Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.11.2008, 16:08 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
W tytule cytat a w linku poniżej cd.
Wojtek
http://moto.onet.pl/1516166,2244,artykul.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 16:33 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 285
Co do artykułu mam takie tylko uwagi:
Po pierwsze: BOXSTER
Po drugie: 3 generacja
No i po trzecie: adaptacja silnika z VW (tudzież audi) już była, więc nic nowego w tej materii .:D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 17:08 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
o boże ktoś na głowę upadł z wysokiego budynku :!:
dać silnik z VW i zmniejszyć moc o 100KM to jest ruch :(

zapomnieli jeszcze że to powinien być diesel...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 18:05 

Dołączył: 8.04.2007
Posty: 201
najbardziej i tak mi podobają się komentarze :)
...jeżdżę BMW A8 itp:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 18:12 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
to powinien być boxster SS bo będzie konkurował z audi TT :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 19:02 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Pewnie muszą to zrobić aby obniżyć średnią emisję Co2 w autach koncernu..i zapewne diesla się też doczekamy!




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 20:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
w angielskim Top Gear jest test Audi R10. Jezdzi m.in Stig
600 km 1000 Nm 5 biegow
wrazenia z jazdy... F1 jest wolne
przyrosto mocy, przyspieszenia rozwala
ekonomia, wytrzymalosc silnika
recepta na sukces 24 godz wyscigach
z ciekawostek mozna powiedziec cytat glownego inzyniera ktory na pierwszym tescie R10 TDI stal na prostej startowej auto przejechalo i wlaczyl intercom - zjedz cos nie tak - dziwny dzwiek...
zjezdza - telemtria, obdukcj aauta... niby wsyzstko OK
jedz
znowu przejezdza prosta a wyczulony inzynier slyszy znowu cos innego
wraca do boxow.. auto w gore .. nic nie obciera kola sie kreca...
w kolejnych okrazeniach olsnienie... ten dzwiek to ... szum slickow ktore w benzyniakach sa zagluszane silnikiem
wiec pewnie predzej czy pozniej podjedziemy Porschakiem pod dystrybutor ON ... moze noca jak nit nie bedzie widzial ale za to... w ciagu dnia nr 1




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 21:00 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
niech zrobią 911 (999) TDI, napęd na przód, skrzynia multitronic :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 22:53 

Dołączył: 2.11.2008
Posty: 32
a ja wam powiem że nie miał bym nic przeciwko caymanowi z rzędówką 2.0tfsi jeżeli ważył by około 1000kg to nawet 200bhp by styknęło a skoro to miał by być silnik z TT a w TT miał by mieć 300bhp to chyba była by wersja z 300bhp a jak nie to da się 300 zrobić.
silnik m in. 4 cyl. czyli 6 cyl. boxer nadal będzie w ofercie, 924 też mialo silnik na bloku z audi/vw a 914 miało silnik z vw (typ4 z 411/412)
czyli powrót do korzeni :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 23:35 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Hmm.....faktem jest ,że diesel zrobił wielką furorę i progres w budowie.
Wydaje mi się ,że jednak teraz już postęp w poprawie osiągów napotka ścianę :!:
Właściwie to już ją napotkał.
Jak diesel trafi do sprzętu lotniczego (smoloty,helikoptery) lub z 2.0 da 400 PS z gwarancją fabryczną na 2 lata jak Mitsu EVO IX to się bać zacznę :D lub nawet kupię takiego.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2008, 10:38 

Dołączył: 10.02.2008
Posty: 191
Ogolny trend w motoryzacji polegajacy na zmniejszaniu pojemnosci silnikow udzieli sie takze Porsche, normy emisji spalin sa nieublagane. Nic zlego, ze Porsche chce zastosowac silnik 2.0 natomiast wstydem bedzie jak go po prostu wezma z VW, silnik z VW miala 914 czy 924 ale nigdy to nie byl powod do dumy wlascicieli tych aut.

4 cylindry OK ale Made by Porsche :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2008, 11:09 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
pojemność to jedno ale jeszcze chodzi o moc.
napisali że nowy boxster ma mieć 200KM :shock:
przecież S w wersji z kołami kierownicą i lakierem :) koszuje ok 300 tys
"sportowe" auta o mocy 200KM i silniku 2,0 to cena rzędu 100 kilkanaście tys.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2008, 16:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Panowie, Porsche jest jednym z głównych akcjonariuszy w VW i zamierza do końca roku przejąć pakiet kontrolny, a więc stać się właścicielem, więc wszelkie kombinacje z technologią VW są możliwe i za chwilę będziemy mówić, że VW to właściwie Porsche tylko dla ludu :roll: .




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2008, 16:39 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Po drugie (czy tam wtóre) przeczytaliśmy to na Onecie, a jak wiadomo tam są najgorsze możliwe bzdury. Nawet nie wiedzą jak ten samochód się nazywa i która to generacja. Onet to spam, nie ma się czym przejmować. Apropos pierwszy Boxster(przed face'ami upgra...itd) miał tylko 204KM, a tani nie był. Oczywiście byłoby głupotą do tego wracać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2008, 18:19 

Dołączył: 14.05.2008
Posty: 581
kazda kolejna generacja w kazdej marce jest mocniejsza, lezejsza i szybsza. watpie bym do czekal porsche w wersji TDI :D Tak samo z boxterem 200 km podejrzewam ze podstawowa wersja bedzie zblizona moca do dzisiejszej eski


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2008, 23:02 

Dołączył: 2.11.2008
Posty: 32
a mnie przyszło do głowy że to może rzeczywiście nie będzie jeszcze trzecia generacja tylko obecna (druga) od 2011 będzie dostępna z silnikiem z audi, po za tym zakładam że będzie sporo tańszy od wersji z boxerem i dla tego musi być sporo słabszy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.11.2008, 13:10 

Dołączył: 17.05.2007
Posty: 45
Zastanawiam sie nad tymi nowinkami ze stajni Porsche i choć mam na myśli 2 różne auta to spytam: wolicie boxstera 2,0 czy chaczbaka made in Porsche? (ten hatch. to pewnie boxera 6 cyl.3,6l. nie dostanie na dzień dobry..)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.11.2008, 21:53 

Dołączył: 8.02.2008
Posty: 27
Skandalem bym tego nie nazwał. Biorąc pod uwagę, że Porsche już kiedyś produkowało VW pod swoją marką. Zresztą aktualne modele wyglądają jak porozciągane 911 na wszystkie strony świata. Zastanawiał mnie zawsze sposób doboru silników do Boxera/Caymana. Czy nie można było tam wsadzić silnika 3.6 albo 3.8, wsadzali tam chyba co im zostało na magazynie. :wink: Silnik 2.0 TSI o mocy 265km wcale nie jest taki zły, moim zdaniem po lekkich modach jest lepszy niż aktualne silniki z tych samochodów. Reasumując dobrze się stało, że zaczną korzystać z części VAGA. Przynajmniej koszty eksploatacji spadną.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.11.2008, 22:32 

Dołączył: 2.11.2008
Posty: 32
zgadzam się z przedmówca
będzie tańszy w zakupie
4 cyl mimo że chłodzone cieczą nie będą cięższe niż 6 zwłaszcza że to będzie rzędówka a nie boxer
VAG będzie tańszy do podkręcenia i będzie więcej ogólnodostępnych możliwości (ma być niby dostępny z 200bhp ale skoro w audi ma 300) :>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum