Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.03.2009, 12:07 

Dołączył: 17.03.2009
Posty: 3
witam mam problem z silnikiem 3.4 wolnossacy z 996 otoz po wizycie w warsztacie wlano mi do zbiornika paliwa mieszanke jakis olejow itp rzekomo sami nie wiedza co dokladnie ale od tamtego czasu auto jak postoi pare dni to strasznie kopci na bialo jak jest zimny silnik oraz smierdzi niespalonym paliwem a podczas jazdy sie dlawi a nawet strzela przy dodaniu gazu sadzilem ze to cewki ale je wymienilem i jest tak samo na komputerze pokazuje blad silnika po koleji albo jedna strone czyli zaplon 1 i 3 a po skasowaniu bledu np. 4 i 6 myslalem ze sa uszkodzone wtryskiwacze ale ponoc sprawdzono je w warsztacie boscha i sa ok nie zmienialem jeszcze filtra paliwa prosze o pomoc bo nie wiem gdzie szukac przyczyny zwlaszcza ze w wielu warsztatach sami nie wiedza o co chodzi pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2009, 12:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Latwiej byloby radzic gdybys napisal skad jestes. Rozumiem, ze ten szuwaks z baku zlales? Z jednej strony powinienes oddac gamoniom z powrotem - niech sami sie mecza, z drugiej - lepiej ich omijac szerokim lukiem ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2009, 12:30 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Było złe paliwo, a opis usterki dokładnie temu odpowiada.
Chyba wszystko jasne - jest przyczyna, usterka i diagnoza.

Napisz o co dokładnie Ci chodzi albo opisz lepiej całą historię.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2009, 17:50 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
napisz też czy paliwo jest już zalane dobre i czy zbiornik płukałeś?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2009, 9:39 

Dołączył: 14.05.2008
Posty: 581
Podstawa to płukanie całego układu paliwowego i wymiana filtra.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2009, 10:45 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Takie akcje wynikają przeważnie z bezmyślności (żeby nie nazwać tego inaczej) :?

Ostatnio znajomemu do GL-a (4.2CDI) jego pracownicy nalali z kanistra (myśląc że to ON) silną chemię do mycia kostki brukowej.
Wynik - pompa wysokiego ciśnienia, 2 listwy zasilające i komplet 8 wtrysków do wymiany.
Jako że akcja jeszcze trwa - wcale nie wiadomo czy na tym koniec.. :x

Drugiemu koledze kiedyś do koparki Caterpillara (też pracownicy!) nalali płyn R3 do układu hydraulicznego.
Rozpuściło wszystkie uszczelki i narobiło starsznego bałaganu - koszt remontu ok. 20.000PLN!

Zaje...bym chyba.. :evil:

Tak jak mówią koledzy - dokładne płukanie układu paliwowego i wymiana filtra - od tego trzeba zacząć.

Życzę powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2009, 22:13 

Dołączył: 17.03.2009
Posty: 3
dziekuje za podpowiedz i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum