|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
logos
|
Napisane: 5.11.2008, 16:08 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
|
Góra |
|
szeryf
|
Napisane: 5.11.2008, 16:33 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 285
|
Co do artykułu mam takie tylko uwagi:
Po pierwsze: BOXSTER
Po drugie: 3 generacja
No i po trzecie: adaptacja silnika z VW (tudzież audi) już była, więc nic nowego w tej materii .
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 5.11.2008, 17:08 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
o boże ktoś na głowę upadł z wysokiego budynku
dać silnik z VW i zmniejszyć moc o 100KM to jest ruch
zapomnieli jeszcze że to powinien być diesel...
|
|
Góra |
|
Apa13
|
Napisane: 5.11.2008, 18:05 |
|
Dołączył: 8.04.2007 Posty: 201
|
najbardziej i tak mi podobają się komentarze
...jeżdżę BMW A8 itp:)
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 5.11.2008, 18:12 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
to powinien być boxster SS bo będzie konkurował z audi TT
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 5.11.2008, 19:02 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Pewnie muszą to zrobić aby obniżyć średnią emisję Co2 w autach koncernu..i zapewne diesla się też doczekamy!
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 5.11.2008, 20:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
w angielskim Top Gear jest test Audi R10. Jezdzi m.in Stig
600 km 1000 Nm 5 biegow
wrazenia z jazdy... F1 jest wolne
przyrosto mocy, przyspieszenia rozwala
ekonomia, wytrzymalosc silnika
recepta na sukces 24 godz wyscigach
z ciekawostek mozna powiedziec cytat glownego inzyniera ktory na pierwszym tescie R10 TDI stal na prostej startowej auto przejechalo i wlaczyl intercom - zjedz cos nie tak - dziwny dzwiek...
zjezdza - telemtria, obdukcj aauta... niby wsyzstko OK
jedz
znowu przejezdza prosta a wyczulony inzynier slyszy znowu cos innego
wraca do boxow.. auto w gore .. nic nie obciera kola sie kreca...
w kolejnych okrazeniach olsnienie... ten dzwiek to ... szum slickow ktore w benzyniakach sa zagluszane silnikiem
wiec pewnie predzej czy pozniej podjedziemy Porschakiem pod dystrybutor ON ... moze noca jak nit nie bedzie widzial ale za to... w ciagu dnia nr 1
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 5.11.2008, 21:00 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
niech zrobią 911 (999) TDI, napęd na przód, skrzynia multitronic
|
|
Góra |
|
hades307
|
Napisane: 5.11.2008, 22:53 |
|
Dołączył: 2.11.2008 Posty: 32
|
a ja wam powiem że nie miał bym nic przeciwko caymanowi z rzędówką 2.0tfsi jeżeli ważył by około 1000kg to nawet 200bhp by styknęło a skoro to miał by być silnik z TT a w TT miał by mieć 300bhp to chyba była by wersja z 300bhp a jak nie to da się 300 zrobić.
silnik m in. 4 cyl. czyli 6 cyl. boxer nadal będzie w ofercie, 924 też mialo silnik na bloku z audi/vw a 914 miało silnik z vw (typ4 z 411/412)
czyli powrót do korzeni
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 5.11.2008, 23:35 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Hmm.....faktem jest ,że diesel zrobił wielką furorę i progres w budowie.
Wydaje mi się ,że jednak teraz już postęp w poprawie osiągów napotka ścianę
Właściwie to już ją napotkał.
Jak diesel trafi do sprzętu lotniczego (smoloty,helikoptery) lub z 2.0 da 400 PS z gwarancją fabryczną na 2 lata jak Mitsu EVO IX to się bać zacznę lub nawet kupię takiego.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Marcin P.
|
Napisane: 6.11.2008, 10:38 |
|
Dołączył: 10.02.2008 Posty: 191
|
Ogolny trend w motoryzacji polegajacy na zmniejszaniu pojemnosci silnikow udzieli sie takze Porsche, normy emisji spalin sa nieublagane. Nic zlego, ze Porsche chce zastosowac silnik 2.0 natomiast wstydem bedzie jak go po prostu wezma z VW, silnik z VW miala 914 czy 924 ale nigdy to nie byl powod do dumy wlascicieli tych aut.
4 cylindry OK ale Made by Porsche
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 6.11.2008, 11:09 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
pojemność to jedno ale jeszcze chodzi o moc.
napisali że nowy boxster ma mieć 200KM
przecież S w wersji z kołami kierownicą i lakierem koszuje ok 300 tys
"sportowe" auta o mocy 200KM i silniku 2,0 to cena rzędu 100 kilkanaście tys.
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 6.11.2008, 16:13 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Panowie, Porsche jest jednym z głównych akcjonariuszy w VW i zamierza do końca roku przejąć pakiet kontrolny, a więc stać się właścicielem, więc wszelkie kombinacje z technologią VW są możliwe i za chwilę będziemy mówić, że VW to właściwie Porsche tylko dla ludu .
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 6.11.2008, 16:39 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Po drugie (czy tam wtóre) przeczytaliśmy to na Onecie, a jak wiadomo tam są najgorsze możliwe bzdury. Nawet nie wiedzą jak ten samochód się nazywa i która to generacja. Onet to spam, nie ma się czym przejmować. Apropos pierwszy Boxster(przed face'ami upgra...itd) miał tylko 204KM, a tani nie był. Oczywiście byłoby głupotą do tego wracać.
|
|
Góra |
|
Dadi
|
Napisane: 6.11.2008, 18:19 |
|
Dołączył: 14.05.2008 Posty: 581
|
kazda kolejna generacja w kazdej marce jest mocniejsza, lezejsza i szybsza. watpie bym do czekal porsche w wersji TDI Tak samo z boxterem 200 km podejrzewam ze podstawowa wersja bedzie zblizona moca do dzisiejszej eski
|
|
Góra |
|
hades307
|
Napisane: 6.11.2008, 23:02 |
|
Dołączył: 2.11.2008 Posty: 32
|
a mnie przyszło do głowy że to może rzeczywiście nie będzie jeszcze trzecia generacja tylko obecna (druga) od 2011 będzie dostępna z silnikiem z audi, po za tym zakładam że będzie sporo tańszy od wersji z boxerem i dla tego musi być sporo słabszy
|
|
Góra |
|
Han Solo
|
Napisane: 17.11.2008, 13:10 |
|
Dołączył: 17.05.2007 Posty: 45
|
Zastanawiam sie nad tymi nowinkami ze stajni Porsche i choć mam na myśli 2 różne auta to spytam: wolicie boxstera 2,0 czy chaczbaka made in Porsche? (ten hatch. to pewnie boxera 6 cyl.3,6l. nie dostanie na dzień dobry..)
|
|
Góra |
|
Jakub
|
Napisane: 30.11.2008, 21:53 |
|
Dołączył: 8.02.2008 Posty: 27
|
Skandalem bym tego nie nazwał. Biorąc pod uwagę, że Porsche już kiedyś produkowało VW pod swoją marką. Zresztą aktualne modele wyglądają jak porozciągane 911 na wszystkie strony świata. Zastanawiał mnie zawsze sposób doboru silników do Boxera/Caymana. Czy nie można było tam wsadzić silnika 3.6 albo 3.8, wsadzali tam chyba co im zostało na magazynie. Silnik 2.0 TSI o mocy 265km wcale nie jest taki zły, moim zdaniem po lekkich modach jest lepszy niż aktualne silniki z tych samochodów. Reasumując dobrze się stało, że zaczną korzystać z części VAGA. Przynajmniej koszty eksploatacji spadną.
|
|
Góra |
|
hades307
|
Napisane: 30.11.2008, 22:32 |
|
Dołączył: 2.11.2008 Posty: 32
|
zgadzam się z przedmówca
będzie tańszy w zakupie
4 cyl mimo że chłodzone cieczą nie będą cięższe niż 6 zwłaszcza że to będzie rzędówka a nie boxer
VAG będzie tańszy do podkręcenia i będzie więcej ogólnodostępnych możliwości (ma być niby dostępny z 200bhp ale skoro w audi ma 300)
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|