Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.08.2020, 12:06 

Dołączył: 27.01.2020
Posty: 23
Cześć,

ostatnio zauważyłem małe ognisko rdzy w nadkolu. I chciał bym się dowiedzieć jak bardziej doświadczeni klubowicze radzą sobie z rdzą w swoich klasykach.

Czy warto kombinować samemu? Czy od razu do profesjonalisty, a jak tak to będę wdzięczny za namiary :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.08.2020, 12:43 

Dołączył: 6.04.2008
Posty: 316
Rdza jest jak góra lodowa. Jak widzisz rdzę na powierzchni, to znaczy że pod spodem jest już armagedon. Sprzedaj auto czym prędzej, a jeśli je kochasz, to daj do pro blacharza i przygotuj się na duży wydatek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.08.2020, 13:12 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 882
pawelmontana napisał(a):
Rdza jest jak góra lodowa. Jak widzisz rdzę na powierzchni, to znaczy że pod spodem jest już armagedon. Sprzedaj auto czym prędzej, a jeśli je kochasz, to daj do pro blacharza i przygotuj się na duży wydatek.


Nie demonizujmy, nie zawsze tak jest.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.08.2020, 19:41 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 693
ale niestety zazwyczaj 🙃


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP