Qbak tak juz doszedlem do tego, ale o to chodzilo, zebym siedzial siedzial i zrozumial wszystko, kazdy parametr regulacji itd i faktycznie okazalo sie ze mam z lewej strony byl podgiety ten element o ktorym wspomniales, wyprosowalem sobie go ladnie na wzor tego z drugiej strony. Wyczyszczony pomalowany i zamontowany spowrotem, nie zapomnialem zaznaczyc pierwotnej regulacji choc i tak finalnie ustawilem go po swojemu, mialem caly dzien, wiec ustawialem go wiele razy dopoko nie otrzymalem tego czego chcialem:) ustawialem go sobie na zamknietym dachu, dociagnietym itd (na szczescie mam chude lapy a i tak pozdzierane do krwi), teraz zostala mi kwestia regulacji klapy ktora chuowa dach, bo po wyprostowaniu tego elementru 98656127902 zaczela wystawac o pare milimetrow co jest oczywiscie NIEDOPUSZCZALNE
super, bardzo sie ciesze ze wzialem sie za to i ze juz cos wiem. Regulacja dachu to oczywiscie mnostwo parametrow i przede wszytkim doswiadczenia ale dopoki sam tam lap nie wcisne to tego nie wyczytam.
gtsvectra cholera mogles to pokazac wczesniej normalnie bym Ci te kierunkowskazy za darmo wyslal za taka ksiazke!
Dziekuje za te zdjecia bardzo mi pomogly!
wit007 eeee tam, nie przejmuuje sie tym
jak bede prosic to bede i zaboli po kieszeni
kiedys dojde do perfekcji i regulacja dachu to bedzie dla mnie pestka
musze sie uczyc na swoim co oczywiscie nie swiadczy o tym ze mozna to spieprzyc tylko TYM BARDZIEJ to musi byc doskonale zrobione bo inaczej szlag mnie trafi
Jak nie wyjdzie za pierwszym razem to przespac sie musze z tym i na nastepny dzien juz wiem co mam zrobic- tak jakbym w czasie snu o tym myslal
TomRS Kazdy element w tym aucie jest cudowny i tak samo cieszy odkrywanie tego co sama jazda
)
gtsvectra haha no nie kompletnie w czesciach ale duzo czesci bylo wyciagnietych
wszystko preparatami w 'szprajach' nasmarowane, wyczyszczone
)