Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.08.2018, 21:28 

Dołączył: 24.08.2018
Posty: 2
Drodzy koledzy,

Nadszedł czas abym zrealizował swoje marzenie dotyczące zakupu prosiaka. wybór finansowo-esteyczny padł na 997. Zaczynam się rozglądać za autem i mam pytanka dotyczące grubości lakieru oraz możliwych wad silnika 3.6 -325KM.
Słyszałem, że w Porsche nie wszystkie elementy są jednakowo malowane ( grubość lakieru) i można się lekko zdziwić gdy błotniki maja 100 a drzwi już 180 mikronów. Faktycznie tak jest? Jakie wartości powinien wskazywać miernik?
Na co uważać przy tym silniku przy oglądaniu? Trochę się naczytałem, że to jednostka tak awaryjna jak w przypadku modelu 996 i ma tendencje do zacierania się.

Z góry dzięki za wszelkie info.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum