Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.05.2014, 11:42 

Dołączył: 16.05.2013
Posty: 150
sezon się zaczął i tankować potrzeba tylko co kilkanaście sekund odbija pistolet tankowania bardzo to denerwuje

czy jest na to jakiś patent ??

kiedyś słyszałem od jednego posiadacza 911 że silnik w czasie tankowania powinien pracować

wiem tak nie wolno robić i wygląda to jak ktoś chciałby zatankować i szybko odjechać bez płacenia


jak to wy macie w swoich 911 z tankowaniem
w moim 996 to jest tragedia zatankować do pełna


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 12:39 

Dołączył: 2.12.2010
Posty: 531
Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
W 986 miałem to samo a później po zmianie na 987 myślałem, że będzie już lepiej a tu nic i też pistolet odbijał. :dontknow:




_________________

Marcin
było: 986, 987S, 996.2 Targa Orient Red Metallic
jest: Macan S i Boxster 718
http://WWW.AURAN.PL
http://WWW.MISSALA.PL
Perfumeria Quality Gdańsk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 12:52 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
W 997 problem nie istnieje. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 13:00 

Dołączył: 11.04.2011
Posty: 192
Trywialne, ale zapytam- oczywiscie probowales troche "wyciagnac" pistolet z dziury? tak zeby nie byl tam do maxa wcisniety? Mi to zawsze pomagalo. Po prostu poruszac nim do gory i na dol i zaraz znajdziesz punkt w ktorym leci bez zadnych oporow- jak wkladalem do maxa to czesto mi odbijalo.
A jesli tak robiles, bo to raczej oczywiste ze probowales- to nic nie pomoglo?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 13:00 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
Wciskaj po prostu mniej spust (słabsze ciśnienie), wtedy nie będzie odbijało.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 13:32 

Dołączył: 16.05.2013
Posty: 150
próbowałem wkładać na różną głębokość pistolet i nie dociskałem spustu na maxxa i tak czasem z 30 razy mi odbija niczym zatankuje

i nigdy nie jestem pewien że to full

miałem wiele aut nigdy w żadnym tak ie miałem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 13:39 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
W mioim 996 ten problem nie występuje. :shock:




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 14:07 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
W 987 miałem czasami ten problem z pistoletem włożonym na wprost (godz 6) przekręciłem pistolet na godz 8 i problem znikł ale fajka musi być włożona max na 3/4
- w 911 tego nie było

Pzdr.

P.s.ten problem jest mocno znany na różnych forach ;)

http://tnij.org/w0b83np


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 14:19 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
A u mnie tez odbija. Po prostu wolniej tankuję.

Pozdr
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 15:08 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
KoKoS napisał(a):
W 997 problem nie istnieje. :wink:


niestety istnieje. zależy od stacji benzynowej itd


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: tankowanie
PostNapisane: 22.05.2014, 15:46 

Dołączył: 12.09.2009
Posty: 63
Witam ,

Miałem ten problem !!!! Winny jest zawór który jest przed zbiornikiem paliwa. Elektro zawór !!
W serwisie nie wiedząc co to może byc koszt naprawy wyliczyli na 7 tyś . Kolega z forum temat załatwił za 150 zł i troszke czasu poświęcone na pracę.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 17:01 

Dołączył: 16.05.2013
Posty: 150
znasz rozwiązanie tego problemu jak to naprawić


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 17:17 

Dołączył: 8.10.2013
Posty: 302
U mnie w 997 problem nie wystepuje :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 18:36 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
u mnie w 996turbo nie miałem tego problemu , natomiast gdy zaleje mniej niż 20-25 litrów , wskazówka z dołu nie startuje , trzeba zalac prawie do polowy baku żeby się podniosła z rezerwy tez tak macie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 18:44 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
u mnie nie występuje z wyjątkiem jednej stacji i jednego konkretnego dystrybutora na tej stacji. już tam nie podjeżdżam nawet jak jest wolny, bo doprowadza mnie do szaleństwa ciągłe pstrykanie :)....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 20:29 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
porscheee napisał(a):
u mnie w 996turbo nie miałem tego problemu , natomiast gdy zaleje mniej niż 20-25 litrów , wskazówka z dołu nie startuje , trzeba zalac prawie do polowy baku żeby się podniosła z rezerwy tez tak macie ?


CZesć


U mnie w 997YTT, nie ma tego problemu z odbijaniem ale jak zatankuje nie przed połową baku to również wskazówka jest na zero :( co jest wkurzające np. na torze jak chce zbijać wagę




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 20:36 

Dołączył: 16.05.2013
Posty: 150
i nikt nawet w takich furach nie wymyślił ażeby było n normalnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 21:02 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
pawel20vt4 napisał(a):
porscheee napisał(a):
u mnie w 996turbo nie miałem tego problemu , natomiast gdy zaleje mniej niż 20-25 litrów , wskazówka z dołu nie startuje , trzeba zalac prawie do polowy baku żeby się podniosła z rezerwy tez tak macie ?


CZesć


U mnie w 997YTT, nie ma tego problemu z odbijaniem ale jak zatankuje nie przed połową baku to również wskazówka jest na zero :( co jest wkurzające np. na torze jak chce zbijać wagę


dokładnie o to mi chodzi widać turbiny tak maja , bywa ze nie wiem ile mam paliwa ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2014, 21:08 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
W wolnossaku poziom pokazuje ok, ale tankowanie to udręka ;) Muszę sprawdzić ten zawór, o którym pisze telefonyminsk.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: tank
PostNapisane: 22.05.2014, 22:39 

Dołączył: 12.09.2009
Posty: 63
Hej witam

Temat zalatwil mi kolega z forum Tkacki . Musisz wsadzic palec tam gdzie klapka na poczatku i posluchac czy otwiera sie do konca zawor ktory jest tam dalej.musi byc takie klik jak nie slychac to musi byc zwalony zawor i nie otwiera do konca wlewu.prosty temat a nerw mi zjadl ! Tankowanie zajmowalo mi 15 min do pelna !!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum