Az polecialem do garazu sprawdzic jak to wyglada u mnie. Prosiaka uzytkuje na krotkich odcinkach wiec tez jest podatny na odkladanie sie emulsji .
Po wymianie oleju zrobilem 3000km , korek jest czysty bez sladu emulsji.
Mysle Jacku, ze jak tego osadu nie ma duzo, to generalnie problemu nie ma.
Najlepiej wyczysc korek , pojezdzij troche i zobacz czy pojawi sie znowu. Jezeli jest problem z przedostawaniem sie plynu z ukladu chlodzenia to osad wroci bardzo szybko i w sporej ilosci, jezeli nie to mozesz spac spokojnie.
Co do oleju Mobil1 0w40 to jest to moze moja subiektywna opinia, ale cos z nim jest nie tak od pewnego czasu.
Przy ostatniej wymianie zalalem Millers'a 5w40 zamiast Mobila i silnik brzmi zupelnie inaczej. Nie umiem tego dokladnie opisac, ale na mobilu silnik pracowal bardziej tepo i bylo slychac wiecej roznych szumow i szmerow.
Teraz chodzi bardzej miekko i basowo ( zwlaszcza na wolnych obrotach tak fajnie teraz basowo mruczy )
...... ale to oczywiscie poza tematem.