Autor |
Wiadomość |
ramsey
|
Napisane: 18.05.2011, 2:34 |
|
Dołączył: 5.07.2010 Posty: 18
|
|
Góra |
|
(A)rturo
|
Napisane: 18.05.2011, 23:08 |
|
Dołączył: 5.02.2011 Posty: 33
|
Np. Wrzucam sobie (jesli jestem policjantem, pracuje w urzedzie..) w system i widze kto jest właścicielem auta
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.05.2011, 23:16 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
I co Ci po tym?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 19.05.2011, 19:23 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Zwłaszcza, że w większości przypadków będzie tam widniała nazwa firmy leasingowej
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 19.05.2011, 21:58 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Dla mnie bardziej podejrzane jest zasłanianie tablic.
Już kiedyś dałem się nabrać na telefon i okazało się ,że to było "auto przykładowe" i dokładnie takie mogę mieć - cena jakaś też niskawa było I o co to chodziło??
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 20.05.2011, 0:58 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Bardzo ładny kolor! Z zew. i wew.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
ramsey
|
Napisane: 20.05.2011, 10:41 |
|
Dołączył: 5.07.2010 Posty: 18
|
samochod stoi w komisie, oni zakryli tablice na zdjeciach.
|
|
Góra |
|
wtq
|
Napisane: 21.05.2011, 12:11 |
|
Dołączył: 5.01.2010 Posty: 72
|
Drogo, za tyle nowa ska z 2010 w pc warszawa. Wystawiona jest za 405 ale juz troche stoi
|
|
Góra |
|
CeBe
|
Napisane: 22.05.2011, 22:42 |
|
Dołączył: 11.03.2011 Posty: 116
|
Faktycznie prawie nowe auto, ale 389 tys to dużo, nawet biorąc pod uwagę cenę salonową, która de facto w salonie jest do dużego zbicia. Dlaczego? Ceny 997 spadają, bo na jesieni wchodzą 998. Porsche robi wszystko, aby pobudzić słabą sprzedaż 997 przez wprowadzanie limitowanych wersji np. Black Edition albo podrasowanymi aktualnymi modelami np. Carrera 4 GTS lub Turbo S. Sam szukam dla siebie nowej ekspozycyjnej lub rocznej 997 ze skrzynią PDK, ale jeszcze ceny po negocjacjach trzymają się na poziomie 350-400 tys, Moim celem jest 300 tys i myślę, że jak wejdzie nowy model to uda mi się kupić. Niezależnie czy w Polsce czy Niemczech.
Ta nowa eska w pc warszawa jest faktycznie za 405 tys i podejrzewam, że jeszcze można coś ugrać...
A tak a propos Twojego autka to oglądałem je w Auto Reducie. Ładne:-)
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 25.05.2011, 22:44 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
|
Góra |
|
ramsey
|
Napisane: 26.05.2011, 18:30 |
|
Dołączył: 5.07.2010 Posty: 18
|
smiem twierdzic, ze 389k to nie jest wysoka cena za samochod ktory w salonie kosztuje 580k. Po roku auto traci ok 25%, tutaj cena 33% nizsza. Przebieg ledwo 7,5 tys.
Na ta chwile moj egzemplarz jest najtanszy z aut dostepnych na rynku. Jesli beda jakies konkurencyjne oferty, to wezme to pod uwage i obnize cene.
Biala carrera s z PC Warszawa nie jest jakas specjalna konkurencja, nie dosc ze jest biala (a nie kazdemu to pasuje), to jeszcze gorzej wyposazona.
Ten kto ogladal w Autoreducie, wie ze temu egzemplarzowi nie mozna niczego zarzucic. 100% oryginal, bez zadnych przejsc, kolizji, napraw, itp. W dodatku swietnie wyposazony.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 26.05.2011, 20:46 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
ja się z Tobą zgadzam i nie wierzę, że za chwilę nowe będą kosztować 300tys, dlatego, że ma się pojawić nowa wersja jesienią. Taka cena oznaczałaby cenę niższą niż ceny Caymana/Boxstera, a w to nie wierzę.
Oczywiście jest trudność, że tych których stać, będą teraz raczej czekać na nową wersję. To jednak oznacza, że w salonach przestanie przybywać aktualnej wersji (bo salony przestaną ją zamawiać) i będą dostępne raczej na zamówienie (jak ktoś się bardzo uprze), a dodatkowo, tak jak piszesz 390tys, to nie 580. Wierzę, że Ci się sprzeda bo 200tys to gigantyczna różnica, tylko pewnie chwila cierpliwości.
z drugiej strony, znając Auto Redutę, to Ty pewnie chcesz za auto min. 350-360tys, a 30-40 zarobi Reduta , ale podejrzewam, że za miesiąc zjadą z ceny do 379tys ...sorry za szczerość...
Gdybym dzisiaj miał kupować Carrerę S II, to pewnie bym brał taką jak Twoja, no ale zrobiłem taki ruch półtoraroku temu .
Carrera S II z PDK to jest to - kocham to auto
|
|
Góra |
|
ramsey
|
Napisane: 26.05.2011, 21:58 |
|
Dołączył: 5.07.2010 Posty: 18
|
ja rok temu probowalem tez kupic carrere mozliwie tanio i za 300 tys nie mozna bylo nawet kupic przyzwoitego rocznego caymana. Wszystkie caymany w cenie do 300 tys z dobrym wyposazeniem byly sprowadzanie z Niemiec, mialy 15-20 tys przebiegu i byly po naprawach blacharskich. Jedyny polski salonowy - bialy cayman z testow dziennikarskich (!!) z 20 tys przebiegiem za 280 tys.
300 tys za roczna carrere s to nierealna cena. W zalaczeniu podaje wycene wg eurotaxu - mozna w nia wierzyc albo nie, ale mimo wszytko te wyceny opieraja sie na faktycznych srednich cenach transakcyjnych. Rzadko kiedy udaje sie kupic 1-2 letni samochod w cenie ponizej eurotaxu.. i to jeszcze przez komis.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 26.05.2011, 22:32 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Tu nie chodzi o to czy realna czy nierealna jest to cena tylko o moja oferte bo jak tydzien temu kupilem fajna turbine 997 juz za ok. 200000 zl na fakture i w sobote sprzedalem za troche wiecej to dlaczego by tylko carrera s nie miala kosztowac 300000 zl ? No moze troche przesadzilem ale 325000 zl to max i za tyle tez mozna jak sie ma szczescie kupic
Ja tyle proponuje to tylko propozycja i oferta do akceptacji lub nie
Jest klient to sie sprzedaje lub nie i juz.
Pozdrawiam
Krzysztof
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 26.05.2011, 23:01 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
ja jak Jacek uwazam, ze ceny 997 FL nie spadna drastycznie jak pokaze sie 998, bo nadal jest to szalona roznica, czy kogos stac na auto za ok. 300-350k a prawie 600k, bo to prawie 2x tyle, a to robi szalona roznice...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 27.05.2011, 11:19 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Sprzedający zawsze liczy ile zapłacił za nowe, ile straci i ile teraz kosztuje nowe. (Jest to normalne i wcale się temu nie dziwię)
Kupując używane auto, kupujący ma zupełnie inny stosunek do ceny niż kupując nowe auto.
Kupujący ma to w ..... i sprzedający za nie zapłacił. Jego interesuje co on może kupić za pieniądze które ma przeznaczone na auto. Po pewnych zabiegach można nowe auto kupić 15-20% taniej niż w cenniku, więc kto zapłaci tyle samo za używane. Używane musi być minimum o 50% tańsze od nowego. Minimum 50%.
Ja na pewno nie dałbym za takie auto więcej niż 300 tys bo za 300+ można kupić 997 turbo z 2008r na gwarancji. W przypadku 911 czy to jest 2010 czy 2008 ma mniejsze znaczenie niż w innych autach, bo jakie to ma znaczenie czy przebieg jest 7 tys czy 27 tys skoro jest na gwarancji i można ją przedłużyć.
Biorąc pod uwagę że za chwilę 997 będzie poprzednim modelem to to czy jest ono przed FL czy po FL ma już znaczenie kosmetyczne.
Za cenę 300+ zdecydowanie wolałbym turbo.
ps.
Poczekasz pół roku i trzeba będzie sprzedać sporo taniej niż wynosi obecnie najniższa oferta. Nie życzę Ci tego ale prawie zawsze tak jest.
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 27.05.2011, 11:51 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
widzę Marion że popierasz mój tok mylenia ! dzięki !
Ja naprawdę jestm dobroduszny że aż tyle oferuję ....
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 27.05.2011, 12:09 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
Mój poprzedni Cayman poszedł za ok. 55% po trzech latach, ale nie 50% po pierwszym roku !
Gdyby tak było, to by oznaczało, że Porsche to jedno z najgorszych badziewi na rynku. Jakoś cały czas mam nadzieję, że tak nie jest :
Utrata wartości po pierwszym roku użytkowania:
Skoda Octavia II HB - 30,2%
Skoda Fabia II HB - 25,8%
Volkswagen Golf V Variant K - 24,1%
Fiat Grande Punto HB - 41,2%
Toyota Yaris HB - 31,7%
KIA Cee'd HB - 33,6%
Ford Focus HB - 37,2%
Fiat Panda HB - 41,5%
Toyota Avensis S - 29,4%
Renault Clio HB - 28,8%
Opel Corsa HB - 26,1%
Ford Mondeo S - 38,7%
Hyundai i30 HB - 33,6%
Opel Astra II Classic S - 36,8%
Volskwagen Passat Variant K - 29,9%
Opel Astra III S - 32,9%
Ford Fiesta HB - 18,9%
Renault Megane III HB - 33,3%
Toyota Auris HB - 28,4%
Fiat Bravo HB - 44,2%
Spodziewana wartość auta po trzech latach użytkowania (procent wartość początkowej):
Skoda Octavia II HB - 55,5%
Skoda Fabia II HB - 51%
Volkswagen Golf V Variant K - 54,1%
Fiat Grande Punto HB - 44,2%
Toyota Yaris HB - 54%
KIA Cee'd HB - 52,8%
Ford Focus HB - 46,9%
Fiat Panda HB - 43,8%
Toyota Avensis S - 56,6%
Renault Clio HB - 52,2%
Opel Corsa HB - 53,5%
Ford Mondeo S - 47%
Hyundai i30 HB - 52,8%
Opel Astra II Classic S - 41,4%
Volkswagen Passat Variant K - 54,6%
Opel Astra III S - 47,6%
Ford Fiesta HB - 59,3%
Renault Megane III HB - 52,1%
Toyota Auris HB - 52,2%
Fiat Bravo HB - 42,5%
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 27.05.2011, 12:24 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Eurotax a ceny transakcyjne przy sprzedazy aut z wyższej półki to inna bajka.
Skoro nowy kosztuje podobno 600-650 i jest taka mała utrata wartości to może ktoś chce moją 4S 2008 za 300 tys, to ja sobie kupię za 350 tys 2008 turbo cabrio
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|