|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Arekk
|
Napisane: 5.12.2018, 20:13 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Cześć, Czy zaciski 996.352.426 , 996.351.429 (zestaw dedykowany do 996 Turbo i 997 4S) podejdą do 997.2 carrera? Obecnie mam dystanse,czy to może kolidować?
Pozdr.
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 6.12.2018, 20:42 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Nikt nie przerabiał tematu?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.12.2018, 22:41 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Michał, Qbak - sprawa jest
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 7.12.2018, 0:50 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Co ciekawe powinno pasować bez prawie żadnych zmian. Jedynie trzeba wymienić osłony z przodu oraz kierownice powietrza na tarcze - ja bym to akurat zrobił nawet bez zmiany zacisków.
Zakładam, że śruby zacisków i cały "osprzęt" zacisku będzie razem z nim.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 7.12.2018, 8:16 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Dziękuję
|
|
Góra |
|
Wodnik
|
Napisane: 7.12.2018, 15:35 |
|
Dołączył: 26.10.2015 Posty: 69
|
Qbak napisał(a): Jedynie trzeba wymienić osłony z przodu oraz kierownice powietrza na tarcze - ja bym to akurat zrobił nawet bez zmiany zacisków.
Bez zmiany zacisków do poprawienia jest sama kierownica powietrza czy osłony też?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 8.12.2018, 12:12 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Bez zmiany zacisku nie ma powodu żeby zmieniać osłonę. Średnica tarczy w S i bez S jest taka sama, tarcza jest tylko grubsza o kilka mm. Kierownice powietrza wchodzą p&p także w starszych modelach z przodu. Tył to inna bajka, trzeba osłonę pod skrzynię biegów kupować inną oraz tylne nadkola (lub wyciąć stare).
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
waldi
|
Napisane: 8.12.2018, 18:52 |
|
Dołączył: 15.10.2013 Posty: 408 Lokalizacja: Kutno
Nr klubowicza: 368
|
Qbak napisał(a): Bez zmiany zacisku nie ma powodu żeby zmieniać osłonę. Średnica tarczy w S i bez S jest taka sama, tarcza jest tylko grubsza o kilka mm. Kierownice powietrza wchodzą p&p także w starszych modelach z przodu. Tyło to inna bajka, trzeba osłonę pod skrzynię biegów kupować inną oraz tylne nadkola (lub wyciąć stare). Co ty kolego opowiadasz, przecież te zaciski z tarczami miałem założone do mojej 997 4 poliftowej i nic nie wycinałem ani nie zamieniałem. Odkręcasz ori tarcze i zaciski i przykręcasz nowe. Żadnych nadkoli ani osłon nie trzeba ruszać.
_________________
993 cabrio 968 cabrio 911 sc (weissach edition) 991 Carrera 4S Cayenne (ostatnie V8 diesla) Były: Cayenne IID, Carrera 4 997 lift. ,Cayenne S x 2, Carrera S 997, Carrera 4 996
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 8.12.2018, 19:02 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
To jest tzw. rozwinięci myśli. Czyli pisałem o tym że jeżeli chcemy ten sam zestaw kierownic powietrza zainstalować w 997.1 to przód wchodzi p&p, a tył trzeba dostosować.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
LUSTI
|
Napisane: 3.03.2019, 9:18 |
|
Dołączył: 31.05.2018 Posty: 57
|
|
Góra |
|
LUSTI
|
Napisane: 3.03.2019, 10:53 |
|
Dołączył: 31.05.2018 Posty: 57
|
Myslalem o regeneracji tych z 996.2 4s turbo i wciśnięciu ich do mojego prosiaczka,996.2 c4.u mnie jeszcze ok,ale fajne "czerwone",A wymienić kiedyś trzeba bedzie.ciekawe ile kosztuje regeneracja i malowanko.ciekawe czy ta cena https://allegro.pl/oferta/hamulce-zacis ... 7868903035Jest ok.panowie ,jak grube powinny być tarcze nominalnie i maksymalnie od 4s turbo?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 3.03.2019, 11:44 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Czysto teoretycznie nie wejdzie, bo jest inna zwrotnica z przodu. Z tyłu jest taka sama, więc nie powinno być problemu. Trzeba poczekać na kogoś kto już coś takiego przymierzył lub poszukać na zagranicznych forach.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 3.03.2019, 12:11 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 684 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
To przy okazji dyskusji o hamulcach zapytam - czy można ot, tak sobie zamontować pompę hamulcową od GT3 do C4S? Czy trzeba jakieś dodatkowe przeróbki planować?
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 3.03.2019, 12:48 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Można nawet przez internet. Masz w C4S pompę dokładnie taką jak w GT3 oraz Turbo
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 4.03.2019, 14:58 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 684 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
Chciałem to poprawić i wstawić od 997 GT3. Dramatu nie ma, sprzęt jest sprawny - tu chodzi raczej o generacyjną przepaść
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 5.03.2019, 0:44 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
O tym nie pomyślałem Pompa wygląda bardzo podobnie na zdjęciach/rysunkach do Twojej, natomiast najlepiej byłoby porównywać bezpośrednio. Pamiętam, że chyba przekładka między 997 (nie pamiętam wersji) do Caymana odbyła się bez problemów z tego co pamiętam.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|