Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2011, 0:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Marion napisał(a):
jacekm napisał(a):
no co Ty Mariusz ! - czajnika za darmo nie chcesz ? :)...


gdyby dawali whisky to pewnie bym się skusił :)

Matschke napisał(a):
heheheh, wiedzialem, ze tak bedzie :) znam niejednego wk... wlasciciela Cayenna GTS lub Turbo, ktory w koncu sprzedal auto i kupil SUVa w dieslu...


już mnie to teraz nie dziwi, bo kasa na paliwo to jedna sprawa i to istotna i częste wizyty na stacji to też nie jest niczyje marzenie :idea:

jak Agnieszka jeździ bardzo spokojnie tak jak dieslem to jej pali ok 19l (Volvo 2,4 paliło jej 6,5-7l, więc widać że jeździ jeździ bardzo lajtowo) a jak ja jeżdzę normalnie i bez szaleństw to ok 23l, czyli 80 litrów starcza na ok 350 km. Zbiornik ma niby 100 litrów ale zawsze jadę zatankować jak zaświeci się lampka to wchodzi ok. 80l. Carrera to przy czołgu bardzo ekonomiczny w eksploatacji samochód :)


a moj GTS pali srednio tylko 14.5 a jezdze naprawde ostro wiec nie wiem Mariusz jakim cudem pali wam powyzej 20 l na 100 ? Po torze w Poznaniu gdzie GTSa ostatnio upalalem to wyszlo mi 28.
Na trasie jak byl calkiem nowy to nie.moglem zejsc ponizej 16 litrow a juz po 10000 km jak 3 razy podolewalem oleju to teraz spala bez problemu 13 litrow! !!
Srednio max. to naprawde 16.5 litrow na 100 - zazwyczaj jednak 14-15! !!

Wiec spoko - dobrze go dotrzyj a bedzie palil duzo mniej ( przynajmniej Agnieszcze! )




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.05.2011, 14:19 

Dołączył: 22.04.2011
Posty: 79
Matschke napisał(a):
niestety te 4.2 TDI nie trzymaja czesto serii i z tych 326KM jest przewaznie pod maska ok. 300 KM... po programie dochodzi jakies 40KM i ok. 100Nm.... wtedy to juz naprawde ladnie smiga...
ostatnio robilismy takie A8, wyszlo cos kolo 350KM...


Maciek, a macie jakies doswiadczenie z 535d F10? Niby 6 garow tylko ale biturbo, powinno sie dac wycisnac podobna moc co 4.2 TDI - wtedy bylbym zainteresowany usluga :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.05.2011, 15:22 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
ten silnik diesla R6 3.0 Biturbo to swietny silnik, robi sie pod 360KM i 700Nm, ale niestety ten silnik w F10 niestety ma taki sterownik, ktory jeszcze nikt nie rozpracowal i musisz sie na razie zadowolic seria.... :(




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.05.2011, 21:30 

Dołączył: 22.04.2011
Posty: 79
Matschke napisał(a):
ten silnik diesla R6 3.0 Biturbo to swietny silnik, robi sie pod 360KM i 700Nm, ale niestety ten silnik w F10 niestety ma taki sterownik, ktory jeszcze nikt nie rozpracowal i musisz sie na razie zadowolic seria.... :(


No niezle. Nie moge sie doczekac gdy go rozpracujecie :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.05.2011, 9:17 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
dam na pewno znac ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron