Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 9.09.2020, 11:11 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Dokładnie chodzi mi o 997 3.6 po lifcie bez S.
Zastanawiam się jak wysoko kręci pdk 1,2,3,4 i czy u siebie w manualu nie zmieniam za nisko
(średnio 3,5tys.)

Może ktoś kto jeździ(ł) pamięta.
Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2020, 11:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Zależy od tego jak ciśniesz. W S, jeśli jadę spokojnie, rzadko kiedy zmiana jest wyżej niż przy 2,5 tys. i to przy niższych biegach. Przy wyższych wydaje mi się, że jeszcze szybciej.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2020, 11:43 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
wit007 napisał(a):
Zależy od tego jak ciśniesz. W S, jeśli jadę spokojnie, rzadko kiedy zmiana jest wyżej niż przy 2,5 tys. i to przy niższych biegach. Przy wyższych wydaje mi się, że jeszcze szybciej.

No to kulawo. Myślałem że sportowe auto kręci wyżej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2020, 12:00 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Toć piszę, że to zależy od sposobu jazdy. Gdy włączysz Sport Plus to nie zmieni biegu, jeśli nie dokręcisz do 7k 8)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2020, 12:17 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Ja mam 3,6 PDK i jest tak jak pisze Witek, przy spokojnej jeżdzie po miescie zmienia bardzo szybko, przy czy dotkniecie gazu zbija bieg w dół jeszcze szybciej i nie zauważasz braku mocy. PDK też adoptuje się do stylu jazdy, jak trochę mocniej ciszniesz to zmienia biegi przy wyższych obrotach i trzyma na nizszym biegu dłuzej. Tryby Sport i Sport Plus jeszcze bardziej podkręcają akcję i czynią z auta potwora, trzymają biegi na niskich biegach długo i ciągną na maksa, przy hamowaniu zbijają na niskie biegi z powrotem. Miałem już tiptronika, manuala i teraz PDK i uważam że jest to najlepsza skrzynia, już nie zamienił bym na manuala.

P.S. Jak będę dzisiaj jeżdził to spojrzę przy jakich obrotach zmienia.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2020, 19:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
muskając gaz zmiana tuż poniżej 2k obrotów
im mocniej naciskamy gaz zmiana przy wyższych obrotach -podłoga przy maksymalnych .Praktycznie położeniem pedału można ustawić obroty przy jakich następuje zmiana


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum