W konfiguratorze jest opisane:
Zależny od prędkości układ wspomagania kierowania. Zmniejsza siłę potrzebną do kierowania samochodem przy manewrowaniu oraz niższych prędkościach.
To samo powiedzieli mi w salonie, zaznaczając że w standardzie Porsche i tak jest progresywny zależny od prędkości a opcja UWK+ głównie zmniejsza siłę potrzebną do manewrowania na parkingu więc nie wziąłem tej opcji w Macanie.
A teraz po odbiorze nie czuję różnicy w pracy układu kierowniczego w zależności od trybu jazdy - Comfort/Sport/S+ (auto wyposażone jest w Sport Chrono).
Co prawda w instrukcji obsługi w dziale opisu ww trybów jazdy nie ma słowa, że zmienia się praca układu kierowniczego w tych trybach, ale wydaje mi że w Macanie testowym którym jeździłem (był wyposażony w UWK+) zmieniała się czułość układu kierowniczego w trybie Sport w porównaniu do Comfort (ale mogę dobrze tego nie pamiętać bo było w listopadzie
).
Co myślicie?