Witajcie. Zapisałem się na to forum, żeby dowiedzieć się czegoś więcej o marce, problemach technicznych przy codziennym użytkowaniu nietuzinkowego samochodu, jakim jest Cayenne, kosztach utrzymania, polecanych serwisach, zwłaszcza w moim regionie (Trójmiasto) i tak dalej.... Mam trochę ponad 40 lat, ale z motoryzacją związany jestem od dziecka i to nieco bardziej od przeciętnego Polaka. Po prostu uwielbiam auta i uwielbiam nimi jeździć. Jestem pasjonatem marki Subaru. Mam w tej chwili już trzecie auto spod znaku plejad. Po drodze było wiele innych, mniej lub bardziej ciekawych aut: Volvo V70XC, Vitara V6, Fiesta ST150, trochę innych Fordów, kilka służbowych Francuzów, okazyjnie A4 TFSI, parę motocykli.... No i Subaru: Outback, H6, Impreza GT, obecnie Forester 2,5XT. Trochę tego było. Z racji tego, że średnio co trzy lata zmieniam swoje podstawowe auto, już teraz zastanawiam się, co kupić za około dwa lata. Żeby nie było, są to auta przeważnie około 10-letnie, więc stosunkowo niedrogie, ale zawsze "fajne" i nietuzinkowe. Z racji tego, że mieszkam, gdzie mieszkam, i jak mieszkam, potrzebne jest auto 4x4, jak mój obecny Forester, do tego co najmniej 250 koni przy masie Forestera, więc odpowiednio więcej przy większej masie auta. Zastanawiam się nad kilkoma modelami: Impreza WRX (230-270 KM), X3 3,0sd (286KM) lub właśnie totalny jak na mnie kosmos, czyli Cayenne 4,5 turbo (450 KM) z pierwszych roczników. Możecie na mnie wieszać psy za to co teraz napiszę, ale przy moich rocznych przebiegach rzędu 35 tkm, auto musi być profesjonalnie zagazowane. I nie piszcie, że to profanacja marki Porsche, bo samo stworzenie modelu Cayenne było dla niektórych profanacją, a już w ogóle wstawienie do niego diesla. Gaz w V8 to rozwiązanie po prostu pragmatyczne dla kogoś, kto robi 30-40 tkm rocznie, a jednocześnie chce mieć mega fajne i mega mocne auto. W każdym razie wita Was miłośnik motoryzacji, a zwłaszcza marki Subaru i oczekuje pomocy, gdy mam nadzieję bliżej już będzie kupna wymarzonego auta, jakim jest na chwilę obecną Cayenne V8 turbo. ADAM
|