Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.01.2014, 13:15 

Dołączył: 11.01.2014
Posty: 1
Witam wszystkich,

Mam do sprzedania srebrne 964 C4 coupe z 1992 roku (z Japonii) ok 200tys km
Auto kupilem of Jarka Guldynowicza dwa lata temu.
Od tego czasu jezdzilem nim tylko w suche dni. Na codzien stoi w garazu.

Inwestycje od czasu zakupu (wszystko w serwisie na Polczynskiej w Wawie):
- zawieszenie - lozyska / przeguby / wachacze przod
- hamulce - zregenerowane zaciski + nowe klocki
- nowa chlodnica oleju
- nowy przeplywomierz
- zregenerowany alternator
- wymieniony ostatni tlumik

generalnie stan idealny zarowno lakieru jak i wnetrza
nie jestem w pospiechu sprzedazy i zalezy mi bardziej na "oddaniu w dobre rece"

w razie pytan moj tel to: 603 35 27 27 Adam (Warszawa)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2014, 21:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Jaka cena?




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2014, 22:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Bartku trzecie do kolekcji? :shock: Ty naprawdę jesteś zakręcony na ten model :lol:




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2014, 22:26 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Fajne "zakrecenie" ale Bartek musi jeszcze popracowac...czytalem kiedys, ze George Harrison mial jednoczesnie 4 sztuki 964 i wszystkie w czarnym kolorze :D




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2014, 23:13 

Dołączył: 14.07.2011
Posty: 167
Czy to jest auto od Komancza?
Rowniez prosze o dalsze informacje


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2014, 23:35 

Dołączył: 1.04.2012
Posty: 55
generalnie zdjęcia i cena byłyby pomocne ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.01.2014, 0:12 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Zaiste - auto Komancza, które wisiało dość długo do sprzedania - ma charakterystycznie wysoko mordkę :)

Jutro będzie więcej informacji i fotek - przynajmniej u mnie na skrzynce (według informacji sprzedającego) :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.01.2014, 1:40 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
Poproszę o cenę. Może być jako PM

adamj napisał(a):
Witam wszystkich,

Mam do sprzedania srebrne 964 C4 coupe z 1992 roku (z Japonii) ok 200tys km
Auto kupilem of Jarka Guldynowicza dwa lata temu.
Od tego czasu jezdzilem nim tylko w suche dni. Na codzien stoi w garazu.

Inwestycje od czasu zakupu (wszystko w serwisie na Polczynskiej w Wawie):
- zawieszenie - lozyska / przeguby / wachacze przod
- hamulce - zregenerowane zaciski + nowe klocki
- nowa chlodnica oleju
- nowy przeplywomierz
- zregenerowany alternator
- wymieniony ostatni tlumik

generalnie stan idealny zarowno lakieru jak i wnetrza
nie jestem w pospiechu sprzedazy i zalezy mi bardziej na "oddaniu w dobre rece"

w razie pytan moj tel to: 603 35 27 27 Adam (Warszawa)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.01.2014, 10:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
DK napisał(a):
Bartku trzecie do kolekcji? :shock: Ty naprawdę jesteś zakręcony na ten model :lol:


Dzieki pracom wykonanym przy moich 964 dobrze - jak na kompletnego laika - poznalem szczegoly tego modelu, wlacznie z silnikiem. To swietna konstrukcja, choc wymagajaca dbalosci. Naped 4x4 prosto z legendarnego 959, swietnie daje rade w zimie. Czesci zamienne sa dostepne. Przyjemnosc z jazdy - wszyscy wiemy :D I to jest ostatnie 911 z reflektorami "na sztorc", jak pierwsze modele od 901 wlacznie. Czego tu nie lubic? :dontknow: :wink:

I na torze rowniez daje rade :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.01.2014, 12:21 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
BT napisał(a):
I to jest ostatnie 911 z reflektorami "na sztorc", jak pierwsze modele od 901 wlacznie. Czego tu nie lubic? :dontknow: :wink:


To jest największa przewaga nad 993 :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.01.2014, 13:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Tak ale... 993 to ostatni wiatrak czyli tak jak twoje , środek tak samo za to z zewnątrz może i nie ma tak archaicznych świateł ale ma przepiękną linię a zwłaszcza tył :D
Nie twierdzę, że mi się 964 nie podoba ,ale tylko w wersji turbo z szerokim tyłem.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.01.2014, 13:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
DK napisał(a):
Tak ale... 993 to ostatni wiatrak czyli tak jak twoje , środek tak samo za to z zewnątrz może i nie ma tak archaicznych świateł ale ma przepiękną linię a zwłaszcza tył :D


Darku, masz 100% racji. Nie porownuje 964 do 993, ktore jest piekne i wyjatkowe, co potwierdza rynek. Stwierdzam tylko, ze 964 bardzo mi sie podoba ze swoja kasyczna linia, a takze codzienna uzytecznoscia, za mniejsze pieniadze, niz 993 czy turbo. A C4 dobre na kazda pogode. A gdyby polaczyc przod 964 z dupcia 993, to byloby marzenie. Ktos to chyba przerabial... 965 tez jest przepieknym rozwiazaniem, choc znacznie drozsze (takze serwis). A takim "zwyklym" 964 C4 mozna cieszyc sie z jazdy przez caly rok.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: xxx
PostNapisane: 13.01.2014, 20:00 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
BT napisał(a):
…..Naped 4x4 prosto z legendarnego 959,


nad tym zdaniem myślę drugi dzień

no nie jest prosto z…

tylko czym dokładnie 964 się różni się od 959
więc chyba tak prosto jest bardziej z 953 czyli prostej Dakarowej 911
- 964: stały rozkład momentu obrotowego w 964 (napęd jest transferowany jedynie w przypadku uślizgu osi)
- 964: brak systemu PSK (który w 959 był w stanie transferować moment nawet przy normalnych warunkach drogowych). Polegał na sekwencyjnym spinaniu 6 par (!!!) sprzęgieł uzyskując porządanie przeniesienie napędu. Stąd % wskaźnik przeniesienia napędu
- 959: wielopłytkowe sprzęgło było przy przednim dyferencjale a nie jak w 964 przy skrzyni biegów
- 959: słynny bieg "G" do wolnej jazdy
- 959: dźwignia zmiany biegów mocowana nie na torque tubie jak u Ciebie
a na dzisiejszy wieczór mam przekrój przedniego dyfra z 959 - jeżeli mnie oczy nie mylą widzę tam jeszcze.. Torsena???
przemyślę to jeszcze.. może pojadę znowu Polizać
poniżej napęd z 953


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2014, 21:45 

Dołączył: 13.11.2011
Posty: 401
Nr klubowicza: 280
też bym polizał




_________________

993 Targa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2014, 22:05 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Jakby była jakaś zorganizowana akcja tego lizania to tez sie pisze,tez bym polizal ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: xxx
PostNapisane: 13.01.2014, 22:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Duc748 napisał(a):
BT napisał(a):
…..Naped 4x4 prosto z legendarnego 959,


nad tym zdaniem myślę drugi dzień

no nie jest prosto z…

tylko czym dokładnie 964 się różni się od 959
więc chyba tak prosto jest bardziej z 953 czyli prostej Dakarowej 911
- 964: stały rozkład momentu obrotowego w 964 (napęd jest transferowany jedynie w przypadku uślizgu osi)
- 964: brak systemu PSK (który w 959 był w stanie transferować moment nawet przy normalnych warunkach drogowych). Polegał na sekwencyjnym spinaniu 6 par (!!!) sprzęgieł uzyskując porządanie przeniesienie napędu. Stąd % wskaźnik przeniesienia napędu
- 959: wielopłytkowe sprzęgło było przy przednim dyferencjale a nie jak w 964 przy skrzyni biegów
- 959: słynny bieg "G" do wolnej jazdy
- 959: dźwignia zmiany biegów mocowana nie na torque tubie jak u Ciebie
a na dzisiejszy wieczór mam przekrój przedniego dyfra z 959 - jeżeli mnie oczy nie mylą widzę tam jeszcze.. Torsena???
przemyślę to jeszcze.. może pojadę znowu Polizać
poniżej napęd z 953


:D cale zycie czlowiek sie uczy.

Z drugiej strony ten naped w sumie jest wziety "prosto" z 959, w sensie "w miedzyczasie nie zawital do innego modelu", choc jak wyjasniles powyzej, te napedy troche sie roznily. Moze byloby bardziej prawidlowo, gdybym napisal, ze jest spokrewniony z napedem z 959 :?: W kazdym razie chodzilo mi o to, ze daje rade 8)

A wiezy krwi z 953 rowniez nobilituja...




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2014, 22:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
A propos lizania, niemalze po drodze w czerwcu:

Warszawa
Le Mans
Nurburgring
Zuffenhausen
Warszawa




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2014, 22:16 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
jak nurburgring po drodze to jade czerwonym ... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: hmmm
PostNapisane: 13.01.2014, 22:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
hmm
przepraszam za offtopic sprzedam autao
ale w ten sposób jest UP…

obecnie nie liżę a piję
więc jak lizanie byście zamienili na picie to się piszę tylko nie w weekendy
bo niestety najbliższe 7 weekendów to gwiazdy i 4x4 tam zwane 4Matic
(GL 500, G 500, 2xGLK, Sprinter 4x4, Viano 4x4 a za dwa tygodnie 16 x GLK - czerwone)
oczywiście nie chciałem Bartku niczego Ci udowadniać ale tak mnie to zastanowiło; to wprost. Jakby znaleźć numery seryjne tych płytek w sprzęgle to wtedy.. można by rozstrzygnąć. Jeżeli same płytki są takie same jak w 959 to tak jak badanie genów. Kupmy więc do klubu 959!
A jak chcecie spojrzeć na projekty za wielką wodą
http://tiny.pl/q5g6r

ps
Róża, róża o czym był ten film?




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2014, 22:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Rowniez za Woda, Jay Leno wypowiadal sie o Porsche Singer i wywiazala sie ciekawa dyskusja wsrod forumowiczow Rennlisty:

http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... -leno.html

Temat jest jak najbardziej zwiazany z tym watkiem, bo Singery powstaja w oparciu o... 964. Chodzilo o jak najnowsza karoserie, zblizona ksztaltem do 911 do roku 1973, ktora musieli poszerzyc, zeby upchnac kola.

A moze ktos kupi tytulowe 964 i bedzie z tego pierwszy Singer w PCP? :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum