Autor |
Wiadomość |
wit007
|
Napisane: 13.01.2014, 22:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Singery są super, ale żeby do tego "niszczyć" 964? Nie bardzo mi się to podoba.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 13.01.2014, 23:35 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
Ogólnie 964 jest super 911,
rownież mi szkoda ze przez to ze jest tak super autem to często zostaje baza dla rożnych wynalazków
Osobiście widziałem pare rsr zrobionych i naprawdę sa piękne
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 13.01.2014, 23:52 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
RSR... Kusicie Panowie W sumie 964 jest najlepsza baza do "postarzania". Albo zostawic sobie serie i miec radosc z jazdy na codzien.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
waran
|
Napisane: 14.01.2014, 11:52 |
|
Dołączył: 14.07.2011 Posty: 167
|
dajcie chociaz obejrzec auto komus, kto nie ma 964
moze akurat bedzie kolejne w klubie
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 15.01.2014, 20:50 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
dowale cos do napedu , 959 jest najbliżej napedowi 997tt i 997 wolnossące 4x4 po lifcie ... dziwi mnie zawsze kto skad wzieli naped 4x4 do 996 bo sami chyba cos lepszego by wymyslili
|
|
Góra |
|
noboco
|
Napisane: 15.01.2014, 22:40 |
|
Dołączył: 27.01.2012 Posty: 323
|
porscheee napisał(a): dowale cos do napedu , 959 jest najbliżej napedowi 997tt i 997 wolnossące 4x4 po lifcie ... dziwi mnie zawsze kto skad wzieli naped 4x4 do 996 bo sami chyba cos lepszego by wymyslili
A skąd wzięli napęd 4x4 do 996?
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 16.01.2014, 0:43 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
no właśnie się nad tym zastanawiam bo nawet w starych 124 4 matic był lepszy
|
|
Góra |
|
noboco
|
Napisane: 16.01.2014, 0:56 |
|
Dołączył: 27.01.2012 Posty: 323
|
"The new watercooled 911 (aka 996) C4 uses essentially the same system as the 993 C4, but with additional computer controlled stability assistance tweaks."
Źródło: http://www.autospeed.com/cms/A_111118/article.html
Czyli że niby to samo, co w 993, ale został dodany komputer, który tym steruje...
No i sorka za OT
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 16.01.2014, 1:10 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
bzdura , komputerowe sterowani ejest w 997tt dopiero , ma 2 wtyczki jedna od temperatury druga od siły zaciskania tarcz elektromagnesami w 996 ni ema nic z elktroniki w napedzie
|
|
Góra |
|
mikey85
|
Napisane: 16.01.2014, 1:48 |
|
Dołączył: 3.07.2011 Posty: 190 Lokalizacja: Mikołów
Nr klubowicza: 313
|
porscheee napisał(a): bzdura , komputerowe sterowani ejest w 997tt dopiero , ma 2 wtyczki jedna od temperatury druga od siły zaciskania tarcz elektromagnesami w 996 ni ema nic z elktroniki w napedzie przez 'controlled stability assistance tweaks' autorowi chodziło chyba o PSM/TC (ktory oczywiscie nie ma nic wspolnego z napedem, ale go wspomaga w osiagnieciu tego samego celu) przy okazji to zdanie jest bardzo ciekawe: http://www.autospeed.com/cms/A_111118/article.html napisał(a): A locked rear diff would induce understeer, which in turn countered the oversteer. Through the use of all wheel drive and smart differentials, Porsche was able to tame a formerly unruly beast into a much more docile animal. This, according to their chief engineer was their main reason for implementing all wheel drive in the 911, as the 911 with its rear biased weight distribution is not in a real need of extra traction.
Wychodzi na to, że inżynierom Porsche nie chodzilo o to czego wszyscy oczekuja po napedzie 4x4 (lepsza trakcje) tylko walke z naturalną tendencją 911 do nadsterownosci.
porscheee, czy w tym kontekscie 4x4 w 996 daje rade, czy tez nie ? ;p
_________________
Mikołaj --- jest: 991.2 4S było: 997 C4, 986 2.7
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 16.01.2014, 2:04 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
jak ktos szuka 4x4 w standardowym kontekście niech sobie odpuści , ale w tym co piszesz i cytujesz ma sens , załoze się jednak ze kto kolwiek kupował to auto jako nowe miał na myśli dobra trakcje na mokrym sliskim , podjazdy obsniezone dużo lepszy start z miejsca itd. i pewnie się zdziwił bo handlowiec żaden raczej tego nie wyjaśnił skoro my mamy z tym problem
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.01.2014, 13:04 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Napęd 4x4 w 964, choć ciężki i wg mnie nadmiernie skomplikowany, na śniegu spisuje się doskonale, co jego użytkownicy na pewno potwierdzą. Późniejsze "ulepszenia" chyba w tej kwestii sporo popsuły.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 16.01.2014, 13:16 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
może własnie dlatego się sprawdza , co do koncowki wypowiedzi na pewno tez masz racje
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 16.01.2014, 21:00 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
Nie popsuly jednak czasów
Kazde Porsche ma byc po prostu szybsze od poprzednika, bardziej zaawansowane technologicznie.
959 mialo podobne osiagi do F40 a z tylu szerokosc opony to 255, w F40 315 (??).
To samochod przede wszystkim szosowy, wiec po co pernamentny naped 4x4 z torsenem czy innym centralnym mechanizmem roznicowanym. Viscoza to mniej kg, tansza i prostsza. A 2 94 roku przede wszystkim patrzyli na kalkulator
Porsche zdecydowalo sie robic samochody technologiczne. Viskoza back in 1994 byla takim krokiem. Wlaczala sie wtedy gdy potrzeba. Na przyczepnej nawierzchni jest przenoszone pomiędzy 5-15 % monetu - co wystarcza by eliminować uslizg tylnych kol. Od 94 roku pojawil sie ABD, mechaniczna szpera uzupelniona o dohamowywanie uslizgiwanego kola hamulcami by przeniesc moment na kolo drugie. Stad 4 kanałowy ABS itd itp.
991 to zupelny kosmos, z wektoryzowanym przeniesieniem napedu, ktory pomaga wykrecac Ci najlepsze czas. PASM PTM PDCC PSM PTV PTV PLUS
Jakoś to ogarniają.
A jak Ci nie odśnieżą ulicy - też wyjedziesz.
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 16.01.2014, 23:12 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Ja mam 996tt tylko z napedem na tyl i prowadzenie nareszcie jest takie jak lubie
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 17.01.2014, 1:52 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
tez tak miałem i tez tak lubie , ale 99% kupujących maja inne wymagania wiec i naped wrocił z polki do swojego auta , reasumując uważam naped w 996 i 997 przed liftem za najgorszy naped 4x4 jaki w porschach występował
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 17.01.2014, 1:53 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Faster napisał(a): czyli co - wynika z tego, że 996tt to kiszka bo ma napęd na 4 koła
godzina roboty i masz gt2
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|