Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.02.2023, 12:54 

Dołączył: 17.02.2023
Posty: 2
Witam,
czy znajdę tutaj kogoś kto mi pomorze, problem z nastawnikiem turbiny.
Problem zaczął się po regeneracji turbin. Zostały wycięte i wyłączone elektronicznie filtry DPF, wyłączone ADBLUE oraz system start/stop.
Błąd pojawia się powyżej wartości 4k obrotów i wyłącza turbiny z kodem błędu P154E00 - Charge pressure regulation bank 2 Malfunction w Control Unit ( ECM 42TDI Slave A2 DME ).
Nastawniki sprawdzone, zamienione stronami. Sterowniki Master i Slave też sprawdzone i zamieniane stronami. Sprawdzone czujniki ciśnienia itd. Sprawdzona część wiązki.
Czytałem na forum że były takie przypadki, ktoś pisał że jest ktoś w Szczecinie kto to ogarnia.
Niestety nie ma danych ani konkretnych rozwiązań tego problu nigdzie.
Bardzo proszę o pomoc. Mam uziemione auto już kilka miesięcy.
Przy okazji szukam DPF strona lewa polift.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum