500 i moc rośnie...lubią ten silnik w sporcie ..
A 964 to faktycznie chyba najlepsza 911 w relacji koszty/osiągi/tuning sportowy.
Zawieszenie już porządne a nie proste wachacze skośne i drążki skretne,silnik już 3,6 teoretycznie 250 KM a praktycznie więcej.
Zresztą silnik niesamowicie żywotny jak na silnik sportowy i w dodatku chłodzony powietrzem.Przebiego sporo powyżej 300 000 km.Silnik prosty jak budowa cepa,bez wody..co się ma tam wogóle zepsuć//Jak ktoś dba o paski i osprzęt..
Dużym atutem jest też spora produkcja tego modelu!
O ile do 993 ,części karoseryjnych jako używki brak to do 964 znajdzie się tanio wszystko włąściwie...ech żałuję że kiedyś takiego auta niekupiłem...choć never say never