Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.05.2007, 18:47 

Dołączył: 16.05.2007
Posty: 32
Witam wszystkich,

Jutro (czwartek) stane sie szczęścliwym posiadaczem 996 4S z 2003 roku. Samochód ma 98K przebiegu i w związku z tym mam pytanie. Czy ktoś z Was sie orientuje jak wygląda sprawa z serwisem po zakupie. Dokładnie chodzi mi o wymianę paska rozrządu, świec itp. Co ile kilometrów trzeba to robić i jaki jest orientacyjny koszt wymiany takich rzeczy. Wole dmuchac na zimne i to zrobic bo 200K piechotą nie chodzi :? Na co jeszcze zwrócić uwagę przy zakupie ?? W sumie mam juz wszystko niby dogadane itd ale był bym wdzięczny za wszelkie uwagi. Z góry dzieki. P.S. Na zlocie o ile dojdzie do skutku oczywiście się pojawie ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 19:03 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 357
witaj,
o ile nie jest Ci wszystko jedno (w końcu mówisz że już decyzja zapadła) ,ja bym zawiózł samochód do serwisu autoryzowanego(Groblewski jest najbliżej Ciebie) i dokonał całkowitego przeglądu;lepiej dzisiaj stracić nawet 2000zł niż potem 50000zł za remont silnika!!ogólnie gratuluje zakupu i witamy w klubie mam nadzieje że się zobaczymy np. na imprezie w Borsku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 19:53 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 380
Tez uwazam ze serwis o ile wlasciciel sie zgodzi moze byc dobra wyrocznia. Auto prawie nowe, wiec chyba warto. Pozdrawiam i witam na forum.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 19:56 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Radek dobrze pisze!
Z tym ,że 50 000 zł na remont silnika raczej niewystarczy.
Normalnie pierdoła akurat w tym samochodzie może skutkować koniecznością wyciągania silnika(ciężka sprawa) lub skrzyni(łatwa)
To bardzo specyficzne samochody (te chłodzone cieczą) i mają swoje przypadłości ,które znane są dokładnie serwisowi.

p.s. świece co 100 000 lub 4 lata ,pasek co 80 000 km .




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 19:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
witaj,
moj przedmowca ma racje :) .

Na zlot w Borsku zapraszamy

Pozdrawiam
Marcin

ps i napisz czy manual czy automat :)




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 22:00 

Dołączył: 16.05.2007
Posty: 32
Łoooł widze tu niezłą aktywność na forum :) ledwo poszedłem zjeść kolacje i juz 4 posty :) Co do samochodu to właściwie serwis jest zbędny z tego względu, że kupuję go od bardzo dobrego kolegi i znałem ten samochód wcześniej. Kumpel jeżdził nim rok a wcześniej kupił go w niemczech od jednego doktorka i sam go na wszystkie strony obstukał i oblookał :) Problem w tym, że zrobił nim 20K km i nie wymieniał paska, świec itp. Do tego nie wie kiedy był wymieniany wiec nalezało by to zrobić... Stąd tez było moje pytanie o koszty tego przedsięwzięcia. Ale ogólnia samochód super, totalnie bezwypadkowy, automat z tiptroniciem, wersja 4S wiec szeroki tyłek i napęd na 4, srebrny, czarne wnętrze, pełne wyposażenie itd. Niestety bez turbo :((( Ale za to kumpel wmawia mi, ze to najlepszy 911 do codziennej jazdy. Nie wiem, czy mu wierzyc czy nie ale moze cos w tym jest. Podpowiedzcie prosze na co uważać w czasie jazdy, w eksploatacji itd. No i nie straszczie początkującego porszowicza jakimiś horendalnymi kosztami :) Acha i czy 100K przebiegu to duzo czy mało jak na ten samochód ?? Jaka jest żywotność tych silników itd ?? Jeszcze raz z góry dzieki za odpowiedzi ;) Co do cen samych części to z tego co patrzyłem na teile.pl nie ma wielkiej masakry... chyba... :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 22:10 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Wynika z tego ,że auto znane w klubie jak i jego właściciel ,który teraz wymiata turbiną....




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 22:23 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
Dokladnie Jurek, dokladnie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 22:27 

Dołączył: 16.05.2007
Posty: 32
a to żle, czy dobrze... ?? :) Może się jakiś niusów o tym aucie dowiem ?? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 22:41 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
Wiesz co ja jednak pamietam ze Mariusza bylo z 2002 roku. Wiec to raczej nie te.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 22:45 

Dołączył: 16.05.2007
Posty: 32
Myślę, że to te. Faktycznie to jest 2002 produkcja z końca roku, operuje jako 2003 bo tak mi cały czas kumpel wmawiał a jak przyszło co do czego to jest to 2002. Z przyzwyczajenia napisałem, ze 2003. Auto biorę z Gdynii. Jak macie jakies info o nim to bardzo prosze o podpowiedzi, żebym sie na mine nie wbił :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2007, 23:02 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
Z tego co ja wiem to samochod ok. Widzialem go na jednym zlocie w Poznaniu i chodzilo jak dzikie i zadbane tez bylo. Zreszta z tego co wiem to Mariusz nim dlugo nie jezdzil. Kupil sobie mocniejsze turbo i przerobil na 540 KM :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.05.2007, 0:29 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 357
na początek przygody z Porsche w zupełności wystarczy!!! no cóż potem kupuje się mocniejsze haha!! :twisted: to jest ten minus :twisted: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.05.2007, 9:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Z tego co wiem to Mariusz nie szczedzi grosza na auto. Włozyl tam jedne z najlepszych zawiasow bilsteina i ogolnie dba o auta. Samochod tez nie przywozil na handel tylko dla siebie. Jest na 100% bezwypadkowe i zadbane.

Wymienial bo chcial jakiegos potworka :) ale to juz inne pieniadze.
Na pewno 4x4 na poczatek to duzo lepszy wybor niz mocny tylny naped. Mozna odrazu szybciej jezdzic i wybacza wiecej bledow.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.05.2007, 10:10 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Ale rowniez jest to nauka jazdy od nowa. 4x4 zupelnie inaczej sie wyprowadza z poslizgow niz oska, wiec trzeba uwazac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron