Witam,
Wymieniłem całe sprzęgło.......a "wysprzęgla" dopiero na samym dole !!prawie w podłodze....
Co może być przyczyną takiego działania ???
Teraz bardzo lekko chodzi..a przed wymianą chodziło ciężko......
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Skoro nadarza sie taka okazja, to ja bym od razu zamówił 964 RS clutch kit z jednomasowym kołem, do tego szpere (Quaife, Wavetrac, Kaaz..) i poduszkę pod skrzynie od 964 RS.
Nie wiem !!! jak go mam to nic nie dotykałem.........dopiero teraz przy remoncie silnika wymieniłem sprzęgło...bo tamto się ślizgało...no i było zużyte.
Jak to można odpowietrzyć ????
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Często mały kołek ustalający ośkę pedału sprzęgła ma luz, który powoduje, że efektywna praca układu zaczyna się za pózno (blisko podłogi).
Przy zużytym sprzęgle, przy hydraulice (samoregulacja) ten defekt może być niezauważony, bo wysprzęgla i tak wcześniej.
Jeżeli przed naprawą wszystko było dobrze, to znaczy, że układ jest zapowietrzony. Naciśnij parę razy pedał sprzęgła energicznie i zobacz, czy bierze trochę wyżej. Jeżeli tak, to musisz odpowietrzyć układ używając specjalnego urządzenia, albo "po staremu" czyli przepompwując płyn od siłownika do przodu. Odpowietrzanie takie jak hamulców( pompując pedałem) może nie dać efektu.
Oczywiście przy założeniu, że cała mechanika i montaż są poprawne.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników