Witam Szanowne Grono. Z marką miałem do czynienia wiele lat temu jako użytkownik Porsche 944 z 1986r. Było to świetne auto, ale musiało ustąpić miejsca innej miłości ... kobiecie. Potrzebne było własne gniazdko i przygoda się skończyła. Parę lat minęło, a zainteresowania autami klasycznymi z lat 70 -80 pozostały. Do wypadów na zloty i rajdy używam obecnie Mercedesa 500SL z 1984 roku, który po kilku okrążeniach toru w Poznaniu okazał się sportowym tylko z nazwy.
Wskutek różnych zawirowań mam szansę stać się posiadaczem Porsche 911 SC 3.0 z 1983 roku o podobnej wartości, ale wrażenia z jazdy nieporównywalne. Samochodzik miałby być użytkowany do lansu, ewentualnie prób sprawnościowych na rajdach. Zależy mi na maksymalnym zbliżeniu do oryginału i tutaj pojawiają się pytania.
1. Czy po numerze nadwozia można odtworzyć specyfikację fabryczną?
2. Jeśli tak to w jaki sposób i gdzie to zrobić?
3. Jakie są koszty pakietu startowego biorąc pod uwagę, że auto jest z USA i pewnie sporo stało. Obecnie jeździ, podobno bez uwag.
4. Na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach. Karoseria nie nosi śladów napraw powypadkowych bądź korozji.
5. W jaki sposób radzicie sobie z pęknięciami na desce rozdzielczej?
6. Co to za fotele? Czy można zdobyć gdzieś oryginalne? Jakie to może generować koszty?
7. Jest rynek części używanych do tych wozów poza e-bay?
8. Prośba o linki do tematów w języku polskim, gdzie można zdobyć wiedzę na temat tego modelu.
9. I ostatnie natury filozoficznej ile to może być warte na pieniądze
Poniżej staram się dołączyć fotki. Z góry dziękuję za dobre rady i przepraszam, że od początku od razu z interesem.
Pozdrawiam Piotr