Autor |
Wiadomość |
Aureoo
|
Napisane: 11.12.2011, 23:40 |
|
Dołączył: 5.09.2010 Posty: 115
|
Też dzisiaj byłem i powiem szczerze że dla mnie rewelacja. Widziałem dokładnie 991 pierwszy raz i uważam że jest kolosalna różnica na korzyść nowego modelu. Wnętrze jest doskonałe, na zdjęciach wydawało mi się że ekran nawigacji będzie za nisko, ale jest ok. Tył świetny, przód też niezły.
Ciekawe dlaczego wszystkie 3 sztuki to S, wstydzą się podstawowego modelu ?:)
Kawa dobra, kanapek nie jadłem, srebrny modelik córce bardzo się spodobał. Problem jest tylko jeden, dlaczego ubogo wyposażona S-ka kosztuje 155k euro i to 155k euro to dzisiaj ponad 700k złotych ? Jeszcze do tego na pytanie o stolicę Maroka robią głupią minę i coś szepczą o 4% ?
Tak czy owak prędzej czy później trzeba to auto mieć !!!!
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 11.12.2011, 23:52 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
skoro mowa o gustach ... to mnie tez nowa 911 nie powalila ... owszem, jest to ladny, elegancki samochod ... ale w mojej ocenie wyglada jakby byl nadmuchany przy 997. Do tego krotki zwis z przodu i wypukla szyba i wypukle lampy powoduja ze patrzac z boku skojarzyly mi sie z lotusem elise ...
Caloksztalt oczywiscie ladny .. ale mam wrazenie ze z 997 mozna bylo wysiasc w jeansach i podkoszulku i czuc sie naturalnie a z 991 wypada juz miec zalozona koszule i marynarke zeby nie wygladac jak poslaniec na myjnie czy syn wlasciciela ... jest bardziej elegancki przez co mniej sportowy.
W kazdym razie patrzac na zdjecia Rycha to ciesze sie ze nadal mozna kupic i jezdzic historia czyli modelami starszymi niz 15 lat...
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 12.12.2011, 0:09 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Z tego co wiem, w PCW tez pokazano nową carrerę na tle historii.....może bardziej czerwonej ( nie łączyć z polityką !!!). Wiem, bo ( o zgrozo) sam nie widziałem. Nie jestem potencjalnym kupcem, ale jedynie odbiorcą wrażeń, które serwuje stylistyka 991...podoba mi się nieco wyszczuplony i spłaszczony tył. Profil za tylną szybą, który zaczynał być już nieco garbaty...tak ja to widzę. Kształt idealniejszy niż idealny, może dlatego już nie szokujący, bo jak poprawić kształt kropli wody ? Za to fascynująca jest technika schowana w środku. Fajne autko, ale to nie jest to Porsche z lat 70-tych, które wtedy było nośnikiem cech nadzwyczajnych. Dlatego pozostanę fanem klasycznych 911-tek.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 12.12.2011, 0:25 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
pdmobil napisał(a): Dlatego pozostanę fanem klasycznych 911-tek.
Otóż to!
Ja również z dużą ciekawością obserwuję ewolucję 911-tki i nawet mi się podoba
Przód mniej, ale tył - może i trochę astonopodobny, ale piękny i (nareszcie) agresywny, wnętrze też robi wrażenie...
Choć nie wykluczam kiedyś w przyszłości 997 - 991 na razie wykluczam też wychodzę z założenia, że klasyk to klasyk i jednak to "robi" mi najbardziej.
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 12.12.2011, 0:42 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Tak, 991 to już zupełnie inna bajka. Może się podobać szukającym bardziej samochodu typu Grand Turismo. Na pewno znajdzie wielu "nowych" klientów.
Technicznie to super samochód kolejne dwa kroki dalej w stosunku do 997.
Natomiast dla mnie jest za duży za luksusowy i brak mu ducha "wiatraków" .
Szczerze myślałem że po 997 będziemy mieli kontynuacje powrotu do źródeł jednak to wnętrze ala panamera....
OK to niezły wóz. Dla mnie jednak wszystkie model poniżej 996 mają dusze i epatują przedewszystkim prostotą i luksusem rozumianym inaczej niż dziś.
Dla mnie najważniejszy jest fun factor z jazdy i to bezpośrednie połączenie kierowcy (właściwie umiejętności) z samochodem.
Ale OK tak wygląda rozwój, zobaczymy co przyniesie przyszłość . 997 było przykładem dobrego kierunku ( dla mnie przynajmniej) 991- nie wiem jeszcze- mnie póki co nie przekonuje.Poczekam na próbną jazdę i zobaczymy.
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 12.12.2011, 9:55 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
... nowe 911 te i następne w przyszłości i teraz ,,zabija" właśnie sama legenda 911 ...
- czekamy na nowy model 911...ale kiedy już nadejdzie, to każdy miłośnik marki oczekuje że ten nowy model będzie w gruncie taki sam trudna sprawa z tymi 911, a niestety świat idzie naprzód
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 12.12.2011, 10:05 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
By the way moja 930 była za szkłem...
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 12.12.2011, 11:55 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
A proszę i się wydało jak zapytałem w salonie dlaczego tak piękne auto nie pojawia się w klubie i na zlotach to dostałem wymijającą odpowiedz ,że właściciel jeździ tylko do Niemiec
Mam nadzieję ,że jednak z nią zawitasz na jakiejś klubowej imprezie w Polsce ?
Gratulacje fajnego autka.
_________________
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 13.12.2011, 14:26 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
oj ta miłość do motoryzacji strasznie wykańcza wątrobę
prezentacja 991 i cała impreza w Katowicach była MEGA - nawet tańce były
a samochód jest piękny - dopiero zaprezentowany w odpowiednich warunkach pokazuje to co najlepsze. dopracowany w najmniejszym szczególe.
wrażenia z jazdy wyśmienite ale zgodnie z założeniami producenta samochód jest bardziej komfortowy i mocno "odizolowany od drogi" (ja też byłem już trochę odizolowany od świata więc może wrażenie było nasilone )
siedząc jako pasażer nie czuć tak jak w 997 drogi na podłodze auta i nie przenoszą się tak drgania z kół
ps. w grudniu 2012 otwarcie Porsche Centrum Wrocław
|
|
Góra |
|
fux
|
Napisane: 13.12.2011, 14:31 |
|
Dołączył: 23.11.2009 Posty: 173
|
Marion napisał(a):
ps. w grudniu 2012 otwarcie Porsche Centrum Wrocław
A kto otwiera i gdzie?
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 13.12.2011, 14:33 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
"Lellek Group" - była to oficjalnie podana informacja w czasie prezentacji 991 ale adresu nie znam
|
|
Góra |
|
fux
|
Napisane: 13.12.2011, 14:44 |
|
Dołączył: 23.11.2009 Posty: 173
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 13.12.2011, 17:56 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
dziwne, ze we Wroclawiu, predzej bym widziaj zapotrzebowanie w Krakowie....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 13.12.2011, 18:38 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Stylistycznie bardzo podobają mi się od 997 modele Porsche ale po premierze gdy dostałem katalog i zacząłem go czytać to coraz bardziej docierało do mnie, czy to kierowca jeszcze jedzie czy już komputer.
Mnogość systemów w tym samochodzie zaskoczyła mnie totalnie , jestem ciekaw czy wy też wiecie co który do czego jest PDK to jeszcze wiadomo ale PASM, PTV, PDCC, PSC, PCCB, PDL, POSIP i jedynie START/STOP jest od razu zrozumiałe.
Może jestem tradycjonalistą, ale jak wsiadam do mojego to "modlę" się abym miał dobrą zabawę i dojechał szczęśliwie z elektroniki u mnie to wtrysk i ABS dlatego zawsze czuję pełen respekt w tym aucie bo wiem ,że nie wybaczy mi mojego błędu
Ale z drugiej strony czy nie odbiera tez frajdy z jazdy tak na maxa? że trzeba się skupiać na technice jazdy, a nie but w podłogę a reszta w rękach elektroniki ? Przed epoką PDK manuale były sprawniejsze i szybsze ale teraz Porsche z wyłączoną elektroniką jest gorszy.
Cóż takie czasy w motoryzacji i dobrze, że zieloni nam jeszcze nie zabraniają czerpać radości z takich "prymitywów" jak mój.
Sorry za przynudzanie ale tak refleksja mnie naszła po lekturze.
_________________
|
|
Góra |
|
rk35
|
Napisane: 13.12.2011, 23:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 357
|
zazdroszczę Wam prezentacji Lellek to klasa...........
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 14.12.2011, 12:44 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
rk35 napisał(a): zazdroszczę Wam prezentacji Lellek to klasa...........
no i facet ma mocną głowe...
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
Bluebird
|
Napisane: 14.12.2011, 13:22 |
|
Dołączył: 21.10.2010 Posty: 63
|
DK napisał(a): Stylistycznie bardzo podobają mi się od 997 modele Porsche ale po premierze gdy dostałem katalog i zacząłem go czytać to coraz bardziej docierało do mnie, czy to kierowca jeszcze jedzie czy już komputer.
W najnowszym polskim wydaniu magazynu Top Gear jest artykuł o 991 i piszą, że najlepszy czas na Nurburgring auto uzyskało właśnie z włączonymi systemami wspomagania kierowcy...
Generalnie autor artykułu jest zachwycony najnowszą generacją 911.
|
|
Góra |
|
rojek
|
Napisane: 23.12.2011, 12:44 |
|
Dołączył: 23.12.2011 Posty: 54
|
|
Góra |
|
adamww1977
|
Napisane: 23.12.2011, 14:01 |
|
Dołączył: 14.09.2008 Posty: 308
|
Nie nie przeczyta bo nie potrafi
Poza tym od czytania ma ludzi
Właśnie to jest przykre że coraz mniej osób jeździ Porsche nie z pasji
a tylko dlatego żeby wszyscy poznali zasobność ich portfeli
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 23.12.2011, 14:17 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Młodzi ludzie jesteście a zrzędzicie jak zgorzkniali doświadczeni przez życie dziadkowie. 20 i 30 latkowie piszą o magii, historii, wieloletniej pasji do marki sportu, zatraceniu romantycznego ducha dawnej motoryzjacji itd. Weźcie pod uwagę, że te komentarze są tak samo nadmuchane jak ci niektórzy faceci trudni do ominięcia na schodach!
Pdmobil jak sobie narzeka to przynajmniej jest to autentyczne i ma solidne podstawy
A kto ma kupować drogie sportowe samochody?
Niektórzy są bogaci z domu a niektórzy dlatego że mają pasję do bogacenia się albo na pasji się wzbogacili. Czasami trafi się zwykły cham. A wśrod niebogatych chamów nie ma?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|