Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.03.2019, 19:37 

Dołączył: 21.07.2015
Posty: 81
Co polecacie rodzinnego? volvo od lat jest w tym znane ale jeszcze nie mam 60lat .Po za tym silniki są słabe.Cayenne czy macan to według mnie przerost formy nad treścią.To coś w stylu-chciałbym mieć porsche ale mnie nie stać na 911/718 jako trzecie to kupię cayenne albo macana i pokaże że jednak mam.Auto będzie rodzinne,żona się ucieszy a ja będę miał prawdzie porsche.No nie,ja nie idę tą drogą.
Wiem że każdy robi z kasą co chce ale zakup porscche suva to trochę obciach.
Więc jakiego innego suva polecicie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.03.2019, 21:25 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Właśnie miałem podobny dylemat w ostatnich tygodniach. Co wybrać jako wozidło służbowe, bo prywatny TTS to ani rodzinny ani służbowy😉. Padło na Q7, bo duzy, wygodny, z dobrym 3.0 dieslem. Dobra, jest trochę „stary” stylistycznie, może nudny ale za to Audi daje do 20% rabatu😁. Nowe BMW X5 może i fajniejszy ale dużo droższy i praktycznie oprócz świeżego” designu nie daje więcej. Volvo XC90 odradzam. Tym downsizeingiem zabili to auto, chyba że ktoś szuka wozu do powolnego przemieszczania się wyłącznie lub smoka pożerającego 20l/100km. Możesz rozpatrzyć Velara, ale RR nie daje takich rabatów i Velar jest mniejszy niż Q7, X5, czy XC90. Przede wszytkim powinieneś podać jakąś kwotę jaką zamierzasz przeznaczyć na zakup, bo cześć tych dyskusji może okazać się bezprzedmiotowa.

Tak czy inaczej powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.03.2019, 21:52 

Dołączył: 20.06.2012
Posty: 345
Też jestem świeżo po zakupie q7 na daily. Świetne auto, dobrze wykonane, normalna pojemność, można dokupić tylną oś skrętną (dokupiłem), więc na parkingu jest dużo bardziej komfortowo. Zgadzam się z przedmówcą w sprawie rabatów, przy tych kwotach za nowe auto, 70-100k zł piechotą nie chodzi...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.03.2019, 22:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Jeżeli SUV Porsche dla ciebie jest obciachem to... proponuję Bentayge lub Cullinan mniej obciachowe :P




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.03.2019, 23:18 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
Daro ale coś w tym jest może nie bezpośrednio tak radykalnie ale w całej tamtej wypowiedzi było sporo prawdy podobał mi się tym wywód


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 10:32 

Dołączył: 8.01.2019
Posty: 182
Są SUVy i są SUVy Porsche,
wystarczy bardziej agresywnie wziąć 2 zakręty żeby zrozumieć różnice.
Cały urok tych aut, że pacjenci w X5M, tudzież innym SQ7,
będą się głowić, jak Ty ten zakręt pokonałeś bo u nich tak nie idzie.

Logika, że jak Porsche to tylko z silnikiem z tyłu....

Jak chcesz duże, komfortowe toczydło LR/RR.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 10:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
ChrisR napisał(a):
Są SUVy i są SUVy Porsche,
wystarczy bardziej agresywnie wziąć 2 zakręty żeby zrozumieć różnice.
Cały urok tych aut, że pacjenci w X5M, tudzież innym SQ7,
będą się głowić, jak Ty ten zakręt pokonałeś bo u nich tak nie idzie.

Logika, że jak Porsche to tylko z silnikiem z tyłu....

Jak chcesz duże, komfortowe toczydło LR/RR.



Tak, dlatego GLC AMG, Stelvio Q, Urus są szybsze na Nurburgringu :)




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 11:06 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ale zwróciłeś uwagę, że w rankingach nie ma najnowszych Cayenne?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 11:59 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
SUV Porsche to obciach? Tylko Porsche to 911.. hmmm czy Wam sie juz calkiem w d..ch nie poprzewracalo? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 12:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
Liczy się, to co jest teraz, a prawda jest taka, że o ile bazowe modele Macan/Cayenne może są lepsze, bardziej nastawione na sportowe prowadzenie, to wyczynowe modele konkurencji są lepsze. A będzie jeszcze ciekawiej: BMW zaprezentowało pierwsze X3M (510km), będzie F-Pace SVR, Velar SVR, nowe X5M, a Porsche? Robi lift Macana, dodając większy tablet i informuje, że następna generacja będzie elektryczna... a Seat wprowadza Cupre Atece (4,8 do setki), VW T-Roca R (4,9 do setki), nawet Skoda ma Kodiaqa RS, co się dzieje? Dla przypomnienia Macan S 3.0 ma 5.4 do setki




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 12:11 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 863
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
ChrisR napisał(a):
Są SUVy i są SUVy Porsche,
wystarczy bardziej agresywnie wziąć 2 zakręty żeby zrozumieć różnice.
Cały urok tych aut, że pacjenci w X5M, tudzież innym SQ7,
będą się głowić, jak Ty ten zakręt pokonałeś bo u nich tak nie idzie.



Dobry żart... przejedź się SQ7 i wskaż mi SUVa który tak jeździ w tej kategorii cenowej :lol:

O X5 się nie wypowiem bo nie jeździłem, ale co do SUVa na codzień bez napinki to Q7 z 3l i skrętną ośką jest petarda. Komfort, zwinność, wielkość wnętrza i oszczędny silnik. Mam bezpośrednie porównanie i Q7 niewiele odbiega komfortem od S klasy, z pakietem podwójne szyby jest arcycicha i prowadzi się bardzo stabilnie przy prędkościach ok 200 km/h na autostradzie. Nie bez przyczyny 3 lata na rynku i nadal wygrywa wszelkie testy.
Zresztą na forum jest kilka Q7 i każdy kogo znam sobie bardzo chwali.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 12:32 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Johnny napisał(a):
Dla przypomnienia Macan S 3.0 ma 5.4 do setki


Dla przypomnienia Macan S nie jest najmocniejszym Macanem ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 14:43 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
wit007 napisał(a):
Johnny napisał(a):
Dla przypomnienia Macan S 3.0 ma 5.4 do setki


Dla przypomnienia Macan S nie jest najmocniejszym Macanem ;)


Wiem, ale nie sadzisz, ze 4.8s do 100 w Macanie Turbo to troche za malo jak na taka marke jak Porsche? Jezeli Seat i VW maja tyle z 2.0TFSI? GLC i Stelvio maja po 3.8. Nie jestem fanem cyferek, ale cos jest nie tak, sekunda roznicy to przepasc. Mam nadzieje, ze Porsche zafunduje nam jakas super wersje Macana na pozegnanie silnika spalinowego w tym modelu :)




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 15:06 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Zawsze zostaje Cayenne Turbo z 3,9 s




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 18:37 

Dołączył: 20.06.2012
Posty: 345
Jest mniejsze od q7, mój tata jeździ q8. Jeździ podobnie do q7, choć czuć że jest bardziej zwarty. Czuć to przy wyższych prędkościach. Ma fajny patent, typu odjeżdżający fotel kierowcy do tyłu kiedy wsiadamy i przybliżanie do ustawień z pamięci kiedy odpalamy.

Lift q7 (ma mieć środek z q8) będzie koło grudnia.

Tu takie sobie porównanie gabarytów

Obrazek
Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 20:31 

Dołączył: 26.12.2011
Posty: 88
Johnny napisał(a):
wit007 napisał(a):
Johnny napisał(a):
Dla przypomnienia Macan S 3.0 ma 5.4 do setki


Dla przypomnienia Macan S nie jest najmocniejszym Macanem ;)


Wiem, ale nie sadzisz, ze 4.8s do 100 w Macanie Turbo to troche za malo jak na taka marke jak Porsche? Jezeli Seat i VW maja tyle z 2.0TFSI? GLC i Stelvio maja po 3.8. Nie jestem fanem cyferek, ale cos jest nie tak, sekunda roznicy to przepasc. Mam nadzieje, ze Porsche zafunduje nam jakas super wersje Macana na pozegnanie silnika spalinowego w tym modelu :)


Niestety, ale tak jest że Porsche od zawsze jest krok za swoimi konkurentami z grupy VAG jeśli chodzi o silniki czy elektronikę pokładową (Cayenne, Macan, Panamera).
Inna sprawa że większość klientów jak widać do suva wybiera diesla z których Porsche się wycofało. Przeglądam ogłoszenia 958 i diesle stanowią dużą grupę. Ciekawe jak brak diesli w ofercie najnowszego Cayenne wpływa na sprzedaż.
Ponarzekałem, a mimo wszystko szukam kolejnego Porsche :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 21:16 

Dołączył: 26.09.2015
Posty: 543
ravestation napisał(a):
Ma fajny patent, typu odjeżdżający fotel kierowcy do tyłu kiedy wsiadamy i przybliżanie do ustawień z pamięci kiedy odpalamy.


To mialem w mb 211 w 2003 roku

A roznice wielkosci/gabaryty ogolnie mocno czujesz pomiedzy 7 a 8? Mam q7 ale wlasnie ciekwi nnie 8.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 21:31 

Dołączył: 20.06.2012
Posty: 345
8 sprawia wrażenie bardziej zwartego, przez co moim zdaniem mniej czuć te gabaryty kierując. Miejsca jest sporo, z tyłu mój brat cofając kanapę do tyłu mógł mieć w pełni wyprostowane nogi za kierowcą ok 190. Wnętrze bardzo fajne i nowoczesne, fajny nowy i rozbudowany hud, ale mimo wszystko to suv, gdzie moim zdaniem powinno być sporo schowków, a jest ich bardzo mało... przez bezramkowe szyby w q8 warto wziąć też dociąganie, strasznie ciężkie te drzwi w porównaniu do 7 i to naprawdę czuć.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 21:39 

Dołączył: 14.03.2013
Posty: 58
Nawiazując do wątku może by spojrzeć dalej niż granice niemieckie. Dziś na Twitterze zobaczyłem bardzo interesujące porównanie Macana z Tesla Y. Macan wypadł tu bardzo blado, choć wiem, że Polska nie jest jeszcze gotowa. Sam jednak wybrałbym Tesle.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2019, 21:39 

Dołączył: 26.09.2015
Posty: 543
No ja cenię q7 za przestronność, wiem że ciężko będzie się przesiąść na coś mniejszego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum