Bardziej interesuje mnie doświadczenie z zamiennikami, to czy ma ktoś dobre lub złe doświadczenie z jakąś marką. Czy to, że w tym modelu nie sprawdzają się lub sprawdzają się zamienniki z jakiegoś powodu.
To, co ktoś by wybrał ze względu na cenę ma dla mnie mniejsze znaczenie. Każdy ma inny portfel i inne podejście do samochodu.
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
Ja na ori z pierwszego montażu zrobiłem w normalnej eksploatacji z 90 tysi km. Patrząc na koszty to wychodzi z 1000 pln rocznie, więc znośnie. A jak chcesz głównie upalać na torze, to kup zamienniki raczej.
W przypadku tarcz i klocków nie warto kupować oryginałów, z reguły są dostępne tańsze i lepsze jakościowo zamienniki. ATE będzie pewnie na poziomie oryginałów.
Nie do końca rozumiem, ale mieszanie tarcz i klocków nie ma sensu, weź ATE, albo ori na obu osiach, przy czym zgaduję ori to brembo, czyli też nic specjalnego.
Nie wiem jakiej marki montują oryginalne w Porsche ale takie zamówiłem na przód (tarcze i klocki) a na tył ATE. Jedynym powodem tego, że nie wziąłem na tył ORI to ekonomia. A są przeciwskazania do takiego postępowania ? Bo nie rozumiem za bardzo pytania.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników