Witam szanownych Kolegów i Koleżanki.
Jestem fanem marki, osobą prywatną i chciałbym zaoferować do sprzedaży swój samochód Porsche Cayenne S z końcówki 2005r. (rocznik modelowy 2006) bez pneumatyki.
Po ponad dwuletniej eksploatacji postanowiłem go wymienić na nowszy rocznik (póki akcyza jeszcze jest do ogarnięcia na starych warunkach
GALERIA: + kilka zdj. faktur:
http://www.fotosik.pl/u/polowiak/album/2421673Samochód sprowadzony ze Szwajcarii w 2013 z przebiegiem 90 tyś. Jestem jego drugim właścicielem w Polsce (odkupiłem go od lekarza z woj. lubelskiego – posiadam na to stosowne dokumenty).
Samochód zakupiłem osobiście w grudniu 2014 z przebiegiem 94 tyś. po ponad rocznych poszukiwaniach i kilkunastu wycieczkach na tzw. oględziny. Obecnie auto ma udokumentowany przebieg 139 tyś. km. Znam dobrze auto i oczywiście zgadzam się na wszelkie oględziny w ASO lub warsztacie.
Cayenne od strony technicznej, mechanicznej i wizualnej jest w bardzo dobrym stanie. Posiada normalne ślady użytkowania. Nie posiada żadnych wad ukrytych.
Jak każde auto, które jest sprowadzone ze Szwajcarii – auto miało dolegliwości blacharskie. Naprawy polegały na przekładce w całości drzwi pasażera, listew bocznych oraz malowaniu wnęki. Niestety nie posiadam zdjęć sprzed naprawy, gdyż wykonał ją pierwszy właściciel i nie zachował ich dla potomności. Cayenne kupiłem jak już wcześniej pisałem po długich poszukiwaniach i ogólny stan samochodu po sprawdzeniu w serwisie zachęcił mnie do zakupu.
Zaznaczam że auto nie było „picowane” do sprzedaży, bez żadnych polerek, autodetaillingu. Zdjęcia starałem się robić z naciskiem na szczegółowość, bez filtrów, tak aby oddały faktyczny stan auta.
Szanuję czyjś czas i od innych oczekuję tego samego. Proszę nie dzwonić z ofertami zamiany – jest to 3 auto w domu i mam czym jeździć
Auto po zakupie dostało „delikatny
” pakiet startowy:
- wymiana 2 plastikowych magistrali wodnych na aluminiowe
- regulacja położenia wałków rozrządu
- wymianę oleju w skrzyni, moście przednim, moście tylnym, silniku oraz regeneracja transferu napędów;
- wymiana świec;
- końcówek drążków kierowniczych;
- filtry powietrza, oleju, filtr kabinowy;
- nabicie i odgrzybienie klimy;
- zakup zregenerowanych oryginalnych felgi PORSCHE 18” oraz nowe opony zimowe z homologacja PORSCHE Pirelli Snow& ICE 255x55xR18 - koszt ponad 5 000 zł;
- nowe dekielki PORSCHE- koszt 280 zł
- wiosną 2015 zakupiłem drugi nowy komplet kół i felg porsche 18”. Założyłem Michellin Latitude Sport 3D – koszt ponad 5 000 tyś. zł
Później auto dostało:
-wycieraczki przednie VALEO 200 zł;
- dedykowane roletki przeciwsłoneczne do Cayenne (szyby drzwi tylnych, małe trójkątne, szyba tylna klapy) – rozwiązanie lepsze od przyciemniania folią szyb – koszt 770 zł;
- homologowane światła tylne LED (stare oryginalne mam do wglądu)1200 zł;
- homologowane światła LED do jazdy dziennej
-jasnoniebieskie żarówki postojowe LED (dostosowane do CAN BUS – nie sygnalizujące błędu na desce) – koszt 150 zł;
- komplet dywaników gumowanych wraz z matą bagażnika REZAW PLAST (najlepsze dostępne dywaniki gumowane do Cayenne/Touareg) – 250 zł.
- Instalację sekwencyjną LPG – na wtryskach Dragon, komputer ZENIT, Butla 47 L ze świadectwem homologacji - Koszt 5000 zł. Instalacja na gwarancji jeszcze 50 tys. km. Zakładana w renomowanym warsztacie w okolicy Wielunia.
Przejechanie 100 km przy obecnej cenie gazu kosztuje 37 zł (średnie zużycie 17 l)
Ostatnio przy przebiegu 135 tyś. km
Wymieniłem osobiście:
- olej Mobil 0W40
- filtry oleju BOSCH, powietrza Bosch, Kabiny – Valeo;
- świece DENSO Irydium IK20TT(żywotność do 120 tyś. km choć ja bym wymienił po 60tyś. km
- łapę mocowania silnika (przy wymianie świec zauważyłem popękane gumy przy mocowaniu- stare mocowanie do wglądu)
- w grudniu 2016 dorobiłem zgubiony wcześniej nowy kluczyk - Porsche Lelek Centrum Wrocław - koszt 1800 zł (surówka 1300zł + 500zł programowanie);
- naprawiałem kostkę sygnalizującą błąd AIR BAG - Porsche Lellek Centrum Wrocław;
- dodatkowo sprawdziłem kondycję silnika i wykonałem test na obecność spalin w układzie chłodniczym ( potwierdzenie że silnik, uszczelnienia są w prawidłowej kondycji) –wszystko wykonane w PORSCHE LELEK Centrum Wrocław na Karkonoskiej- posiadam stosowne dokumenty i historię serwisową ASO.
W przyszłości do wymiany/zrobienia:
- czujnik poziomowania ksenonu (koszt używanego ok. 200 zł do wymiany najprawdopodobniej lewy tylny, niestety nie miałem czasu go wymienić a potrzebny jest odpowiedni interface)
- pasek wieloklinowy (obecny delikatnie zaczyna pękać) – koszt 250 zł
-wymiana siłowników klapy tylnej (zimą zesłabły przy cieplejszej temp. trzymają) koszt 700 zł
- regeneracja rozrusznika (czasami słychać delikatny uślizg, póki co pali dobrze więc go nie ruszam) koszt regeneracji 300-500 zł
- akumulator (chyba że zdążę sam wymienić
koszt 500 zł np. Varta Silver Dynamic
Na świeżo Cayenne przy 139 tyś. km dostał.:
- parktronik tylny nr 7
- filtr paliwa MANN (czekałem za nim ponad 2 miesiące, był trudny do zdobycia- podziękowania dla kolegi z forum Qbak
- 2 żarniki OSRAM D1S Xenarc Cool Blue Intense 6000K
- 2 opaski/obejmy wydechu V-CLAMP 70MM (stare skorodowały)
Dodatkowo w gratisie mogę obdarować nową oryginalną felgę PORSCHE 18” z zapasu stan jak nowy (nigdy nie zakładana).W galerii kilka fotek nowej felgi z kompletu…
Dla bardziej dociekliwych osób
:
Auto jest na bieżąco myte/konserwowane jedynie sprawdzonymi renomowanymi kosmetykami: COLOURLACK, MEGUAYER, plastiki- PROBOY, skóra konserwowana preparatami Gliptone.
Zainteresowanych zapraszam na oględziny, jazdę próbną. Auto jest w ciągłej eksploatacji, chętnie udzielę wszystkich informacji. W związku z faktem, iż auto jest mocno doinwestowane (posiadam FV na ponad 20 k) - cena 57 tyś. polega niewielkiej negocjacji (choćby na te rzeczy które mogą w przyszłości być do zrobienia). Jeśli ktoś ma dość daremnych wycieczek zapraszam do siebie. Można zabrać interface, czujniki lakieru (trzeba mieć taki specjalny bo Cayenne ma dużo krągłości i te czujniki za kilka zł głupieją …
Jeśli ktoś chce zabrać auto na testy np. do Lellka uprzedzam, że ostatnio jak pytałem taka przyjemność kosztuje 1800 zł i trzeba się odpowiednio wcześniej umówić. Zabawa trwa ok. 4 godzin (samo sprawdzanie).Najlepiej podjechać obejrzeć a jak będzie odpowiadać możemy jechać gdzieś „trzepać”. Najlepiej jakby to było max do 100 km,szanuję jak już powiedziałem swój czas i innych;)
Na razie nigdzie nie wystawiam – koledzy z forum mają pierwszeństwo
tel. kont. 790633299 - Damian