Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.01.2009, 0:30 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
Prosze o nie przezucanie tego tematu przez najblizsze 3-4dni do dzialu technicznego ze wzgledu na zapewne nie wielka ogladalnosc owego dzialu.


Kto wymienial lub kogo czeka wymiana,jakie "wrazenia"?potrzebuje jak najwiecej info na ten temat,wydaje mi sie ze wszystko juz wiem ale i tak wolalbym to jeszcze ewentualnie skorygowac z kims kto juz ma to za soba.

W skrocie chodzi o olej/czarna maz w ukladzie chlodzenia(wezyki i zbiorniczek wyrownawczy) po puszczeniu/sparceniu calego systemu uszczelek(lub jednej uszczelki zaleznie od wersji) chlodnicy oleju.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2009, 13:41 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Jest to praca bardzo żmudna. Najlepiej zdjąć przy okazji rozrząd i osłonę przednią dolnego wałka balansu. Bez tego dostęp tragiczny. Przy montażu należy uważać na osiowanie otworów do osadzenia zaworu upustowego oleju. Służy do tego specjalne narzędzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2009, 14:24 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
Narzedzie razem z gasket kitem zamawiam jeszcze w tym tyg. Juz przyzwyczailem sie do gownianego dostepu do obojetnie czego co wymieniam w prosiaku. Szczeze mowiac zrobie wszystko aby nie zdejmowac paska rozrzadu bo pozniej bede mial problemy z jego prawdidlowym naciagnieciem.


tkacki: robiles juz to czy tak tylko z faq/forow zagranicznych masz info?Jesli juz to robiles jak dlugo Ci to zajelo?pisza ze niby 45-90min,jak uda mi sie to wykonac w 180min to bedzie SUPER :).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2009, 15:29 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Robiłem to wiele razy w różnych autach. 45 min całkowicie nierealne. 2h to w wersji bez wspomagania, w aucie które nie ma wieszaka na popmę hydr.

Wymiana oleju, płynu chłodzącego.... zarezerwuj sobie 6h. Samo czyszczenie powierzchni płaskich pod uszczelki zajmie Ci sporo czasu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2009, 16:41 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
nooooooooo............ robiłem to kiedyś , cały dzień murowany, jak nie będzie niespodzaianek, a dla pewności sprawdź sobie chłodnice oleju na szczelność , jak juz ją wyjmiesz, żeby nie było że wymienisz uszczelki a wodolej będzie sie dalej pojawiał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2009, 16:56 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
hehe wlasnie czytalem o czlowieku ktory w 2 osoby z podnosnikiem hydraulicznym robil to 8h :) - czyli dla mnie caly dzien - cool. Chlodnice oleju bede musial jakimis detergentami chyba oczyscic i dluuugo plukac bo cos czuje ze syf z uszczelek moze tam gdzies "przesiadywac".

Ogolnie nie tylko zdrapywanie uszczelek(bede mial na 100% 3 czesciowa) ale i czyszczenie wezykow chlodzenia,plukanie(ponowne) calego ukladu chlodzenia etc etc. Znajac zycie i moje zdolnosci manualne - 2dni :).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum