Autor |
Wiadomość |
Elberoth
|
Napisane: 28.11.2018, 13:56 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Trochę to trwało, ale już założone. Koszt niestety wyszedł prawie 5k z pomalowaniem ... ale to jedyna wada
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 4.12.2018, 21:49 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Niedługo cieszyłem się ładnym autem - walnąłem kogoś w tył Teraz pytanie: wykorzystać okazję i założyć zderzak do wersji turbo (z dużym grillem) czy jednak pójść na maksa i od razu przerobić na polifta. Do tej pory wstrzymywała mnie głównie myśl o malowaniu maski i błotników (trzeba dać nowe). Teraz maska i tak jest do wymiany. Drugim, równie ważnym problemem była wątpliwość, czy można będzie uruchomić światła full LED. Robienie na polifta, aby dalej mieć w nim bi-xenony, trochę mijało się z celem. Światła full LED to jeden z najatrakcyjniejszych elementów polifta. Znalazłem człowieka, który twierdzi, że potrafi uruchomić także oświetlenie full LED w przedlifcie, po konwersji na polifta. Oświetlenie full LED było tylko w poliftach, dlatego nikt nie wiedział, czy po przełożeniu wszystkich części, LEDy uda się w ogóle uruchomić - sterownik może nie mieć takiej funkcji. Człowiek twierdzi, że robił już takie jedno auto.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 4.12.2018, 22:52 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Opcja #1: Kompletny zderzak + maska od turbo przedliftowego: Mam już reflektory z PDLS, więc podobno da się uruchomić 4-punktowe LEDy do jazdy dziennej w reflektorach głównych (turbo nie ma świateł do jazdy dziennej w zderzaku, więc prosty montaż zderzaka od turbo jest niemożliwy - chyba że ktoś gotów jest poświęcić światła do jazdy dziennej). Opcja #2: Konwersja na polifta z full LED: W tej opcji, oprócz kompletnego zderzaka i maski, potrzebne są także nowe błotniki, światła full LED, a także całe górne wzmocnienie (maska i błotniki mają inny kształt, więc i ich górne oparcie jest inne).
|
|
Góra |
|
prnit
|
Napisane: 5.12.2018, 21:20 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 465
|
Sorry Elberoth ale już mi się bardziej podobało to Twoje grzebanie z wyglądu z A4 na S4 15 lat temu przedlift na polifta, nakładki na ranty i jakieś inne pierdoły. Sprzedaj tego ropciucha, kup cayenne turbo jak koniecznie chcesz mieć porschę ciężarowkę i będziesz miał i porządny silnik i porządny wygląd a tak robienie z diesla wersję turbo to trochę lipa. Serdeczne pozdrowionka
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 5.12.2018, 22:15 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
U mnie każdy samochód po chwili staje się projektem A4 B6 1.8T to był pierwszy projekt ... przerobiłem go w 2003 na S4 look (oczywiście bez znaczków S4), jak tylko wyszło S4. Obrabowałem dział z częściami u Szewczyka - światła, zderzaki, progi, aluminiowe lusterka, spoilery - kupiłem wszystko co wyróżniało S4. Auto wyglądało zajebiście - 10x lepiej niż seria A4. Potem zrobiłem lifta w Audi Q5 żony. Następnie w swoim Audi S5. Po drodze jeszcze liftowałem żonie Mercedesy W203 i W211 - tylko tam to było prostsze, bo wystarczyło same światła wymienić Żadnego z tych projektów nie żałuję. Wszystkie auta po wyglądały dużo lepiej niż fabrycznie. I nie miałem problemów ze sprzedażą żadnego z nich (wręcz przeciwnie - wszystkie sprzedałem dużo drożej niż wynosiła średnia dla tego rocznika). Oczywiście niezbędna jest dobra dokumentacja zdjęciowa dla takiego projektu, aby kupujący był pewien, że zrobiłeś lifta bo miałeś taki kaprys, a nie dlatego, że auto nie miało przodu. Można więc powiedzieć, że sprawy mam gruntownie przetrenowane i nie boję się takich projektów. A poszerzenia nadkoli na które tak psioczysz, są wyposażeniem fabrycznym (obowiązkowym) w każdym Cayenne przy większych felgach - także w dieslu. Tak więc ten akurat element jest całkowicie zgodny z serią. I jeszcze zdjęcia A4 1.8T od którego wszystko się zaczęło ...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 8.12.2018, 9:58 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Do odważnych świat należy: światła Full LED z polifta kupione.
Jeżeli uda nam się uruchomić, to ruszamy z projektem. Jak nie, to zakładam zderzak i maskę od Turbo/GTS przedliftowego.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 8.12.2018, 17:44 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Też uważam, że grube rzeźbienie przodu na polifta to przesada. To nie jest plug and play jak z tyłu. IMHO w tym momencie to już jeden krok za daleko w kierunku brutalnie rzecz ujmując ulepa. Jak już koniecznie chcesz coś zmieniać to zderzak od turbo, modyfikacja lamp i koniec.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 8.12.2018, 20:21 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Spokojnie. To nie są jakieś duże zmiany. Wszystkie części będą kupione nowe w Porsche i wymienione zgodnie z technologia Porsche.
To będzie 1/100 tego co robi Mikiciuk przy 'polskim Porsche', czy co standardowo robi się przy restoracji zabytkowych prosiaków.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 31.01.2019, 17:46 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Projekt przebudowy przodu jeszcze w toku - gromadzę potrzebne moduły, aby spróbować testowo odpalić nowe lampy.
Tymczasem przyszły nowe felgi na lato - model RS Design z Macana.
Felgi to repliki - tego wzoru nie ma z rozstawem śrub do Cayenne (5 x 130mm).
Założyłem dziś na sekundę z jednej strony auta aby upewnić się, że wszystko pasuje - jak dla mnie SZTOS!
Jeszcze tylko dekielki z logo Porsche muszę dokupić.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 23.03.2019, 13:42 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
I nowe letnie buty na aucie. Sztos totalny. Nie mogę wysiąść z auta aby się nie obrócić za samochodem Załącznik: RS Design 1.jpg Załącznik: RS Design 2.jpg Załącznik: RS Design 3.jpg Załącznik: RS Design 4.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
kajtus
|
Napisane: 24.03.2019, 1:31 |
|
Dołączył: 20.07.2017 Posty: 442
|
Ładnie pasują. A z przodem na czym w końcu stanęło?
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 24.03.2019, 2:06 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Na razie jeżdżę nienaprawionym. Jeszcze nie porzuciłem pomysłu aby zrobić lift przodu ... na razie próbujemy uruchomić poliftowe światła, bo nie pasują plug & play. Musiałem kupić kilka modułów z polifta ... zobaczymy.
|
|
Góra |
|
Włóczykij2
|
Napisane: 24.03.2019, 12:04 |
|
Dołączył: 4.03.2019 Posty: 23
|
Właśnie stoję przed zamiarem kupna felg 21" i jak patrze na Twojego to zacząłem się nad nimi zastanawiać Chociaż wcześniej zdecydowany byłem na Porsche Sport Edition. Też mam białą i na przykładowej poniższej fotce są super.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 24.03.2019, 13:22 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Będzie duża różnica w komforcie. Własnie zdjąłem zimowe 18" i ciągle nie mogę się przyzwyczaić do pogorszenia komfortu resorowania na 20". I to pomimo faktu, że mam pneumatyczne zawieszenie, które jest bardziej komfortowe i teoretycznie zapewnia lepszą izolację od drogi. Nawet nie chcę myśleć, co by było na 21".
Ale felgi bardzo fajne. Sam się nad nimi zastanawiałem, ale skreśliłem właśnie ze względu na rozmiar 21". Ten wzór który mam, to moim zdaniem jedyne felgi z całego katalogu Porsche, które dobrze wyglądają w rozmiarze 20".
Ale uwaga - te felgi to repliki. To jest wzór RS Design z Macana, który nie występuje w rozstawie śrub 5x 130mm (Macany mają rozstaw Audi 5x112). Nie każdemu repliki będą pasować, choć ja sam mam repliki na zimówkach od 8 lat i zero problemów.
|
|
Góra |
|
Włóczykij2
|
Napisane: 24.03.2019, 13:57 |
|
Dołączył: 4.03.2019 Posty: 23
|
Tego tez sie obawiam, bo ostatnie 5 lat tez jeździłem tuaregiem na 18". Teź mam pneumatykę i myślałem, że wtedy 21" jest spoko i dalej komfortowo. Zastanawiam sie właśnie miedzy 20 i 21, myślisz, ze one w rozmiarze 20 juz nie wyglądają tak fajnie? Ktoś sprzedaje je właśnie na olx jako nówki, bo założył i nie podobają mu sie. Na zdjęciach jakie dal to wyglądają lekko mówiąc przeciętnie. https://www.olx.pl/oferta/alufelgi-pors ... c10ccf874bGdzie kupiłeś te repliki?
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 24.03.2019, 14:29 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Niestety te felgi wyglądają fajnie tylko w rozmiarze 21". Dlatego zupełnie się nie dziwię, że ktoś sprzedaje Pewnym rozwiązaniem są felgi pomalowane 100% na czarno - wtedy tak dobrze nie widać jak duża jest felga i granica 20/21 trochę się optycznie zaciera. Ja swoje kupiłem na ebay w UK, ale swego czasu były także na Allegro.
|
|
Góra |
|
Włóczykij2
|
Napisane: 24.03.2019, 15:55 |
|
Dołączył: 4.03.2019 Posty: 23
|
Są bardzo ładne i cena też świetna, więc chyba też zamówię na dniach! Są na allegro za 3500. https://allegro.pl/oferta/179-mb-felgi- ... 7855609253Dzięki za odpowiedzi, w ogóle super ten Twój projekt. Sam też chętnie bym zmienił tył i przód na inny albo chociaż zderzak, ale pisałeś, że DRL przy tym z gts są inaczej rozwiązane. Dlatego chyba pozostanę przy tym, ale ten tył hmmm. Jeszcze się zastanawiam czy nie przyciemnić tylnych szyb, miałem tak w tuaregu i teraz mi dziwnie Jak jesteś z trójmiasta to chętnie się mogę spotkać na obiad i obejrzeć prosiaki
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 24.03.2019, 20:28 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Tył to bułka z masłem. Ostatecznie (po sprzedaży na allegro starych części) chyba zamknąłem się w okolicach 5kzł.
W przypadku zmiany przedniego zderzaka na ten GTS/Turbo (ale bez robienia liftingu) to uruchomienie tych 4-punktowych DRLi to nie problem. Musisz mieć tylko światła takie jak w GTS/Turbo, czyli z systemem PDLS (bo tylko takie mają te 4 diody wokół soczewki głównej).
Ja mam te światła fabrycznie (mimo że to diesel) i ich uruchomienie u mnie jest to kwestia przeniesienia jednego kabla. Podobno nawet nie trzeba nic kodować.
Schody się dopiero zaczynają, jak chcesz zrobić lifting przodu. Bo raz że trzeba robić blacharkę (błotniki, maska, zderzak), a dwa że cały system sterowania światłami jest inny (moduły Gateway, AFS).
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 24.03.2019, 20:45 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Włóczykij2 napisał(a): Są bardzo ładne i cena też świetna, więc chyba też zamówię na dniach! Są na allegro za 3500. https://allegro.pl/oferta/179-mb-felgi- ... 7855609253Tylko zwróć uwagę, aby były to felgi do CAYENNE 2, tzn. przód i tył równej szerokości. Tu masz szerokość przód 9" a tył 10,5".
|
|
Góra |
|
Włóczykij2
|
Napisane: 25.03.2019, 5:43 |
|
Dołączył: 4.03.2019 Posty: 23
|
Cytuj: Tylko zwróć uwagę, aby były to felgi do CAYENNE 2, tzn. przód i tył równej szerokości.
Tu masz szerokość przód 9" a tył 10,5". Tak, już zauważyłem, tu są dobre: https://allegro.pl/oferta/felgi-875-pas ... 7868533679Cytuj: Musisz mieć tylko światła takie jak w GTS/Turbo, czyli z systemem PDLS (bo tylko takie mają te 4 diody wokół soczewki głównej).
Ja mam te światła fabrycznie (mimo że to diesel) i ich uruchomienie u mnie jest to kwestia przecięcia jednego kabla. Podobno nawet nie trzeba nic kodować. Jak to jest, że masz takie światła fabrycznie, ja u siebie mam raczej zwykle mysle i wtedy musiałbym poza zderzakiem jeszcze lampy wymienić.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|