Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.10.2010, 19:13 

Dołączył: 16.10.2010
Posty: 163
Patrzyłem na allegro tak z ciekawości.. różnica kosztów zwykła tarcza ok.200 nawiercana 380.

Tez miałem zwykłe i nie narzekam tylko jestem ciekawy czy przy normalnej eksploatacji w ogole jest róznica i czy warto kupić coś innego

a najważniejsze czy na jednej osi mogą być zwykłe a na drugiej nawiercane ? bo nie mam potrzeby narazie wymiany tarcz z przodu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2010, 0:41 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ja zmieniłem tylko tył na nawiercane bo już się nie nadawał do użytku. Efekt spoko - droga hamowania 37,2 m. Jak na 20-latka chyba nieźle ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2010, 1:04 

Dołączył: 16.10.2010
Posty: 163
911 to klasa sama w sobie..choćby i miała 120 lat :) , ale fakt 37,2 to niezła droga hamowania. Rozwiałes moje watpliwosci w kwestii roznych tarcz na osiach . Do nawiercanych tarcz stosuje sie inne jakies specjalne klocki?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2010, 1:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ja dałem EBC Red Stuff.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2010, 1:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
I jak te RED Stuff? Słyszałem, że trzeba je dogrzać chwilkę. Jakie masz
z nimi doświadczenia? Myślałem żeby dać GreenStuff, masz jakieś porównanie
z nimi? :)

Co do nawiercanych tarcz. Jak się nie zamierzasz ścigać, to raczej nie ma
sensu. Jedno mikropęknięcie i należałoby wymienić tarczę. Jak się
zamierzasz ścigać, to teoretycznie skuteczność lepsza, ale w związku
z tymi mikropęknięciami powinno się często wymieniać. Sam myślałem do
siebie o takich nawiercanych, ale bałbym się potem ścigać z pewną ilością
takich pęknięć na tarczy.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2010, 17:15 

Dołączył: 16.10.2010
Posty: 163
Koledzy bardzo Was proszę o radę :)

Do wymiany mam tarcze hamulcowe jednak ,że jestem z Krakowa w którym nie ma ASO wymiany jako że uważam że to prosta usługa dokonam w najzwyklejszym serwisie.

Jakie tarcze rekomendujecie ,a jakich unikać?

Znalazłem firme z Krakowa w której dostępne od ręki są tarcze ATE?

Na zamówienie inne:

Które polecacie mając na uwadze stosunek jakości do ceny, auto ma juz swoje lata i nie jest używane do sportu wiec mysle ze jakies maxi wyczynowe nie sa mi potrzebne

http://www.brakes.pl/index.php/25-19971 ... 40fa205e8b

polecacie coś szczególnego?

Z góry dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.12.2010, 23:23 

Dołączył: 16.10.2010
Posty: 163
Koledzy,

Czy deska rozdzielcza w 911 z rocznika 98-99 jest taka sama jak w boxsterze 986?

mam nadzieję,że ktoś z Was będzie wiedział :)

wyglądają tak samo :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2010, 23:25 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
Tak tylko 911 ma więcej zegarów na konsoli.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2010, 0:02 

Dołączył: 16.10.2010
Posty: 163
To wiem, ale szerokość jest taka sama? np gdybym chciał wstawić deske od 911 to będzie pasować?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: :)
PostNapisane: 6.05.2011, 1:15 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
mam taki problem bo przy ruszaniu jedynka dwójka i nagle straszny smród myślałem że to sprzęgło ale sprzęgło chodziło normalnie tak jak dawniej a smród cały czas był i jest i wkońcu zauważyłem że mi nie świecą ksenony a jeden czasem mrugnie tak jak by alternator nie dawał prądu. Tak sobie myśle czy to nie poszedł pasek i dlatego smród i brak prądu???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron