Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.08.2009, 21:40 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
potrzebował bym wyminic z przodu pozycje i ponoc jest jakis klucz co wsadza sie go w dziury przekreca i lampa wyskakuje ale go raczje nei posiadam czy istnieje moze jakas inna mozliwosc wymiany zarowki:>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.08.2009, 8:45 

Dołączył: 30.07.2009
Posty: 47
Chyba nie... Montowałem ksenony i właśnie w ten sposób wyciągałem całe lampy... No chyba, że jakiś magik zna inny sposób :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: hmmm...
PostNapisane: 23.08.2009, 11:31 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
:( a jak ten klucz mniej wiecej wygląda;> bo jak tam do srodka zaglądałem to mniej więcej wyglądało mi to na taka gwiazdke jak imbus;> Dzieki za pomoc;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.08.2009, 19:53 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Chyba wystarczy normalny prosty klucz nasadowy tylko nie pamietam rozmiaru, / 996 ale to te same lampy/ Elektryk wymieniał miżarókękierunkowskazów i zajęlo mu to 3 minuty;
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.08.2009, 21:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Czyli jakis torx zapewne. Mysle ze mozesz kupic zestaw - one czesto sie przydaja ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.08.2009, 15:12 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 375
Lokalizacja: Konstancin
Nr klubowicza: 111
Doniu, zależy od Boxstera (o ile mnie pamięć nie zawodzi)
w 986 - nasadkowy (powinien być w komplecie narzędzi) - przekręcasz i wychodzi cały główny reflektor - dla mało wprawnych 3 minuty
w 987 - to osobny moduł i potrzebna jest karta (trochę chudsza od kredytowej :) - ją się wkłada w szczelinę i lampa wychodzi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: <bezradny>
PostNapisane: 24.08.2009, 19:33 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
THX:)dopasowalem torksa i krecilem i w jedna i 2 i sie ruszal srodek ale nie chcialo nic wyskoczyc w sumie tylko lampe wysokosciowo rozregulowalem a mam 986 <bezradny> bd musial skoczyć do człowieka co sie zajmuje bo tam ogolnie pare spraw żeby mi zobaczył moze macie w obrębie Katowic jakiegoś godnego polecenia oczywiscie w rozsadnych cenach:);> coś słyszałem o jakimś Dusza czy jakoś tak:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.08.2009, 21:58 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 375
Lokalizacja: Konstancin
Nr klubowicza: 111
Doniu, sprawa jest prosta - patrz obrazek:
nie torx, a zwykły nasadowy klucz. Jeśli nie masz takiego jak na rysunku w narzędziach, to dowolny - byle długi. Aby wyjąć reflektor: kręcisz o 180 stopni jak strzałka A. Reflektor nieco się unosi i wysuwa do przodu - wystarczy wyciągnąć. Wymieniasz żarówkę i wsuwasz w sanki lekko dopychając - ostrożnei aby dokładnie trafić. potem przekręcasz w drugą stronę. Gdy usłyszysz charakterystyczne kliknięcie tzn, że jest już na miejscu - wystarczy włączyć światła.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: :)
PostNapisane: 25.08.2009, 0:04 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
wielkie dzięki:) teraz już to pewnie rozkminie a nie szło mi wczesniej bo po prostu nia za tą dziure sie wziąłem:) Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: :)
PostNapisane: 25.08.2009, 15:14 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
Dzieki za schemat:) z lampami juz sobie poradzilem:) a z tyłu co jest ten zbioniczek z woda to do czego on sluzy?? czy trzeba jej dolewac jaka to woda cyz płyn i czy ona ubywa cyz powinien sie poziom stale trzymac?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.08.2009, 8:45 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
To o czym mówisz to zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego...na nim jest skala min-max,procedura jak w innych samochodach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: thx
PostNapisane: 27.08.2009, 13:27 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
dzieki:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Filtry:)
PostNapisane: 18.09.2009, 15:57 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
mam pytanko na temat wszystkich filtrów czy sobie idzie je samemu wyminic bez jakiegos wiekszego kłopotu;>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2009, 20:03 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
filtr powietrza dla niewtajemniczonych 5 min,filtr paliwa o ile masz kanał lub podnośnik też no problem.....no a oleju to chyba standard.......jak coś to pytaj....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: :)
PostNapisane: 20.09.2009, 1:39 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
dzieki wielkie:) a ta woda niby co tam z tylu jest to co tam nalac jak bym chcial ja wymienic i jak ja spuscic ;> bo to chyba nie jest jakas zwykla woda;>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.09.2009, 12:12 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
Najłatwiej spuścic płyn chłodzący poprzez zdjęcie gumowej rury doprowadzającej w/w płyn pod autem,trzeba jeszcze pamiętac o spuszczeniu płynu z bloku silnika...ale jest pewien kruczek ktory czyni całą tą operacje bez sensu ponieważ nie napełnisz w warunkach domowych układu nowym płynem....tzn napełnisz ale zapowietrzysz więc proponuje udac się do warsztatu gdzie zrobią to metodą podciśnieniową.[/code]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: thx:)
PostNapisane: 20.09.2009, 13:06 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
Dzieki:*


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: ;>
PostNapisane: 21.09.2009, 19:33 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
a jaki olej polecacie do prosiaczka;>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: .
PostNapisane: 29.09.2009, 9:48 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
chcialem wymienic olej w boxsterze tylko nie wiem dokladnie ile go wchodzi ma ktos moza taka informacje;> i co ile tys. wymieniac filtry z gory dzieki;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2009, 12:22 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Do Boxtera wchodzi 8,3l. oleju silnikowego.

Zalecane parametry 5W-30, 5W-40 (zalewany fabrycznie) oraz 5W-50 (syntetyki) albo 10W-30, 10W-40 (półsyntetyki)
Dopuszcza sie także olej mineralny (15W-40) ale osobiście nie polecam.
Nie zaleca się natomiast stosowania oleju 0W...

Jeśli dotychczasowy olej był zgodny ze specyfikacją, stosowałbym go dalej.
Ze swojego doświadczenia polecam Mobil1 5W-50 - bardzo dobry, łatwo dostępny i (stosunkowo) niedrogi olej.
Zdrowo wymieniać co ~15tkm. lub co rok (co pierwsze nastąpi)

PS. Od lat trzymam się zasady wymiany wszystkich filtrów (olej, powietrze, paliwo + kabinowy) przy każdej wymianie oleju i nigdy nie miałem z tego tytułu najmniejszych problemów. :)
Praktycznie od zawsze stosuję tylko filtry Mann+Hummel lub Knecht (jakość OE)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron