Cytuj:
ponoć ten typ tak ma:)
Ten typ mechanika (z ASO) rzeczywiście tak ma
, ale skrzynia już nie koniecznie ....
Słuchaj dobrych rad Kolegów a nie mechanika z ASO, który będzie Ci głupoty opowiadał, do czasu aż skrzynia wyzionie ducha ...... a wtedy sprzeda Ci nową
Temat przerabiałem, szarpanie przy redukcjach i dodatkowo czasami skrzynka głupiała i albo nie chciała redukować przy mocniejszym naciśnięciu gazy, albo wręcz przeciwnie, schodziła o dwa biegi z byle powodu.
Oszusty z PCK się przejechały, skasowały za usługę i .... stwierdziły ,że jest wszystko dobrze.
Skrzynka weszła w tryb awaryjny po kilku dniach !!!
Diagnoza - uszkodzony czujnik prędkości obrotowej na wale
Zalecenia - kupno nowej skrzynki za 25 tys EUR ( ze niby tego czujnika nie da sie wymienic)
Czujnik oczywiscie wymieniłem u porządnego mechanika za parę złotych i przy okazji wymieniłem olej i filtr.
Po wymianie oleju skrzynka pracuje idealnie bez najmniejszych szarpnięć.
Cała operacja była robiona przy ok 45000km, więc podobnie jak u Ciebie.
Od tego czasu zrobiłem jakieś 20000km i nadal jest super .