Autor |
Wiadomość |
adamj
|
Napisane: 11.01.2014, 13:15 |
|
Dołączył: 11.01.2014 Posty: 1
|
Witam wszystkich,
Mam do sprzedania srebrne 964 C4 coupe z 1992 roku (z Japonii) ok 200tys km
Auto kupilem of Jarka Guldynowicza dwa lata temu.
Od tego czasu jezdzilem nim tylko w suche dni. Na codzien stoi w garazu.
Inwestycje od czasu zakupu (wszystko w serwisie na Polczynskiej w Wawie):
- zawieszenie - lozyska / przeguby / wachacze przod
- hamulce - zregenerowane zaciski + nowe klocki
- nowa chlodnica oleju
- nowy przeplywomierz
- zregenerowany alternator
- wymieniony ostatni tlumik
generalnie stan idealny zarowno lakieru jak i wnetrza
nie jestem w pospiechu sprzedazy i zalezy mi bardziej na "oddaniu w dobre rece"
w razie pytan moj tel to: 603 35 27 27 Adam (Warszawa)
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 11.01.2014, 21:57 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Jaka cena?
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 11.01.2014, 22:01 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Bartku trzecie do kolekcji? Ty naprawdę jesteś zakręcony na ten model
_________________
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 11.01.2014, 22:26 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Fajne "zakrecenie" ale Bartek musi jeszcze popracowac...czytalem kiedys, ze George Harrison mial jednoczesnie 4 sztuki 964 i wszystkie w czarnym kolorze
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
waran
|
Napisane: 11.01.2014, 23:13 |
|
Dołączył: 14.07.2011 Posty: 167
|
Czy to jest auto od Komancza?
Rowniez prosze o dalsze informacje
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 11.01.2014, 23:35 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
generalnie zdjęcia i cena byłyby pomocne
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 12.01.2014, 0:12 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Zaiste - auto Komancza, które wisiało dość długo do sprzedania - ma charakterystycznie wysoko mordkę
Jutro będzie więcej informacji i fotek - przynajmniej u mnie na skrzynce (według informacji sprzedającego)
|
|
Góra |
|
noboco
|
Napisane: 12.01.2014, 1:40 |
|
Dołączył: 27.01.2012 Posty: 323
|
Poproszę o cenę. Może być jako PM
adamj napisał(a): Witam wszystkich,
Mam do sprzedania srebrne 964 C4 coupe z 1992 roku (z Japonii) ok 200tys km Auto kupilem of Jarka Guldynowicza dwa lata temu. Od tego czasu jezdzilem nim tylko w suche dni. Na codzien stoi w garazu.
Inwestycje od czasu zakupu (wszystko w serwisie na Polczynskiej w Wawie): - zawieszenie - lozyska / przeguby / wachacze przod - hamulce - zregenerowane zaciski + nowe klocki - nowa chlodnica oleju - nowy przeplywomierz - zregenerowany alternator - wymieniony ostatni tlumik
generalnie stan idealny zarowno lakieru jak i wnetrza nie jestem w pospiechu sprzedazy i zalezy mi bardziej na "oddaniu w dobre rece"
w razie pytan moj tel to: 603 35 27 27 Adam (Warszawa)
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 12.01.2014, 10:22 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
DK napisał(a): Bartku trzecie do kolekcji? Ty naprawdę jesteś zakręcony na ten model
Dzieki pracom wykonanym przy moich 964 dobrze - jak na kompletnego laika - poznalem szczegoly tego modelu, wlacznie z silnikiem. To swietna konstrukcja, choc wymagajaca dbalosci. Naped 4x4 prosto z legendarnego 959, swietnie daje rade w zimie. Czesci zamienne sa dostepne. Przyjemnosc z jazdy - wszyscy wiemy I to jest ostatnie 911 z reflektorami "na sztorc", jak pierwsze modele od 901 wlacznie. Czego tu nie lubic?
I na torze rowniez daje rade
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 12.01.2014, 12:21 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
BT napisał(a): I to jest ostatnie 911 z reflektorami "na sztorc", jak pierwsze modele od 901 wlacznie. Czego tu nie lubic?
To jest największa przewaga nad 993
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 12.01.2014, 13:06 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Tak ale... 993 to ostatni wiatrak czyli tak jak twoje , środek tak samo za to z zewnątrz może i nie ma tak archaicznych świateł ale ma przepiękną linię a zwłaszcza tył
Nie twierdzę, że mi się 964 nie podoba ,ale tylko w wersji turbo z szerokim tyłem.
_________________
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 12.01.2014, 13:54 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
DK napisał(a): Tak ale... 993 to ostatni wiatrak czyli tak jak twoje , środek tak samo za to z zewnątrz może i nie ma tak archaicznych świateł ale ma przepiękną linię a zwłaszcza tył
Darku, masz 100% racji. Nie porownuje 964 do 993, ktore jest piekne i wyjatkowe, co potwierdza rynek. Stwierdzam tylko, ze 964 bardzo mi sie podoba ze swoja kasyczna linia, a takze codzienna uzytecznoscia, za mniejsze pieniadze, niz 993 czy turbo. A C4 dobre na kazda pogode. A gdyby polaczyc przod 964 z dupcia 993, to byloby marzenie. Ktos to chyba przerabial... 965 tez jest przepieknym rozwiazaniem, choc znacznie drozsze (takze serwis). A takim "zwyklym" 964 C4 mozna cieszyc sie z jazdy przez caly rok.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 13.01.2014, 20:00 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
BT napisał(a): …..Naped 4x4 prosto z legendarnego 959,
nad tym zdaniem myślę drugi dzień
no nie jest prosto z…
tylko czym dokładnie 964 się różni się od 959
więc chyba tak prosto jest bardziej z 953 czyli prostej Dakarowej 911
- 964: stały rozkład momentu obrotowego w 964 (napęd jest transferowany jedynie w przypadku uślizgu osi)
- 964: brak systemu PSK (który w 959 był w stanie transferować moment nawet przy normalnych warunkach drogowych). Polegał na sekwencyjnym spinaniu 6 par (!!!) sprzęgieł uzyskując porządanie przeniesienie napędu. Stąd % wskaźnik przeniesienia napędu
- 959: wielopłytkowe sprzęgło było przy przednim dyferencjale a nie jak w 964 przy skrzyni biegów
- 959: słynny bieg "G" do wolnej jazdy
- 959: dźwignia zmiany biegów mocowana nie na torque tubie jak u Ciebie
a na dzisiejszy wieczór mam przekrój przedniego dyfra z 959 - jeżeli mnie oczy nie mylą widzę tam jeszcze.. Torsena???
przemyślę to jeszcze.. może pojadę znowu Polizać
poniżej napęd z 953
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
AndrzejM
|
Napisane: 13.01.2014, 21:45 |
|
Dołączył: 13.11.2011 Posty: 401
Nr klubowicza: 280
|
też bym polizał
_________________
993 Targa
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 13.01.2014, 22:05 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
Jakby była jakaś zorganizowana akcja tego lizania to tez sie pisze,tez bym polizal
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 13.01.2014, 22:05 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Duc748 napisał(a): BT napisał(a): …..Naped 4x4 prosto z legendarnego 959, nad tym zdaniem myślę drugi dzień no nie jest prosto z… tylko czym dokładnie 964 się różni się od 959 więc chyba tak prosto jest bardziej z 953 czyli prostej Dakarowej 911 - 964: stały rozkład momentu obrotowego w 964 (napęd jest transferowany jedynie w przypadku uślizgu osi) - 964: brak systemu PSK (który w 959 był w stanie transferować moment nawet przy normalnych warunkach drogowych). Polegał na sekwencyjnym spinaniu 6 par (!!!) sprzęgieł uzyskując porządanie przeniesienie napędu. Stąd % wskaźnik przeniesienia napędu - 959: wielopłytkowe sprzęgło było przy przednim dyferencjale a nie jak w 964 przy skrzyni biegów - 959: słynny bieg "G" do wolnej jazdy - 959: dźwignia zmiany biegów mocowana nie na torque tubie jak u Ciebie a na dzisiejszy wieczór mam przekrój przedniego dyfra z 959 - jeżeli mnie oczy nie mylą widzę tam jeszcze.. Torsena??? przemyślę to jeszcze.. może pojadę znowu Polizać poniżej napęd z 953
cale zycie czlowiek sie uczy.
Z drugiej strony ten naped w sumie jest wziety "prosto" z 959, w sensie "w miedzyczasie nie zawital do innego modelu", choc jak wyjasniles powyzej, te napedy troche sie roznily. Moze byloby bardziej prawidlowo, gdybym napisal, ze jest spokrewniony z napedem z 959 W kazdym razie chodzilo mi o to, ze daje rade
A wiezy krwi z 953 rowniez nobilituja...
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 13.01.2014, 22:14 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
A propos lizania, niemalze po drodze w czerwcu:
Warszawa
Le Mans
Nurburgring
Zuffenhausen
Warszawa
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 13.01.2014, 22:16 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
jak nurburgring po drodze to jade czerwonym ...
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 13.01.2014, 22:16 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
hmm
przepraszam za offtopic sprzedam autao
ale w ten sposób jest UP…
obecnie nie liżę a piję
więc jak lizanie byście zamienili na picie to się piszę tylko nie w weekendy
bo niestety najbliższe 7 weekendów to gwiazdy i 4x4 tam zwane 4Matic
(GL 500, G 500, 2xGLK, Sprinter 4x4, Viano 4x4 a za dwa tygodnie 16 x GLK - czerwone)
oczywiście nie chciałem Bartku niczego Ci udowadniać ale tak mnie to zastanowiło; to wprost. Jakby znaleźć numery seryjne tych płytek w sprzęgle to wtedy.. można by rozstrzygnąć. Jeżeli same płytki są takie same jak w 959 to tak jak badanie genów. Kupmy więc do klubu 959!
A jak chcecie spojrzeć na projekty za wielką wodą
http://tiny.pl/q5g6r
ps
Róża, róża o czym był ten film?
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 13.01.2014, 22:48 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Rowniez za Woda, Jay Leno wypowiadal sie o Porsche Singer i wywiazala sie ciekawa dyskusja wsrod forumowiczow Rennlisty:
http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... -leno.html
Temat jest jak najbardziej zwiazany z tym watkiem, bo Singery powstaja w oparciu o... 964. Chodzilo o jak najnowsza karoserie, zblizona ksztaltem do 911 do roku 1973, ktora musieli poszerzyc, zeby upchnac kola.
A moze ktos kupi tytulowe 964 i bedzie z tego pierwszy Singer w PCP?
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|