kurde.. nie dosc ze fascynuje go Senna
ma na imie tak jak ja
nie dosc ze ma gt3 eeeh
to teraz jeszcze podoba mu sie moj avatar...
czyli Gt1... jezeli rowniez lubi male blo.... ..... ..... ............ ..... (tu zona wykasowala)
eeeh Gt1.... tak nalezy obok 917, 956/962, 959 (z 961 na czele) 993, Gt3 no i Gt1..
do moich ulubionych Porsche..
a GT1.. pewnie dlatego ze mam deske rozdzielcza z tego modelu i... blok.. zreszta jak TY
w sumie to bardziej lubilem w wersji MK1 czyli z moimi swiatlami
zrobilo piekny flip podobnie jak Mercedes na Lemans
do zycia powolane w styczniu 96, 3.2 twin turbo (K27) z wodna glowica (95x74mm) 4 zawory DOHC jak podaje moja sciagawka drogowa wersja miala Motronic 5.2 (wyscigowa TAGtronic racing DME) katalizator i elektronicznie ograniczona szybkosc do 309. Drogowa wersja to 544 KM /7000 obr i 600 Nm / 4250 obr i 1200 kg. 0-100 km/h 3,7 sec
w 97 MK2 ze swiatlami od boxster/996
dlaczego nie ma na mobile... hmmm drogowe wersje MK1 10 szt, MK2 20 szt. Ostatnie to maj 1998.
W wyscigach mocno dostowalo w d... od McLaren (lzejszy) i Viper (mocniejsz). Wiec rzut na tasme w 98 roku i carobnowy monocoque (poprzednie to 993 z rurowym tylem) i 6 sztuk 1 prototyp, 1 drogowy i 4 wyscigowki . Rok 98 to przelomowy w finansach Porsche - zaprzestanie programu wycigowego. Kilka fot... ja najbardziej lubie nie lakierowany carbon/kevlar (patrz Jurka dach
)