Łoooł widze tu niezłą aktywność na forum
ledwo poszedłem zjeść kolacje i juz 4 posty
Co do samochodu to właściwie serwis jest zbędny z tego względu, że kupuję go od bardzo dobrego kolegi i znałem ten samochód wcześniej. Kumpel jeżdził nim rok a wcześniej kupił go w niemczech od jednego doktorka i sam go na wszystkie strony obstukał i oblookał
Problem w tym, że zrobił nim 20K km i nie wymieniał paska, świec itp. Do tego nie wie kiedy był wymieniany wiec nalezało by to zrobić... Stąd tez było moje pytanie o koszty tego przedsięwzięcia. Ale ogólnia samochód super, totalnie bezwypadkowy, automat z tiptroniciem, wersja 4S wiec szeroki tyłek i napęd na 4, srebrny, czarne wnętrze, pełne wyposażenie itd. Niestety bez turbo
(( Ale za to kumpel wmawia mi, ze to najlepszy 911 do codziennej jazdy. Nie wiem, czy mu wierzyc czy nie ale moze cos w tym jest. Podpowiedzcie prosze na co uważać w czasie jazdy, w eksploatacji itd. No i nie straszczie początkującego porszowicza jakimiś horendalnymi kosztami
Acha i czy 100K przebiegu to duzo czy mało jak na ten samochód ?? Jaka jest żywotność tych silników itd ?? Jeszcze raz z góry dzieki za odpowiedzi
Co do cen samych części to z tego co patrzyłem na teile.pl nie ma wielkiej masakry... chyba...