Witam, czy znajdę tutaj kogoś kto mi pomorze, problem z nastawnikiem turbiny. Problem zaczął się po regeneracji turbin. Zostały wycięte i wyłączone elektronicznie filtry DPF, wyłączone ADBLUE oraz system start/stop. Błąd pojawia się powyżej wartości 4k obrotów i wyłącza turbiny z kodem błędu P154E00 - Charge pressure regulation bank 2 Malfunction w Control Unit ( ECM 42TDI Slave A2 DME ). Nastawniki sprawdzone, zamienione stronami. Sterowniki Master i Slave też sprawdzone i zamieniane stronami. Sprawdzone czujniki ciśnienia itd. Sprawdzona część wiązki. Czytałem na forum że były takie przypadki, ktoś pisał że jest ktoś w Szczecinie kto to ogarnia. Niestety nie ma danych ani konkretnych rozwiązań tego problu nigdzie. Bardzo proszę o pomoc. Mam uziemione auto już kilka miesięcy. Przy okazji szukam DPF strona lewa polift. Pozdrawiam
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników