Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19.09.2008, 10:08 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2008, 11:22 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Jaką szerokość (J) mają te felgi?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2008, 11:28 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Hm, nie jestem przekonany do opon, ktorych nazwy nic mi nie mowia. Zwlaszcza do szybkiego samochodu.
Zamienniki masz tu
http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp?Rozmiar=265%2F35R18&tolerancja=2%25&imageField.x=32&imageField.y=4

Wynika z tego, ze 245/40 mieszcza sie w tolerancji




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2008, 11:31 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
jak ktoś chce przeliczać to ze swoich opon musi wziąć pod uwagę takie parametry - np. mam koło 265/35/18 - to 265 to szeroość koła w milimetrach / 35 to ile % z szerokości opony stanowi wysokość jej boku / 18 to średnica osadzenia opony w calach
1cal = 2,54 cm
Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2008, 22:22 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2008, 22:23 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Mogą.... ale po co?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2008, 22:35 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.09.2008, 8:52 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Jesli masz Carrera4 to zaponij o wszelkich kombinacjach. W PRZYPADKU NAPEDU NA 4 MUSISZ MIEC IDENTYCZNY OBWOD TOCZNY OPON TYLNYCH I PRZEDNICH, w przeciwnym razie sprzeglo wiskotyczne bedzie pracowalo bez przerwy- w moim rozumieniu tematu: najpierw zagotujesz olej w skrzyni a pozniej zespawasz plytki wisko. OCZYWISCIE NA DLUZSZEJ TRASIE. Ja szukalbym opon o zalecanym rozmiarze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20.09.2008, 9:36 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.09.2008, 12:30 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
tona napisał(a):
Jesli masz Carrera4 to zaponij o wszelkich kombinacjach. W PRZYPADKU NAPEDU NA 4 MUSISZ MIEC IDENTYCZNY OBWOD TOCZNY OPON TYLNYCH I PRZEDNICH, w przeciwnym razie sprzeglo wiskotyczne bedzie pracowalo bez przerwy- w moim rozumieniu tematu: najpierw zagotujesz olej w skrzyni a pozniej zespawasz plytki wisko. OCZYWISCIE NA DLUZSZEJ TRASIE. Ja szukalbym opon o zalecanym rozmiarze.


Dobrze gada!Dopiero chyba w 997 C4 jest już dopuszczalna różnica w obwodzie do 5 %.Wcześniejsze to lepiej mieć idealnie identyczne.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum