Autor |
Wiadomość |
Miłosz.ML
|
Napisane: 26.03.2019, 14:03 |
|
Dołączył: 26.03.2019 Posty: 13
|
Daro. napisał(a): Zaczynam mieć widzę problemy z czytaniem ze zrozumieniem więc o co kaman w powyższym tekście? tak "baży po chłopsku" Dementuję pogląd, że każdy kto ma Macan-a to dlatego, że nie stać go na nic lepszego od Porsche i to, że lepszy samochód jeśli chodzi o performance to ten, który ma więcej koni pod maską i lepszy czas do setki. Tak było zasugerowane na początku wątku i coraz częściej widzę jak ktoś tak mówi, więc uznałem że pora się wypowiedzieć . Teraz chyba jest bardziej przejrzyście A jeśli chodzi o inny SUV-y niż Porsche to też polecam Q7/8, super komfort i dobry silnik, choć szkoda, że już nie mają 4litrowego diesla z SQ7.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 26.03.2019, 16:32 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3184
|
Porównywanie prędkości do 200 w małym suvie miejskim , rozumiem w aucie sportowym lub innym sedanie tu masz screen gdzie powornuja do 150 i raczej wiedza co robi niestety porsche tez uległo i jest 3 oczywiście ze to nie najwaznjsze ale są inne wartości tez porównywane bardziej lub mniej istotne . A co do wypowiedzi OTTO założyciela tematu nie miał na myśli zapewne tych co nie maja w garażu 911 a na codzień jeżdżą macan a tylko tych co maja tylko suva , wciskając głębiej kij w mrowisko dodam ze zapewne tyko poto żeby fakturke odliczać ... I żeby nie było sam do niedawna byłem właścicielem caynne polift turbo ale mając kilka 11 w garażach ( gdybym miał mieć tylko suva nie byłoby to porsche bo bym oszukiwał samego siebie) ale bardziej problematycznej silnika jak 4.8 w życiu nie widziałem uzupełniając inny temat na forum ze nibyb tylko 4.5 porażka
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 26.03.2019, 16:41 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3184
|
Flypet napisał(a): Super! Mógłbyś jeszcze wysłać fotki lub scan całego tekstu (opisu). Szukałem w necie ale niestety Dzięki! Niestety jak pisałem spoźniłem się o jeden dzień i wycofano egzemplarze , w pierwszym podejściu zrobiłem tylko te tabele ...
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 26.03.2019, 21:48 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Może tak przewrotnie zadam pytanie? miałem terenówkę bo lubiłem zabawę w terenie, SUV po co ? każdy ma hacjendę z szutrowym podjazdem w górach? czy po prostu moda i ogólnie "zobaczcie ile mam kasy" ? SUV ma pojemność dużego kombi, terenowo nie wiem czy modele all road ne są nawet lepsze? szybsze i wygodniejsze do wsiadania nie wspomnę o ekonomii. Dawno udowodniono, ze na pewno nie są bezpieczniejsze wręcz przeciwnie. Więc o co kaman?
_________________
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 26.03.2019, 22:25 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3184
|
Dobre to pytanie , no wlasnie po co ludzie to kupują , bo po co porsche produkuje cayenne i macan to wiadomo ... 😂
|
|
Góra |
|
ravestation
|
Napisane: 26.03.2019, 22:26 |
|
Dołączył: 20.06.2012 Posty: 345
|
Siedzisz wysoko i mimo wszystko więcej widzisz. Sam zmieniłem szybkiego hh na suv’a.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 26.03.2019, 23:08 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
ravestation napisał(a): Siedzisz wysoko i mimo wszystko więcej widzisz. Ta w świecie ślepców jedooki jest królem Jeżeli wszyscy będą jeździli suvami to co ci po tym widoku? przesiadka na gałąź wyżej? do TIRa tam jeszcze wyżej i więcej a co ?
_________________
|
|
Góra |
|
ravestation
|
Napisane: 26.03.2019, 23:09 |
|
Dołączył: 20.06.2012 Posty: 345
|
Coś w tym jest, co piszesz Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
ebbuma
|
Napisane: 27.03.2019, 0:07 |
|
Dołączył: 3.05.2018 Posty: 103
|
Moja sytuacja jest taka, 1 dziecko, 2 w drodze (proszę trzymać kciuki). Żona ma Q5 2.0 tfsi, a mój daily to 911 4GTS. Wydaję mi się, że to kombinacja idealna. Jak trzeba jechać rodzinnie lub na większe zakupy to Q5, do wszystkiego innego nadaje się 911stka:) Byłem w sobotę w salonie, Macan jest tak piękny.... serio, Q5 mojej żony nie ma nawet jednego aspektu w którym może dorównać. Jak nam się rodzina powiększy to będę myślał... Macan, może Q7 po grudniowym lifcie. Póki co uważam swoją sytuację motoryzacyjną za idealną i godną pozazdroszczenia:)))))) pozdrawiam z uśmiechem.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 27.03.2019, 9:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Macan przy dwójce dzieci i głębokim wózku? Odważnie
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Eclipser
|
Napisane: 27.03.2019, 10:27 |
|
Dołączył: 4.05.2011 Posty: 651
|
[quote="Marion"][quote="Daro."]Może tak przewrotnie zadam pytanie? miałem terenówkę bo lubiłem zabawę w terenie, SUV po co ? każdy ma hacjendę z szutrowym podjazdem w górach? czy po prostu moda i ogólnie "zobaczcie ile mam kasy" ? SUV ma pojemność dużego kombi, terenowo nie wiem czy modele all road ne są nawet lepsze? szybsze i wygodniejsze do wsiadania nie wspomnę o ekonomii. Dawno udowodniono, ze na pewno nie są bezpieczniejsze wręcz przeciwnie. Więc o co kaman?[/quote] Pytanie nie jest wcale przewrotne tylko sensowne. To właśnie moda i billboard statusu finansowego. Suvy mają nawet mniejszą pojemność niż kombi bo często mają tak wysoko podłogę bagażnika że wyzszy dach tego nie rekompensuje a zamontowanie boxa dachowego i jego załadunek tylko z drabiny. Spory pies ma problem wskoczyć do bagażnika bez wdrapywania się po zderzaku. Do normalnej jazdy nawet w prawdziwej zimie allroad czy xdrive zupełnie wystarcza. Do wsiadania są faktycznie wygodniejsze ale wysiada się gorzej bo nawet człowiek 185 cm musi wyskoczyć z auta brudząc sobie spodnie. Na zapytanie kobiety „dlaczego chcesz suva? odpowiadają bo jest ładny i bezpieczny a że o bezpieczeństwie nie mają bladego pojęcia to jedyną wymaganą cechą suva jest „ładny” [/quote] Ostatnią namierzyłem SUVa, który wygląda na to, że nie pobrudzi spodni przy wysiadaniu z niego. Jest to RR Sport. Drzwi zachodzą tam na próg.
|
|
Góra |
|
ebbuma
|
Napisane: 27.03.2019, 12:11 |
|
Dołączył: 3.05.2018 Posty: 103
|
wit007 napisał(a): Macan przy dwójce dzieci i głębokim wózku? Odważnie Do odważnych świat należy ale racja, może być ciasno z Macanem. Z drugiej strony tych podróży tak dużo nie ma....
|
|
Góra |
|
ravestation
|
Napisane: 27.03.2019, 13:31 |
|
Dołączył: 20.06.2012 Posty: 345
|
Ja też tak uważałem mając poprzednie auto i tylko 1 dziecko. Rzeczywistość mocno zweryfikowała mój pogląd, kiedy głupi wyjazd na lotnisko, w celu przewiezienia 2 walizek, wózka i naszej trójki, kończył się niczym podróż w latach 80tych (kto podróżował rodzinnie maluchem, wie "o co kaman").
|
|
Góra |
|
ebbuma
|
Napisane: 27.03.2019, 13:58 |
|
Dołączył: 3.05.2018 Posty: 103
|
ravestation napisał(a): Ja też tak uważałem mając poprzednie auto i tylko 1 dziecko. Rzeczywistość mocno zweryfikowała mój pogląd, kiedy głupi wyjazd na lotnisko, w celu przewiezienia 2 walizek, wózka i naszej trójki, kończył się niczym podróż w latach 80tych (kto podróżował rodzinnie maluchem, wie "o co kaman"). pamiętam jak jeździliśmy do Bułgarii i na Węgry Skodą 105 w 7 osób... Z tyłu moje 4 siostry i ja. Siedziało się na zmianę, część dzieci oparta, część pochylona do przodu. To były czasy.... teraz nie ma już czasów. Co do lotniska, jeździmy już od jakiegoś czasu dużą Taxi:)
|
|
Góra |
|
ChrisR
|
Napisane: 2.04.2019, 10:43 |
|
Dołączył: 8.01.2019 Posty: 183
|
Johnny napisał(a): ChrisR napisał(a): Są SUVy i są SUVy Porsche, wystarczy bardziej agresywnie wziąć 2 zakręty żeby zrozumieć różnice. Cały urok tych aut, że pacjenci w X5M, tudzież innym SQ7, będą się głowić, jak Ty ten zakręt pokonałeś bo u nich tak nie idzie.
Logika, że jak Porsche to tylko z silnikiem z tyłu....
Jak chcesz duże, komfortowe toczydło LR/RR. Tak, dlatego GLC AMG, Stelvio Q, Urus są szybsze na Nurburgringu GLC i Stelvio w mocnych wersjach, zjada już Macan Turbo, sprawdzone na drogach osobiście. Nurburgringu i jazda torowa profesjonalnego kierowcy mało weryfikuje pod kątem codziennej użyteczności. Lambo to inna półka cenowa i przy charakterystyce SUVa Coupe trzeba by mocno naciagać go pod daily. Jarecki napisał(a): ChrisR napisał(a): Są SUVy i są SUVy Porsche, wystarczy bardziej agresywnie wziąć 2 zakręty żeby zrozumieć różnice. Cały urok tych aut, że pacjenci w X5M, tudzież innym SQ7, będą się głowić, jak Ty ten zakręt pokonałeś bo u nich tak nie idzie. Dobry żart... przejedź się SQ7 i wskaż mi SUVa który tak jeździ w tej kategorii cenowej O X5 się nie wypowiem bo nie jeździłem, ale co do SUVa na codzień bez napinki to Q7 z 3l i skrętną ośką jest petarda. Komfort, zwinność, wielkość wnętrza i oszczędny silnik. Mam bezpośrednie porównanie i Q7 niewiele odbiega komfortem od S klasy, z pakietem podwójne szyby jest arcycicha i prowadzi się bardzo stabilnie przy prędkościach ok 200 km/h na autostradzie. Nie bez przyczyny 3 lata na rynku i nadal wygrywa wszelkie testy. Zresztą na forum jest kilka Q7 i każdy kogo znam sobie bardzo chwali. SQ7 jeździłem nie mało, przyciężki przód daje o sobie znać w zakrętach, cenowo doposażone SQ7 i rozsądnie złożony Cayenne V6 to ta sama liga.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|