Drodzy forumowicze,
Mam następujący problem, podczas odpalania na zimnym silniku, rozrusznik kręci 3-4 razy zanim odpali, ale tak jakby na zwolnionych obrotach. Tak na pierwszy rzut oka wskazuje na słaby akumulator. Z tymże wczoraj byłem w trasie robiąc prawie 1000 km i co najdziwniejsze, największy problem z odpalaniem był na gorącym silniku, rozrusznik kręcił tak jak w ostrej zimie przy -30 st. Byłem dzisiaj rano w salonie z akumulatorami gdzie stwierdzili że jest w porządku, ma jakieś 65% mocy. Zostawiłem go do ładowania i dostałem jakiś zastępczy. I tu najlepszy numer, po południu prosiaczek mi nie odpalił, rozrusznik nie dał rady zakręcić. Podłączyłem na kablach z drugiego samochodu i po przejechaniu kilku km jest ok, kręci.
Nie wiem czy to istotne mam 997 4S z grudnia 2006, akumulator oryginalny, przebieg 115.000.
Czy to może być problem z rozrusznikiem?
pozdrawiam
Marek
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Czy oryginalny akumulator oznacza, ze jest od nowosci w 8-letnim aucie? Jesli tak, to spokojnie mozesz go wymienic na nowy. Z wypowiedzi wielu kolegow i mojego doswiadczenia wynika, ze po 3-4 latach wiekszosc akumulatorow traci swoje oryginalne wlasciwosci.
No właśnie tego nie jestem pewien czy jest on od początku bo mógł zostać kupiony oryginalny w salonie np. 2 lata temu. Ja kupiłem samochód 2 tygodnie temu. Zauważyłem na nim napisy porsche i chyba moll. Tylko czy sprawdzenie mocy akumulatora, który po teście wychodzi na 65 % mocy mówi, czy to mało czy dużo?
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników