Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.09.2010, 20:27 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Drodzy koledzy ratujcie mnie bo nie wytrzymam. Średnio co trzeci dzień bateria w pilocie ulega rozładowaniu. I nie można zamknąć oraz otworzyć drzwi. Baterie wymieniłem już chyba z sześć razy, ale to bez sensu wymieniać tak co kilka dni. Podobno za duży prąd wchodzi do pilota i poprostu rozładowuje baterie ale jak to naprawić ? :cry: :cry: :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.09.2010, 21:38 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
No i masz za swoje, za peany na czesc GT-Ra.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.09.2010, 21:44 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
U mnie jest tak, że jak auto stoi np. tydzień to jak podchodzę z pilotem i klikam to nic, cisza. Auto się nie otwiera. Wtedy otwieram go kluczykiem i potem znów jest normalnie, czyli otwiera i zamyka pilotem bez problemu.
Spróbuj podobnie.

Adam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.09.2010, 21:48 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
fulnek u ciebie wszystko jest O.K..... tak powinno byc (pewnie to wiesz)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 7:10 

Dołączył: 20.02.2009
Posty: 140
Miałem kiedyś podobna sytuacje z pilotem od bramy cały czas leciutko świeciła się dioda i rozładowywała baterie ja kupiłem nowego pilota ale dobry elektronik powinien sobie poradzić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 8:49 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
MP-GDY napisał(a):
fulnek u ciebie wszystko jest O.K..... tak powinno byc (pewnie to wiesz)


Nie wiedziałem, a czym to jest uzasadnione?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 8:54 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Dzięki koledzy za dobre chęci, może naprawdę pilot naprawi się sam po tym tygodniu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 9:31 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ale próbowałeś jak piszą koledzy - otworzyć kluczykiem? I później pilot powinien działać normalnie. Tylko dziwne, że to dzieje się tak często.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 10:02 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
fulnek...
jakoś to tak jest zrobione,że alarm chyba po pięciu czy siedmiu dniach przechodzi w stan czuwania aby pobierać mniej prądu.....
generalnie wszystko działa ale nie komunikuje się z kluczykiem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 12:55 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Próbowałem tak jak piszesz otworzyć kluczykiem, niestety później niemożna już otworzyć z pilota. Bateria po trzech dniach wyczerpana jest do zera. Trudno jest postawić dobrą diagnozę co jest ? Jest pewne że prąd jest zbyd duży , skoro rozładowuje już po trzech dniach nową baterię.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 12:59 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Hm, może w kieszeni naciskasz przycisk na pilocie niechcący? Ale żeby w trzy dni się rozładowała bateria musiałbyś chyba cały czas naciskać... Na odległość ciężko wróżyć, chyba pozostaje ASO albo dobry spec od alarmów.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 13:03 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
No jest jeszcze opcja że jest zwarcie w pilocie. Potrzebny jest do tego chyba dobry elektronik co by pospawał pilot do mojej lalki i nie zepsuł go gorzej jak jest.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 13:11 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
wit007 kluczyki zawsze kładę na półce. Nie noszę w kieszeni. Biorę je tylko jak idę do prosiaka. W ASO nawet nie dzwonię. Kiedyś wyczytałem że to jest koszt ok. 2000 zł. Ile można mieć za to nowych baterii takich po 4zł. ???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 13:18 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No ale jakie to upierdliwe zmieniać baterie co 3 dni ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 19:03 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Dzialaja Ci wszystkie klawisze na pilocie (jak bateria jest ok)? Bo moze ktorys przycisk Ci zwarlo i pilot caly czas "nadaje"?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2010, 20:31 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Pilota oddałem w ręce elektronika, mam nadzieję że go zrobi. :( A jeżeli nie to chyba zostaje rzeczywiście ASO :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2016, 19:59 

Dołączył: 2.08.2010
Posty: 335
i jak się skończyła ta historia?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2016, 21:13 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Podejrzewam mikrozwarcie. Nie ma innej możliwości po linii elektrycznej. Coś rozładowuje albo coś nie wybija przycisku do końca.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2016, 0:48 

Dołączył: 2.08.2010
Posty: 335
Na rennie pisza ze ogolnie biedne te przyciski i same luty. Skad takie partacki dostawca w Porsche?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2016, 22:25 

Dołączył: 24.10.2014
Posty: 124
Jak poczytacie na zagranicznych forach (szczególnie USA) to taka przypadłosć to norma po kilku latach w tych kluczykach - zaczynaja działać wybiórczoz coraz mniejszej odległosci, a wymiana baterii pomaga na kilka dni. Niestety główki pilota do wymiany - sam to przechodziłem z 2 miesiace temu. Koszt w PCW około 2 tyś brutto razem z kodowaniem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum