Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15.08.2008, 19:06 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.08.2008, 19:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Przy takiej szerokości opony, to tak musi być...
Jak się świetnie prowadzi na dobrych drogach, to znaczy że jest OK :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.08.2008, 19:28 

Dołączył: 13.03.2007
Posty: 827
nie wiem, czy mogę się wypowiedzieć, bo mam tylko 944, ale kołysanie się między lewą a prawą koleiną to normalka... no może przynajmniej ja tak mam, że auto nie może sobie znaleźć miejsca (opony 225/45 i 255/40 - 17 cali)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15.08.2008, 19:44 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.08.2008, 21:28 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
bo problem nie jest w szerokosci opony tylko w róznicy miedzy przodem a tyłem...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15.08.2008, 21:44 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2008, 12:12 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
taki urok :) moim też nosi na boki na koleinach, boxster był pod tym względem stabilniejszy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2008, 15:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Witam, mam taką samą 911-kę - ten sam model rok i kolor, co do prowadzenia to zupelnie normalne,
Pozdrawiam




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2008, 17:53 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2008, 18:18 

Dołączył: 12.08.2007
Posty: 179
Ja mam tak samo jak Blumen w moim 944, 17'' , przód 225 | tył 255 i koleiny to jest masakra ;] Na idealnej nawierzchni natomiast moge puscic kierownice i jechac i jechac a auto bedzie szło prosto jak po sznurku ;]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.08.2008, 23:53 

Dołączył: 4.04.2007
Posty: 167
pozatym masz napęd na 4 kółka i zawsze przód bedzie ci ciągnoł na którąś ze stron do wyjścia z koleiny, to zupelna normalka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.08.2008, 12:32 

Dołączył: 23.06.2008
Posty: 50
Panowie problem jest bardzo prosty, nie jest to zalezne raczej od zaiweszenia czy roznicy miedzy przodem czy tylem. Auta z oponami powyzej 205 nie mieszcza sie w koleinach co wiaze sie z wyskakiwaniem i lataniem po pasie drogowym. Mialem 205/50 w 924 i tak samo sie zachowuje jak i inne auta. Nasze koleiny sa zrobione przez typowe auta czyli opony waskie i standardowe rozstawy kol.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.08.2008, 12:41 

Dołączył: 14.05.2008
Posty: 581
Nie mialem okazji jeszcze sie przejechac moja lalka, wiec nie powiem nic na temat prowadzenia sie 911. Jesli chodzi o koleiny to nie samochody osobowe sa winne ich powstawania, lecz ciezarowki nie jednokrotnie przeciazone. Na codzien jezdze Nissanem Murano i wiem ze nieczuc zadnego rzucania na boki. Winne tego tupu zachowaniom w 911 sa tak samo opony (szersze i czulsze na nierownosci u mnie 275/35/19) jak i twardo zestrojone zawieszenie. Jest to typowo sportowy samochod przeznaczony do szybkiego pokonywania zakretow. Przez to wlasnie czuc kazda nierownosc asfaltu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.08.2008, 13:48 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
A ja miałem podobne problemy dopóki nie zmieniłem kół ( 225/40/18-przód i 255/35/18 ) - wprost trzeba było dobrze zapierać się rękami żeby zapanować nad autem.

Po zmianie na 205/50/17-przód i 245/45/17-tył zapomniałem o tym problemie, auto zupełnie inaczej się prowadzi - dużo lepiej, a kolein prawie w ogóle nie czuć.

911/964 - 1990r




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.08.2008, 14:24 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
W mojej nowo nabytej 996 odziedziczyłem nastp. koła: przód 18 x 225x40, tył 18x 285x30. Juz po kilku jazdach doszedłem do wniosku, że na polskie drogi należy zameinć felgi na mniejsze, opony na wyzsze i węższe. Na razie w mieście jezdżę "znanymi" trasami a na trasie po prostu trzeba uważać. A propo komfortu w porównaniu z 944 z 1986 roku zauważyłem jednak pewną poprawę komfortu. 996 jest moze na tych kołach twardsze ale na pewno zdecydowanie pewniej i ciszej sie prowadzi. Pewnie w częsci to wina wiekowego stanu i eksploatacji na polskich drogach 944. Chetnie usłyszę od kolegów jakie zakupić felgi i opony na zimę do 996
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.08.2008, 17:19 

Dołączył: 4.07.2007
Posty: 106
Tak jak piszecie.

W moim 996 C4 (przód 225, tył 285, 18") i w BMW M5 (przód 245, tył 285, 18"), odczucia takie same. Czyli ogólnie nie za bardzo idzie jeździć po wrocławskiej kostce i wszechobecnych koleinach. Z drugiej strony tak jak pisze RAFALEK76 BEEMĄ mimo to że obniżoną dodatkowo H&R jeździ sie jakby mniej to czując, jest wiele mniej nerwowa niż 996, ale pewnie wynika to z tego że jest cięższa o 200 czy 250 kg. W 996 mam felgi TURBO Look 2, 11 cali na tyle, więc wystają lekko poza obrys błotników i przy okazji wjechania w większą dziurę dodatkowo ocierają o błotniki, no ale co tam ... wygląd i prowadzenie po równej drodze ważniejsze - dziury trzeba omijać ;)

pozdrawiam

Peter


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2009, 17:12 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Pozwole sobie wykopac temat, mam w 996 standardowy rozmiar opon do felg 18 cali - czyli 225 przod i 285 tyl. Zastanawiam sie czy przy okazji wymiany opon, nie kupic mniejszych felg - 17 - czy ktos zafundowal sobie taka przekladke - jak wrazenia?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2009, 19:33 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
kl napisał(a):
Pozwole sobie wykopac temat, mam w 996 standardowy rozmiar opon do felg 18 cali - czyli 225 przod i 285 tyl. Zastanawiam sie czy przy okazji wymiany opon, nie kupic mniejszych felg - 17 - czy ktos zafundowal sobie taka przekladke - jak wrazenia?


Raczej 19 tki......komfort ,komfortem ale wygląd też się liczy,pozatym chyba niebędiesz tego auta używał na codzień?




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2009, 0:40 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
jeżeli auto myszkuje Ci na boki i bardzo to Ci przeszkadza to zmień opony na węższe.
Nie jest prowdą że przyczyną sa różne szerokości przodu i tyłu.
Im auto jest cięższe tym mniej jest odczuwalne posiadanie szerokich opon.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2009, 2:48 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Ok - nie kombinuje - zostaje przy tym wymiarze :)

Autko zamierzam wykorzystywac na co dzien - dlatego wybralem 996 nie 993!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum