Od pewnego czasu zauważam, że w aucie dość szybko parują szyby. Przy wyłączonej klimatyzacji, w ciągu 15min wszystko zaczyna parować. Filtr kabinowy jest świeży, więc to raczej nie jego wina. Zauważyłem również, że po wyłączeniu nawiewu zamyka się jakoś zawór w nagrzewnicy. Słychać pracę jakby zamykanej klapy i po kilku sekundach zaczyna coś cykac/stukać/ przeskakiwać. Jakby zębatki przeskakiwały. 1. Czy ona problemy mają jakieś powiązanie? Może cały czas mam obieg zamknięty? 2. Czy to normalny dźwięk (wątpię) czy jakiś nastawnik/siłownik szwankuje? 3. Za co odpowiada zawór/ klapa, która zamyka się po wyłączeniu wentylacji? 4. Gdzie jest zamontowana, jak ja zlokalizowac? Dźwięk wydobywa się z okolic airbagu pasażera.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników