|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
msrslo911
|
Napisane: 8.02.2022, 23:49 |
|
Dołączył: 7.02.2022 Posty: 4
|
Cześć, po utracie 996.1 na kilka lat, moje głowa ponownie zaczęła sie odwracać w kierunku marki porsche, tym razem szukam 997.
Czy mógłbym prosić o użytkowników tego modelu, gdzieś z początku produkcji o wypowiedzenie się na temat "typowych usterek", oraz na co zwrócić uwagę przed zakupem ?
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia na drodze - mam nadzieję niebawem.
|
|
Góra |
|
porsche_targa
|
Napisane: 10.02.2022, 3:34 |
|
Dołączył: 5.10.2007 Posty: 412
|
Tak na szybko, by było już wałkowane dziesiąt razy, szukaj raczej zwykłe 3,6 wolnossące , skrzynia wg preferencji , wg mnie tylko manual, ale jesli tiptronic (technologia Mercedesa) Ci nie przeszkadza to też ok. I najważniejsze, do każdego potencjalnego podejdź z dystansem, kontrola przedzakupowa obowiązkowa względem każdego egzemplarza w zależności od lokalizacji.
|
|
Góra |
|
msrslo911
|
Napisane: 10.02.2022, 10:34 |
|
Dołączył: 7.02.2022 Posty: 4
|
porsche_targa napisał(a): Tak na szybko, by było już wałkowane dziesiąt razy, szukaj raczej zwykłe 3,6 wolnossące , skrzynia wg preferencji , wg mnie tylko manual, ale jesli tiptronic (technologia Mercedesa) Ci nie przeszkadza to też ok. I najważniejsze, do każdego potencjalnego podejdź z dystansem, kontrola przedzakupowa obowiązkowa względem każdego egzemplarza w zależności od lokalizacji. Dziękuję za odpowiedź, rozejrzę się za tym modelem silnikowym.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 10.02.2022, 10:48 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5045 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
W przypadku 997.2 możesz spokojnie też rozglądać się za wersją S, czyli silnik 3,8. Jakbym dziś zastanawiał się nad „nową” 911’tką w garażu to byłaby to 997.2 S z PDK Jeszcze „klasyczne” lekkie (a nie granturismo) ale już mega nowoczesne 911…
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
msrslo911
|
Napisane: 17.02.2022, 21:34 |
|
Dołączył: 7.02.2022 Posty: 4
|
Mata napisał(a): W przypadku 997.2 możesz spokojnie też rozglądać się za wersją S, czyli silnik 3,8. Jakbym dziś zastanawiał się nad „nową” 911’tką w garażu to byłaby to 997.2 S z PDK Jeszcze „klasyczne” lekkie (a nie granturismo) ale już mega nowoczesne 911… Czy wszystkie 3.8 to modele S? Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 17.02.2022, 22:14 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Tak. Albo 4S
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
zielony.m
|
Napisane: 21.02.2022, 23:42 |
|
Dołączył: 13.12.2021 Posty: 3
|
Ja bym pozostał przy 3,6, ale co kto woli:)
|
|
Góra |
|
BartekG
|
Napisane: 22.02.2022, 12:40 |
|
Dołączył: 18.01.2016 Posty: 913
Nr klubowicza: 770
|
zielony.m napisał(a): Ja bym pozostał przy 3,6, ale co kto woli:) +1
_________________
BartekG Jest 911-996.2 - C2 - manual Był : Boxster 986 -2,7 manual
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|