|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
drwal
|
Napisane: 25.10.2008, 22:20 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
bon jour
mam takie pytanko...
na początku przyszłego roku do 924 pakuję silnik 2.1 turbo z audi. Czy to dyskwalifikuje moje porsche z uczestnictwa w imprezach klubowych, mowa tu o czasówkach, torach itd, tam gdzie jest wynik czasowy.
jak to się ma ?
a jak jest to mozliwe to do jakiej grupy wpadne ? na pewno po swapie pojade na hamownie na serii...
pozdrawiam i czekam na odpowiedz na nurtujące mnie pytanie
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 26.10.2008, 11:54 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
jest regulamin na stronie....będzie regulamin na 2009 ,jakieś propozycje przed walnym ... mówisz masz....
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
drwal
|
Napisane: 26.10.2008, 14:49 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
no bardzo bym chciał mieć możliwość uczestniczenia w imprezach. Tym bardziej że auto juz troche szykuje...
wyjsciowo bylo to 924 n/a. zawiecha z 944s juz siedzi, dansk kompletny niebawem bedzie, czekam az igor przysle. W grudniu albo styczniu pod maskę ląduje, zastępując 2.0 r4 125ps, silnik KG z audi 2.1 doładowany turbem rozwijający moc 182ps. Więc jesli nie bede mógł uczestnicznyć w imprezach z powodu tego że silnik nie był montowany fabrycznie to troche lipa. A jak będzie lipa to musze po nowym roku kupić 944, albo zrezygnowac z imprez
takze apel: prosze rozpatrzyć moją sprawe
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 26.10.2008, 17:35 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
jeśli w regulaminie nie ma zapisu, że auto msi posiadać oryginalny porszowski silnik, myślę, że nikt Ci nie zabroni startować w zawodach...
a co do klasy, pewnie wylądujesz w mojej (I) albo w H (w zależności od współczynnika moc/masa).
|
|
Góra |
|
drwal
|
Napisane: 26.10.2008, 18:08 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
dZiekuje za odpowiedz czyli nie trzeba drugiego auta kupowac
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 26.10.2008, 18:29 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
swoją drogą - powodzenia w bardzo fajnym projekcie no i mam nadzieję, że mimo komplikacji ten wydech dotrze wkrótce do Polski to od razu Ci go wyślę, ażebyś już miał przynajmniej tą część skompletowaną.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 26.10.2008, 21:33 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
jakis czas temu chciałem pakowac 2.2 z s2 wczesniej sti ale oba okazały sie za "wolne",skonczyło sie jeszcze inaczej albo konczy zaczyna jak zwał tak zwał ważne ze duzo szybszy, były juz swapy w klubie i wedle regulaminu ladujesz klase wyzej jezeli zakladasz slicki to 2 wyzej ,mam nadzieje ze wiekszych zmian w tym zakresie nie bedzie ,chyba ze z wyprzedzeniem na 2010
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 26.10.2008, 21:40 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
hola hola - myślałem, że u nas jak w pizzy hut - promocji się nie łączy...
czyli jeśli sobie zwiększę moc o np. 10% to zostanę wrzucony w klasę wyżej...
jak do tego dorzucę slicki to co? ląduję dwie klasy wyżej?
czyli jak jeszcze zrzucę troszkę wagi, sam schudnę i masa będzie o te 10% niższa, to 3 klasy wyżej?
żeby nie było tak, że po wszystkich przeróbkach auta, wyląduję w następnym sezonie swoim 924s w klasie z gt3 hehehe
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 26.10.2008, 21:52 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
tak było na zlocie w poznaniu za przeróbki kalse wyzej za slicki kolejna wyzej i uwazam ze to było fer ,na innej imprezie byłem za to co wyzej zdyskwalifikowany
|
|
Góra |
|
gazelot
|
Napisane: 26.10.2008, 21:53 |
|
Dołączył: 12.03.2007 Posty: 178
|
porscheee napisał(a): jakis czas temu chciałem pakowac 2.2 z s2 wczesniej sti ale oba okazały sie za "wolne"
Co znaczy 'za "wolne"':?:
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 26.10.2008, 21:56 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
to ze wedle nowego projektu bedzie osiagane 0-300 moze i + , nie mówiac o przyspieszaniu 0-200 lub 1/4
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 26.10.2008, 22:26 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
właśnie - a ja jestem jeszcze ciekaw jednego - powiedzmy że jeżdżę sezon na serii, w klasie I, i tam powiedzmy zajmuje pierwsze miejsce... a na ostatnią imprezę przyjeżdżam zmodyfikowanym autem, na slickach, czyli 2 klasy wyżej... co się wtedy robi? jak przepisywana jest punktacja?
to tak w ramach ogólnej debaty o regulaminie...
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 26.10.2008, 22:31 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
I 20+20+20+20+0=80
E 0+0+0+0+20=20
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 26.10.2008, 23:01 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
już rozumiem dzięki
|
|
Góra |
|
drwal
|
Napisane: 26.10.2008, 23:02 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
tona napisał(a): Nooo Drwalu.. "narabiesz" sie w tym projekcie nie malo a efekt moim zdaniem bedzie mierny. Najgorsze ze zachwiejesz wywazenie autka, ktore w oryginale jest ogromnym atutem. Mysle. ze jak odwazysz sie podliczyc wszystkie koszty projektu tez sie zdziwisz
waga silnika niewiele się rózni od 2.0 z 24. Koszty nie będą zwariowane. Kupiłem całe audi, które sprawuje się bdb, więc to co mi potrzebne to wezme, resztę opchnę na części. Silnk z 24 też się sprzeda, więc koszta nie będą tragiczne. A sprzęt jaki zakupie przyda się na lata, tj żuraw do silnika bo tylko to mi potrzebne, reszte mam. Flansza skrzyni jest taka sama, kolektorow moze nie bedzie trzeba przerabiać. K-jeta wywale na prawo, łaty też są z budy, jak coś to migomat, miskę też można zawsze wyspawać. To jest mocno przemyślane, więc wiem co bede robil Wiem tez w jakich pieniadzach się zmieszcze. W kazdym bądz razie technicznie zostanie tylko skrzynia i wał z 24.
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 27.10.2008, 10:01 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
A ja ci mowie ze wal ze skrzynia nie wytrzyma i ukreci sie w najmniej oczekiwanym momencie... To pytanie po czesci rowniez dotyczy mnie. Jak bede sklasyfikowany za przerobki mocy silnika +50%??? Tzn dolozenie turbo do 924 N/A. Moc szacowana 170-180KM. Nie jest to jeszcze nic pewnego bo na razie planuje przyszly sezon.
|
|
Góra |
|
drwal
|
Napisane: 27.10.2008, 10:54 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
michał: wtedy bede sie martwil co i jak docelowo to tez trzeba bedzie rozwiazac... wał w 944 da sie dopasowac ? bo skrzynie na 100% tak
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 27.10.2008, 12:12 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Z tego co ja sie orientowalem to numery walow 924, 924turbo, 944 sa inne... mimo ze srednica jest ta sama to byc moze sa wykonane z innego materialu. Nie wiem. Moze byc tak ze sam wal wytrzyma ale trzeba go wzmocnic w najslabszym punkcie czyli trzeba wymienic lacznik miedzy walem a skrzynia bo od 924 turbo czy 944 jest troche inny(dluzszy) lapiacy wieksza czesc zebatek i omijajacy zwężenie. Jak tego nie zrobisz to wal peknie na przewężeniu. Skrzynia mimo iz fizycznie jest prawie taka sama to ma inne wnetrznosci - grubsze walki i zebatki. Zwykla moze sie rozleciec. Ciekaw jestem twojego projektu. Jak cos to moge pomoc przy wtrysku zamiast k-jeta. (megasquirt)
|
|
Góra |
|
drwal
|
Napisane: 27.10.2008, 12:23 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
oczywiscie jesli bede tak daleko to na 100% sie odezwe, bo jesli podstawowe czynnosci zostaną wykonane, to jak najbardziej jestem zainteresowany elektro wtryskiem. więc dziekuję za oferowaną pomoc, na 100% skorzystam, tymbardziej ze twoje doświadczenie w tym kierunku jest ogromne, bo już coś takiego wykonales.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|