Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.12.2018, 20:13 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Cześć,
Czy zaciski 996.352.426 , 996.351.429
(zestaw dedykowany do 996 Turbo i 997 4S)
podejdą do 997.2 carrera?
Obecnie mam dystanse,czy to może kolidować?

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2018, 20:42 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Nikt nie przerabiał tematu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2018, 22:41 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Michał, Qbak - sprawa jest :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.12.2018, 0:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Co ciekawe powinno pasować bez prawie żadnych zmian.
Jedynie trzeba wymienić osłony z przodu oraz kierownice powietrza
na tarcze - ja bym to akurat zrobił nawet bez zmiany zacisków.

Zakładam, że śruby zacisków i cały "osprzęt" zacisku będzie razem
z nim.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.12.2018, 8:16 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Dziękuję :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.12.2018, 15:35 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
Qbak napisał(a):
Jedynie trzeba wymienić osłony z przodu oraz kierownice powietrza
na tarcze - ja bym to akurat zrobił nawet bez zmiany zacisków.

Bez zmiany zacisków do poprawienia jest sama kierownica powietrza czy osłony też?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.12.2018, 12:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Bez zmiany zacisku nie ma powodu żeby zmieniać osłonę. Średnica tarczy
w S i bez S jest taka sama, tarcza jest tylko grubsza o kilka mm.
Kierownice powietrza wchodzą p&p także w starszych modelach z przodu.
Tył to inna bajka, trzeba osłonę pod skrzynię biegów kupować inną oraz
tylne nadkola (lub wyciąć stare).




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.12.2018, 18:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 15.10.2013
Posty: 408
Lokalizacja: Kutno
Nr klubowicza: 368
Qbak napisał(a):
Bez zmiany zacisku nie ma powodu żeby zmieniać osłonę. Średnica tarczy
w S i bez S jest taka sama, tarcza jest tylko grubsza o kilka mm.
Kierownice powietrza wchodzą p&p także w starszych modelach z przodu.
Tyło to inna bajka, trzeba osłonę pod skrzynię biegów kupować inną oraz
tylne nadkola (lub wyciąć stare).

Co ty kolego opowiadasz, przecież te zaciski z tarczami miałem założone do mojej 997 4 poliftowej i nic nie wycinałem ani nie zamieniałem. Odkręcasz ori tarcze i zaciski i przykręcasz nowe. Żadnych nadkoli ani osłon nie trzeba ruszać.




_________________

993 cabrio
968 cabrio
911 sc (weissach edition)
991 Carrera 4S
Cayenne (ostatnie V8 diesla)
Były:
Cayenne IID, Carrera 4 997 lift. ,Cayenne S x 2, Carrera S 997, Carrera 4 996


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.12.2018, 19:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To jest tzw. rozwinięci myśli.
Czyli pisałem o tym że jeżeli chcemy ten sam zestaw kierownic powietrza
zainstalować w 997.1 to przód wchodzi p&p, a tył trzeba dostosować.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2019, 9:18 

Dołączył: 31.05.2018
Posty: 57
Halo ,podepnę się.czy ten zestaw będzie mi pasował do 996.2 c4 2002r? https://allegro.pl/oferta/hamulce-zacis ... 7868903035
Ile kosztuje zestaw klocków i tarcz seryjnych do mojego autka?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2019, 10:53 

Dołączył: 31.05.2018
Posty: 57
Myslalem o regeneracji tych z 996.2 4s turbo i wciśnięciu ich do mojego prosiaczka,996.2 c4.u mnie jeszcze ok,ale fajne "czerwone",A wymienić kiedyś trzeba bedzie.ciekawe ile kosztuje regeneracja i malowanko.ciekawe czy ta cena https://allegro.pl/oferta/hamulce-zacis ... 7868903035
Jest ok.panowie ,jak grube powinny być tarcze nominalnie i maksymalnie od 4s turbo?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2019, 11:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Czysto teoretycznie nie wejdzie, bo jest inna zwrotnica z przodu.
Z tyłu jest taka sama, więc nie powinno być problemu. Trzeba poczekać
na kogoś kto już coś takiego przymierzył lub poszukać na zagranicznych
forach.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2019, 12:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 684
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
To przy okazji dyskusji o hamulcach zapytam - czy można ot, tak sobie zamontować pompę hamulcową od GT3 do C4S? Czy trzeba jakieś dodatkowe przeróbki planować?




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2019, 12:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Można nawet przez internet.
Masz w C4S pompę dokładnie taką jak w GT3 oraz Turbo :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.03.2019, 14:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 684
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
Chciałem to poprawić i wstawić od 997 GT3. Dramatu nie ma, sprzęt jest sprawny - tu chodzi raczej o generacyjną przepaść ;)




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.03.2019, 0:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
O tym nie pomyślałem :)
Pompa wygląda bardzo podobnie na zdjęciach/rysunkach do Twojej,
natomiast najlepiej byłoby porównywać bezpośrednio. Pamiętam, że
chyba przekładka między 997 (nie pamiętam wersji) do Caymana odbyła
się bez problemów z tego co pamiętam.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum