Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.05.2015, 21:12 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
CZEŚĆ WSZYSTKIM ! ;)

Jak przystało na nowego - świeżaka wypada się przywitać :)

Zjawiłem się tutaj, ponieważ potrzebuje fachowej pomocy w kwestii wyboru PORSCHE CAYENNE.

Myślę poważnie o tym samochodzie aczkolwiek jestem dyletantem w marce PORSCHE. Stąd też liczę na Wasze fachowe porady.

Póki co mogę sobie pozwolić na wydatek rzędu 40 - 45 tysięcy co za tym idzie pewnie samochód 10 - 11 letni. I tutaj pytanie. Czy jest możliwe kupno godnego PORSCHE CAYENNE w roczniku 2004 - 2005?

Proszę o poradę w kwestii silnika, czy v6 3.2, a może lepiej v8 4.5?

Dodam tylko, że w znanych serwisach samochodowych dwukrotnie trafiłem na próbę oszustwa - wyłudzenia pieniędzy :) - czyli tzw. aukcje widmo...

Na początek tyle, jeszcze raz witam wszystkich serdecznie i pozdrawiam, Miłosz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.05.2015, 22:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Witamy na forum :)

Mimo że mam mało doświadczeń z 3,2 to jednak doświadczenia z S 4,5
każą mi polecić 3,2 (choć ma swoje bolączki). A tak w ogóle to
jeździłeś już Cayenne? Warto wiedzieć czy to auto dla Ciebie :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.05.2015, 22:20 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
Nie, nie jeździłem, ale ten samochód nie daje mi spać. Poważnie interesowałem się BMW X3, ale to chyba nie ta sama półka, CAYENNE morduje mnie wyglądem - szczególnie wewnętrznym !

Co masz na myśli pisząc "czy jest to auto dla Ciebie"?

Możesz coś więcej powiedzieć na temat tej oferty?

http://otomoto.pl/oferta/porsche-cayenn ... 95b0eab17e

Pozdrawiam i dziękuje za pierwszą odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.05.2015, 22:31 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
Zapomniałem dopytać...

Dlaczego nie polecasz silnika 4.5?

Co jest bolączką wersji 3.2?

Co do CAYENNE 4.5 znalazłem taką ofertę:

http://otomoto.pl/oferta/porsche-cayenn ... 677fdc9680

Proszę o Wasze wywody na temat tych silników i modelu CAYENNE :)

Z góry dzięki M.M


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.05.2015, 22:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Pytam, bo nie każde auto przypada każdemu. Warto najpierw zobaczyć,
dotknąć, przejechać się. w 3,2 nie ma pneumatycznego zawieszenia?
Tym bardziej się przejedź ;)

Silnik 4,5 często po tylu latach ma porysowane gładzie cylindrowe.

3,2 z tego co czytam na forum (nie mam doświadczeń z tym silnikiem)
ma problemy z nierówną pracą. Jak się rozgrzewa jest ok, tak sporo
osób pisze u nas na forum. Silnik pochodzi z gamy silników grupy VAG.

Nie znam tych aut które wrzuciłeś. Polecam Ci przed zakupem przegląd
w serwisie. W przypadku 4,5 S jest obowiązkowy.

Powodzenia :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.05.2015, 22:50 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
Co do przeglądów...

Czy konieczne jest wizytować w ASO PORSCHE czy w Volskwagenie też są w stanie rzetelnie ocenić samochód?

Kolejne pytanie dotyczy pneumatycznego zawieszenia...

Tak na chłopski rozum :) dlaczego lepiej jak jest bądź nie ma?

Jeśli moje pytania są śmieszne wybaczcie, ale tak jak napisałem jestem laikiem i każda Wasza porada będzie dla mnie cenna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.05.2015, 23:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nic nie jest konieczne, ale raczej ASO Porsche lub inny serwis, który
widział niejedno Cayenne, niż serwis który nie wie czego trzeba
szukać :)

Pneumatyka jest wygodna, trochę buja (porównuje może za bardzo do
mojego 924 które jest bardzo twarde), jak wciśniesz SPORT będzie już
lepiej. Natomiast jeździłem Cayenne bez pneumatyki (wprawdzie bardzo
nowe - Cayenne II Diesel) i było dość twarde. Nie tego spodziewałem
się, a może już się za bardzo przyzwyczaiłem do "standardowego"
zawieszenie w tym SUV-wie. Przejedź się i sam oceń :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.05.2015, 23:30 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
Kolejna kwestia... co do wagi samochodu...

Z tego co się orientuje auto waży ponad 2t.

Czy z tego tytułu nie lepszym rozwiązaniem okaże się silnik większy tj. 4.5 litra?

Ja tylko pytam, czytałem opinie, że w tej budzie 3.2 może okazać się za mały?

Jesteście w stanie odnieść się do tego stwierdzenia?

Z góry dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.05.2015, 9:09 

Dołączył: 30.04.2015
Posty: 71
Mogę Ci tylko powiedzieć, że 4.5 naprawdę daje radę. Komfort na pneumatyce jest rewelacyjny. Nie wyobrażam sobie też słabszego silnika w tym aucie chociaż zawalidrogą pewnie nie będziesz. Warto się jednak przejechać. Mi wystarczyło pięć minut żeby wiedzieć, że chcę Cayenna. I już mam dwa :D
Poszukaj może kogoś z forum w okolicy, na pewno nie odmówi Ci krótkiej przejażdżki )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum