Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.11.2019, 16:55 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
Pacjent 997.1 S

Od czasu do czasu wskazówka temp. płynu chłodniczego spada na "0" i zapala się komunikat "temp indicator failure". Losowo... bez żadnych powodów po jakimś czasie wszystko wraca do normy.
Dodatkowe objawy, zauważone :
- niska temp. oleju ok. 60-70 st,. Wcześniej zawsze powyżej 90st po jakiś 15 min. jazdy. Teraz po godzinnej jeździe ledwo 70st.
- ciśnienie oleju ciągle max. w zakresie 4-5 na wskazniku

Sprawdzone: płyn jest i w normie.
Wymienione : termostat, pompa wody wymieniona dwa razy...

Już mi głupio do Rafała jeździć... I chyba też nie ma już pomysłu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2019, 20:02 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1191
Nie znam technicznie tego modelu ale na logikę to nie prawdziwa temperatura jest zła tylko wskazania , a nic nie piszesz o sprawdzeniu wszystkich czujników i połączeń. Ogólnie zrobiłbym oględziny instalacji czy gdzieś nie ma zwarcia lub wilgoci zwłaszcza ze bez powodu występuje cudowne ozdrowienie na jakiś czas. HEJ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2019, 20:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 15.07.2013
Posty: 69
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 655
Tego typu wystąpienia moga faktycznie świadczyć o jakiejś wilgoci albo przerywaniu obwodu. Może warto spróbować podłączyć pod kompa i zobaczyć czy komputer zarejestrował jeszcze jakieś inne błędy? Przyjrzalbym się temu czujnikowi temperatury oleju.

Losowe usterki są najbardziej wredne :D




_________________

Maciej
996.1 C4
IG: matcheyrc
YT: https://www.youtube.com/c/AdHocCars


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2019, 16:41 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
Dzięki wszystkim za sugestie tutaj i PW.

Obstaję przy koncepcji że przyczyna leży gdzieś na połączeniu czujnika temp. -> komp. stąd takie wariacje.

Jedziemy do Rafała :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2019, 23:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Idąc tym tropem, ale nie wiem czy jest właściwy, bo widziałem już w 997
awarię kompletnie nie związane z tym co teoretycznie było przyczyną, ja
sprawdziłbym pirometrem temperatury. Czy faktycznie wskazania odbiegają
od rzeczywistości.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2019, 8:56 

Dołączył: 26.12.2011
Posty: 88
Vjackmax napisał(a):
Pacjent 997.1 S

Od czasu do czasu wskazówka temp. płynu chłodniczego spada na "0" i zapala się komunikat "temp indicator failure". Losowo... bez żadnych powodów po jakimś czasie wszystko wraca do normy.
Dodatkowe objawy, zauważone :
- niska temp. oleju ok. 60-70 st,. Wcześniej zawsze powyżej 90st po jakiś 15 min. jazdy. Teraz po godzinnej jeździe ledwo 70st.
- ciśnienie oleju ciągle max. w zakresie 4-5 na wskazniku

Sprawdzone: płyn jest i w normie.
Wymienione : termostat, pompa wody wymieniona dwa razy...

Już mi głupio do Rafała jeździć... I chyba też nie ma już pomysłu



U mnie w 997 3.6 dokładnie taki błąd był spowodowany słabym ładowaniem, alternator lub słaba masa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.11.2019, 11:56 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
Problem solved.
:D
Wymieniony wcześniej termostat okazał się wadliwy.
Pech.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum