Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.05.2014, 23:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
porscheee napisał(a):
pawel20vt4 napisał(a):
porscheee napisał(a):
u mnie w 996turbo nie miałem tego problemu , natomiast gdy zaleje mniej niż 20-25 litrów , wskazówka z dołu nie startuje , trzeba zalac prawie do polowy baku żeby się podniosła z rezerwy tez tak macie ?


CZesć


U mnie w 997YTT, nie ma tego problemu z odbijaniem ale jak zatankuje nie przed połową baku to również wskazówka jest na zero :( co jest wkurzające np. na torze jak chce zbijać wagę


dokładnie o to mi chodzi widać turbiny tak maja , bywa ze nie wiem ile mam paliwa ...


Nie tylko turbiny niestety. W moim C4 kiedyś urządziłem awanturę na stacji - zalane 20 litrów a na wskaźniku nadal paląca się rezerwa... Po dolaniu kolejnych 20 litrów wskaźnik ładnie poszedł w górę i pokazał ponad pół baku :( No ale obciach pozostał...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.05.2014, 0:33 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
hmm , to może ktoś zna rozwiazanie problemu , dodam iż mam tak od zawsze


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.05.2014, 12:12 

Dołączył: 4.02.2010
Posty: 130
pawel20vt4 napisał(a):
porscheee napisał(a):
u mnie w 996turbo nie miałem tego problemu , natomiast gdy zaleje mniej niż 20-25 litrów , wskazówka z dołu nie startuje , trzeba zalac prawie do polowy baku żeby się podniosła z rezerwy tez tak macie ?


CZesć


U mnie w 997YTT, nie ma tego problemu z odbijaniem ale jak zatankuje nie przed połową baku to również wskazówka jest na zero :( co jest wkurzające np. na torze jak chce zbijać wagę


Czesc,

To jest znana przypadlosc, wszystkich wersji z napedem na 4 kola (996/997 Carrera 4 i Turbo oraz GTS) i wynika z ograniczen konstrukcyjnych, ze wzgledu na mala ilosc miejsca zbiornik sklada sie z dwoch czesci: dolnej i gornej, niestety plywak, ktory mierzy poziom paliwa znajduje sie w gornej czesci i odpowiada za poziom paliwa w tej czesci, pozostala ilosc jest to tylko wartosc szacunkowa.

Wiecej informacji na stronie:

http://philipraby.co.uk/porsche-996997-fuel-gauge-woes/

Pozdrawiam
Darek

Ps. Podobno jest o tym wzmianka w instrukcji obslugi.
Ps2. Co do odbijajacego pistoletu podczas tankowania to zapewne jest to wynik nagromadzonych oparow, czasem pomaga przekrecenie pistoletu o 90 stopni


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.05.2014, 20:04 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
Kiedyś posiadałem Wranglery, w obu ta sama przypadłość - tankowanie 20 min i sporo nerwów na stacji paliw.. Natomiast w 987 mojej żony nic takiego się nie dzieje, ... przynajmniej do tej pory dyrekcja nic nie zgłaszała. :notworthy:

Pzdr.
S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum