Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1905 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 96  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.11.2020, 20:37 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 106
Fajny Cayenne Turbo, fajny bo moj ;)

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... Dt0gG.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2020, 21:08 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Była już najwyższa pora na kolejny odcinek, 200 stron to chyba dość? :)

Zatem - czy ktoś zna auto z ogłoszenia?

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... llery-open

Carrera S 997.2, szara z czerwonym środkiem, wersja USA, przebieg 68 500 km, 190 000 zł.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2020, 21:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1354
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
Jackowe replika 356 Cabrio...



https://www.facebook.com/marketplace/it ... =undefined




_________________

IG: barrys.garage.classic.porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 9:33 

Dołączył: 1.09.2019
Posty: 38
wit007 napisał(a):
Była już najwyższa pora na kolejny odcinek, 200 stron to chyba dość? :)

Zatem - czy ktoś zna auto z ogłoszenia?

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... llery-open

Carrera S 997.2, szara z czerwonym środkiem, wersja USA, przebieg 68 500 km, 190 000 zł.


Widzialem go na otomoto juz kilka miesiecy temu. Potem zniknal i juz myslalem, ze sie sprzedal. Jednak ponownie sie pojawil, co wg mnie jest troche dziwne, bo model fajny i cena dosc adekwatna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 9:57 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
Z US byla szkoda prawy tyl z tego co pamietam. Mialem ogladac, ale w koncu odpuscilem bo za dlugo na termin trzeba bylo czekac w Porschepana a i zdjecia mnie zniechecily.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 10:17 

Dołączył: 10.12.2019
Posty: 95
Tomrider napisał(a):
Z US byla szkoda lewy tyl z tego co pamietam. Mialem ogladac, ale w koncu odpuscilem bo za dlugo na termin trzeba bylo czekac w Porschepana a i zdjecia mnie zniechecily.

To ile trzeba dać za 997 w stanie bardzo dobrym. Z orginalnym lakierem i bez napraw blacharskich?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 10:21 

Dołączył: 4.09.2016
Posty: 287
Tobis napisał(a):
Tomrider napisał(a):
Z US byla szkoda lewy tyl z tego co pamietam. Mialem ogladac, ale w koncu odpuscilem bo za dlugo na termin trzeba bylo czekac w Porschepana a i zdjecia mnie zniechecily.

To ile trzeba dać za 997 w stanie bardzo dobrym. Z orginalnym lakierem i bez napraw blacharskich?

Ok 250(przy małym przebiegu)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 10:27 

Dołączył: 10.12.2019
Posty: 95
Grzegorz 66 napisał(a):
Tobis napisał(a):
Tomrider napisał(a):
Z US byla szkoda lewy tyl z tego co pamietam. Mialem ogladac, ale w koncu odpuscilem bo za dlugo na termin trzeba bylo czekac w Porschepana a i zdjecia mnie zniechecily.

To ile trzeba dać za 997 w stanie bardzo dobrym. Z orginalnym lakierem i bez napraw blacharskich?

Ok 250(przy małym przebiegu)


To znaczy że 997 lepiej trzyma cene od 991.Najwidoczniej jest lepszy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 11:00 

Dołączył: 1.09.2019
Posty: 38
Tobis napisał(a):
Grzegorz 66 napisał(a):
Tobis napisał(a):
Tomrider napisał(a):
Z US byla szkoda lewy tyl z tego co pamietam. Mialem ogladac, ale w koncu odpuscilem bo za dlugo na termin trzeba bylo czekac w Porschepana a i zdjecia mnie zniechecily.

To ile trzeba dać za 997 w stanie bardzo dobrym. Z orginalnym lakierem i bez napraw blacharskich?

Ok 250(przy małym przebiegu)


To znaczy że 997 lepiej trzyma cene od 991.Najwidoczniej jest lepszy.



Skad taka teza? 991.1 To nieporownywalnie lepsze auto od 997.2 (tymbardziej 997.1 gdzie silniki 3.8 sa bardzo awaryjne). Sam mialem kupic 997.2 4S, ale w koncu kupilem 991.1 4S. Jezdzilem obydwoma modelami i 991.1 jest w kazdym calu duzo lepszy od 997.2, wiec mysle, ze zadbane egzemplarze beda rowniez b dobrze trzymaly cene - szczegolnie biorac pod uwage fakt, ze to ostatnia wolnossaca carrera.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 11:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2017
Posty: 264
Nr klubowicza: 692
bienio84 napisał(a):
Tobis napisał(a):
Grzegorz 66 napisał(a):
Tobis napisał(a):
Tomrider napisał(a):
Z US byla szkoda lewy tyl z tego co pamietam. Mialem ogladac, ale w koncu odpuscilem bo za dlugo na termin trzeba bylo czekac w Porschepana a i zdjecia mnie zniechecily.

To ile trzeba dać za 997 w stanie bardzo dobrym. Z orginalnym lakierem i bez napraw blacharskich?

Ok 250(przy małym przebiegu)


To znaczy że 997 lepiej trzyma cene od 991.Najwidoczniej jest lepszy.



Skad taka teza? 991.1 To nieporownywalnie lepsze auto od 997.2 (tymbardziej 997.1 gdzie silniki 3.8 sa bardzo awaryjne). Sam mialem kupic 997.2 4S, ale w koncu kupilem 991.1 4S. Jezdzilem obydwoma modelami i 991.1 jest w kazdym calu duzo lepszy od 997.2, wiec mysle, ze zadbane egzemplarze beda rowniez b dobrze trzymaly cene - szczegolnie biorac pod uwage fakt, ze to ostatnia wolnossaca carrera.


Amen. Ja wprawdzie wybrałem 991S ale w pełni podzielam zdanie.




_________________

718 Spyder '22
991 Carrera S MRE '14
987 Boxster S '05
Macan kosiarka '18


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 11:40 

Dołączył: 7.02.2018
Posty: 101
A ja pozwolę sobie się nie zgodzić...
991 jest samochodem nowoczesnym, elektronicznym, podobnym do innych.
997 było ostatnim modelem, który w udany sposób łączył dwa światy: starego dobrego 911 z lat 80tych i 90tych z nowymi rozwiązaniami. Może nie na miarę 2020 roku ale nadal wystarczających obecnie. Dlatego bez problemu sprawdza się jako normalny, codzienny transport. Nie wiem czy to samo powiedziałbym o 993 i 996...
Mam 997.2, jeździłem 991 4S. I to był super samochód ale zbyt technologiczny, jak dla mnie przez to zbyt przezroczysty.
997 ma jeszcze resztki duszy :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 12:12 

Dołączył: 1.09.2019
Posty: 38
Jezdzilem kilka dni 997.2 4S i wlasnie przed zakupem testowalem 991.1 4S. Obydwa byly bardzo bogato wyposazone, mialy Sport Chrono i aktywne wydechy. Uwazam, ze 991.1 jest wspanialym połączeniem technologii z jeszcze analogowymi zegarami oraz przyciskami. Jego deska rozdzielcza łącząca nowoczesnosc z tradycją 911 będzie kiedys bardzo w cenie. Dodatkowo dzwiek silnika jest duzo lepszy w 991.1 niz w 997.2. Oczywiscie 997.2 jest rowniez cudownym samochodem, ale uczciwie kosztuje te 50-100k mniej od podobnej wersji 991.1 - jak kogos stac, aby ta roznice doplacic, to na pewno nie bedzie przez sekunde zalowal tych dodatkowych pieniedzy. T sama historia dotyczy porownania 997.1 i 997.2, ktore ma poprawiony silnik/PDK i jest przez to lepsze od 997.1 co skutkuje wyzszymi o te 50-100k cenami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 13:36 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 390
Analogowe zegary i przyciski to nie to samo co poczucie , że Ty jesteś odpowiedzialny za samochód , a nie samochód za Ciebie. Moje zdanie jest takie , że 997.2 był ostatnim samochodem w tradycji kierowca+samochód=poczucie zespolenia. Nowsze są super, przyśpieszają , skręcają, hamują jak marzenie tylko są ....cyfrowe. Za idealne na dawanie przyjemności w klasycznym wydaniu . Ok są tacy którzy Tą przyjemność przedłożą nad tą poprzednią, ale to jest efekt postępu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 13:53 

Dołączył: 10.12.2019
Posty: 95
Jeśli 997.2 już dawno był u spadku cen a obecnie jeśli za stan idealny trzeba zapłacić 250k to znaczy że tańsze już nie będą. 991 może proporcjonalnie do wieku być tańsze.Nie wiem z czego to wynika,może dlatego że to już koncern VW? 991 będzie pod wieloma względami lepsze dla kierowcy ale też trudniejsze i droższe w serwisowaniu. To już klasa GT a 997 to ciągle "tylko" samochód sportowy. Do tego jeszcze mały i ciasny.

Wiele osób po przesiadce np. z 997 gts na 991 żałuje i wracaja, więc coś w tym jest.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 14:18 

Dołączył: 7.02.2018
Posty: 101
fx45 napisał(a):
997.2 był ostatnim samochodem w tradycji kierowca+samochód=poczucie zespolenia. Nowsze są super, przyśpieszają , skręcają, hamują jak marzenie tylko są ....cyfrowe. Za idealne na dawanie przyjemności w klasycznym wydaniu . Ok są tacy którzy Tą przyjemność przedłożą nad tą poprzednią, ale to jest efekt postępu.

Doskonale ująłeś to, co próbowałem wyżej dosyć nieskładnie napisać... :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 20:22 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 469
każdy swoje chwali, ja powiem ze mając 997.1 turbo z chęcią mógłbym się przesiąść na 991 turbo tylko mnie nie stać :lol: :lol: myślę ze to też głównie o to chodzi :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 20:33 

Dołączył: 17.11.2020
Posty: 11
Poszukuje 997.2, czy ktoś z Was zna może auto z ogłoszenia?
Niestety nie jest to moja wymarzona konfiguracja ale czekam na opinie.


https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... llery-open


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2020, 21:19 

Dołączył: 4.08.2020
Posty: 24
Podsumowaniu nie całego tematu 2010 vs 2020
https://www.motorbiscuit.com/2010-vs-20 ... tra-74000/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2020, 9:24 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 176
Co do 997 vs 991 myślę ze w długim okresie czasu manual w 997 będzie miał coraz większy wpływ na cenę. Ja w przeciwieństwie do Prnit'a nie wyobrażam sobie zamiany 997TT na 991 ze względu na układ kierowniczy i 6 biegowy manual. Zdecydowanie wole pakować siano w poprawienie właściwości jezdnych, mocy i wyglądu starego dziadka niż przesiadać się na nowszy model, który był by na pewno fajniejszym autem GT, ale obawiam się ze mógł bym nie wracać z takim bananem na twarzy do domu po szybkiej rundce na odstresowanie się po całym dniu :) Jeśli już musiałbym się przesiąść do czegoś nowszego, to nie wiem czy nie wolałbym AMG GT od 991 TT, mam wrażenie ze jest w nim więcej sportu niż w turbinie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2020, 12:40 

Dołączył: 1.09.2019
Posty: 38
Aby zakopać topór wojenny 997 vs 991 wrzucę zdjęcie z weekendowej przejażdżki moim 991.1 4S oraz przyjaciela 997.1 S cabrio - tak, jak pisałem wcześnie, wg. mnie 997 to też cudowne auto. Co do założeń, że proporcjonalnie do wieku 991.1 będzie tańsze od 997.2 to na chwilę obecną są to tylko spekulacje - 991.1 carrera S/4S mają b dobre opinie na rynku (tu się nie zgodzę, że ceny ich utrzymania są wyższe od 997.2, za przegląd płacę podobnie co kolega za 997.1,a spalanie paliwa jest odczuwalnie niższe od 997.1). Ceny 997.2 od 2-3lat już stoją w miejscu, a 991.1 w tym czasie spadła już do poziomu cen niewiele wyższych od 997.2.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1905 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 96  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum