Autor |
Wiadomość |
AdrianCze
|
Napisane: 20.09.2019, 11:46 |
|
Dołączył: 8.04.2018 Posty: 19
|
Witam
Proszę o informacje jakie polecacie zamienniki seryjnego układu wydechowego w porsche 996. (3.4). Seryjny układ brzmi trochę bez wyrazu.
|
|
Góra |
|
Jovi
|
Napisane: 20.09.2019, 12:12 |
|
Dołączył: 19.09.2018 Posty: 136
|
Jak chcesz bezinwazyjny i niezbyt głośny to polecam JP Dansk. Do kupienia w rozsądnej cenie na ebayu. Sa tez wersje bardziej „sportowe”.
|
|
Góra |
|
janotres
|
Napisane: 20.09.2019, 12:49 |
|
Dołączył: 21.02.2015 Posty: 114
|
mam w 996 3.4 Dansk sportowy i rury przelotowe zamiast katalizatorów też z firmy Dansk. Jest naprawdę głośno powyżej 3 tys i piękny dźwięk.
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 20.09.2019, 14:07 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
A nie lepiej wrzucić oryginalny z "lornetką"?
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 20.09.2019, 16:37 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
janotres napisał(a): mam w 996 3.4 Dansk sportowy i rury przelotowe zamiast katalizatorów też z firmy Dansk. Jest naprawdę głośno powyżej 3 tys i piękny dźwięk. Po pierwsze bez katów śmierdzi, po drugie np w takim Krakowie zapomnij o przejściu przeglądu. IMHO wycinanie katów w aucie ulicznym jest bez sensu - w wyścigówce jak najbardziej. Jeśli chcesz najmniej inwazyjnie to wystarczy zrobić obejście tłumika końcowego - otrzymujesz tak naprawdę PSE ale w wersji „always on”. Ja mam wydech MG - polecam. Pierwsza wersja była nie do końca udana ale po poprawkach (w ramach gwarancji oczywiście) jest super.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
janotres
|
Napisane: 20.09.2019, 20:09 |
|
Dołączył: 21.02.2015 Posty: 114
|
Piterson ja napisałem co mam. Nie pisałem co jest lepsze albo gorsze. Nie wypowiadam się na temat innych układów wydechowych, bo nie testowałem. Przeglądu nie "przejdzie". Na ulice jest za "głośny". Dla mnie jest super. Trochę dźwięków dla pasjonatów tez się w mieście przyda. Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 20.09.2019, 20:18 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Mam nadzieje, że kiedyś doczekam czasów, że wszystkie te miejskie auta bez katalizatorów nie będą przechodziły przeglądu. Szlag mnie trafia jak za takim jadę... Dzwiek wogole mi nie przeszkadza. Dla ułatwienia dodam, że we wszystkich "starych" samochodach zmieniłem układy wydechowe i w każdym mam nowe katalizatory.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 20.09.2019, 20:24 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
janotres napisał(a): ..... Dla mnie jest super. Trochę dźwięków dla pasjonatów tez się w mieście przyda. Pozdrawiam. Domyślam się Kolego, że jesteś pasjonatem. Zapewniam, że 95% tych, na których chcesz zrobić wrażenie, pomyśli, że zepsuty, albo zeklnie w duchu.... Nie licz na to, że gawiedz na chodniku westchnie "ale super, ale dał ognia". Ja mam Techart, montowany fabrycznie. Tani nie jest, ale da się nim jechać normalnie, kulturalnie, np. miedzy domami w nocy...., ale powyżej 3500obr. brzmi baaardzo przyjemnie i rasowo ! Różni się od "zwykłego" bypassami na zewnątrz tłumika.Podobno można to zrobić samemu, tzn. u jakiegoś tłumikarza, ale...podobno. Bo warto mieć coś, co ładnie brzmi, a przy okazji nie psuje osiągów. Nie każdy głośny tłumik jest dobrym tłumikiem !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Jovi
|
Napisane: 21.09.2019, 8:09 |
|
Dołączył: 19.09.2018 Posty: 136
|
Poleciłem Dansk, ponieważ takie tłumiki mam u siebie. O wersjach bardziej sportowych napisalem z myślą o produkcie, ktory polecał mi warsztat w Niemczech a o ktorym wspomniał pdmobil. W kształcie jest identyczny z oryginalnym, z wszystkimi wytloczeniami, ale ma jakis krociec, ktorym mozna „regulować” głośność i barwę dźwięku. Nie ma nic wspólnego z przelotem czy blow-off.
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 21.09.2019, 8:30 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Ja mam bypass końcowego właśnie zrobiony przez poprzedniego właściciela w eltec.
Brzmi bardzo fajne, robota tez wykonana ładnie ale powyżej 3.5-4 tysięcy jest już mocno głośny.
W efekcie mam ogranicznik prędkości na autostradzie :/
|
|
Góra |
|
janotres
|
Napisane: 21.09.2019, 12:37 |
|
Dołączył: 21.02.2015 Posty: 114
|
Berni racja. Chyba zamówię katy od danska, chyba maja do zestawu. Moze dźwięk bardzo się nie zmieni a będzie przegląd przechodzić bez problemów. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 21.09.2019, 19:41 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 400
Nr klubowicza: 583
|
Nie wiem ile kosztuje zestaw Dansk ale Porsche oferuje zestaw PSE w cenie detalicznej 15.5kPLN ale można się jeszcze dogadać. W komplecie z ważniejszych rzeczy: dwa tłumiki, wiązka, sterownik, akumulator podciśnienia, zaworek sterujący, obejmy. Pozdrawiam Leszek
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 21.09.2019, 20:10 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
LeON napisał(a): Nie wiem ile kosztuje zestaw Dansk ale Porsche oferuje zestaw PSE w cenie detalicznej 15.5kPLN ale można się jeszcze dogadać. W komplecie z ważniejszych rzeczy: dwa tłumiki, wiązka, sterownik, akumulator podciśnienia, zaworek sterujący, obejmy. Pozdrawiam Leszek O tym pisałem na początku - teile ma go za okolice 11
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
Trociniarz
|
Napisane: 21.09.2019, 21:18 |
|
Dołączył: 24.11.2017 Posty: 201
|
b0g0b0jny napisał(a): Ja mam bypass końcowego właśnie zrobiony przez poprzedniego właściciela w eltec.
Brzmi bardzo fajne, robota tez wykonana ładnie ale powyżej 3.5-4 tysięcy jest już mocno głośny.
W efekcie mam ogranicznik prędkości na autostradzie :/ Masz tzw Gundo hack ?
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 21.09.2019, 21:30 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Trociniarz napisał(a): b0g0b0jny napisał(a): Ja mam bypass końcowego właśnie zrobiony przez poprzedniego właściciela w eltec.
Brzmi bardzo fajne, robota tez wykonana ładnie ale powyżej 3.5-4 tysięcy jest już mocno głośny.
W efekcie mam ogranicznik prędkości na autostradzie :/ Masz tzw Gundo hack ? Czytam właśnie co to Gundo hack i zasadniczo chyba tak. Mam obejście na tłumiku końcowym tak ze cześć spalin go omija.
|
|
Góra |
|
Trociniarz
|
Napisane: 22.09.2019, 9:03 |
|
Dołączył: 24.11.2017 Posty: 201
|
Długo sie zastanawiam nad wykonaniem tego "Hacku" , opinie są bardzo pozytywne w necie. Zastanawia mnie właśnie temat przeglądu - czy to w czymkolwiek może przeszkadzać oraz głośności przy predkosciach autostradowych.
|
|
Góra |
|
kajtus
|
Napisane: 22.09.2019, 9:21 |
|
Dołączył: 20.07.2017 Posty: 442
|
Boxster to inna konstrukcja wydechu, ale też polecany jest bypass na wzór fabrycznego PSE, gdzie część spalin piją tłumik koncowy. Ja zrobiłem u siebie - jest super. Ogólnie troche więcej niższych częstotliwośc. Glosnosc przy spokojnej jeździe jak seria, pod pelnym obciążeniem wyraźnie głośniej, ale w ten właściwy sposob
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 22.09.2019, 13:02 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Ja też mialem ten bypass i było super. Najtańsza droga do fajnego dźwięku. Nie przeszkadza przy przeglądzie bo katalizatorów nie omijasz. Głośność absolutnie akceptowalna (jak z PSE).
Ale ostatecznie musiałem zrobić cały wydech więc skończyło się na katalizatorach sportowych, x-pipe i nowych tłumikach z nowymi końcówkami. No ale to wielokrotność tej prostej przeróbki i nie masz 100% pewności że efekt będzie taki jak chcesz.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 22.09.2019, 16:41 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
piterson napisał(a): Ja też mialem ten bypass i było super. Najtańsza droga do fajnego dźwięku. Nie przeszkadza przy przeglądzie bo katalizatorów nie omijasz. Głośność absolutnie akceptowalna (jak z PSE).
Ale ostatecznie musiałem zrobić cały wydech więc skończyło się na katalizatorach sportowych, x-pipe i nowych tłumikach z nowymi końcówkami. No ale to wielokrotność tej prostej przeróbki i nie masz 100% pewności że efekt będzie taki jak chcesz. W 100% popieram. U mnie wydech jeszcze w doskonałej kondycji wiec szkoda było robić większą zmianę. Ale jak już padną tłumiki czy katy to tez pójdę w opcje całego nowego wydechu i to najpewniej w opcji a’la PSE lub PSE.
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 22.09.2019, 22:39 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 400
Nr klubowicza: 583
|
Mikołaj napisał(a): LeON napisał(a): Nie wiem ile kosztuje zestaw Dansk ale Porsche oferuje zestaw PSE w cenie detalicznej 15.5kPLN ale można się jeszcze dogadać. W komplecie z ważniejszych rzeczy: dwa tłumiki, wiązka, sterownik, akumulator podciśnienia, zaworek sterujący, obejmy. Pozdrawiam Leszek O tym pisałem na początku - teile ma go za okolice 11 Na moje 3240,98€ to prawie 14kPLN + wyłącznik na konsolę No i na teile.com nie mają instrukcji montażu 😈
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|