Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 25.11.2009, 2:04 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 8
Witam serdecznie!
Wprawdzie nie posiadam jeszcze Porsche, ale fanem marki jestem od dawien dawna. Mieszkam w UK i moje mozliwosci finansowe pozwalaja mi na kupno 924/944. Jedno z nich bedzie zakupione jak letni projekt. Chce kupic 924/944 i odnowic ja do pelnej chwaly :). Obejzalem setki ogloszen w inecie, ale dalej nie wiem na ktory dokladnie egzemplarz/model sie zdecydowac, dlatego zarejestrowalem sie na tym forum
Na koniec jeszcze raz chcialbym powitac wszystkich forumowiczow!
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.11.2009, 7:46 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
hej,
jeśli chcesz restaurować i doprowadzać do świetności, to najlepiej kupuj ze zdrową budą, proste auto :)
a jeśli masz na to środki, to kup 924 turbo (ew. 924s) - są one szybsze od typowej 944, a do tego dużo ładniejsze, bo nie mają tych paskudnych wypukłych błotników :P :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.11.2009, 12:09 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 8
Dzieki za odpowiedz. Szczerze mowiac to turbo nie bralem wogole pod uwage ze wzgledu na wyzsze koszta utrzymania. Moze zabrzmi to troche smiesznie, ale mi wystarczy sama radosc z posiadania Porsche i predkosc jest tu drugorzedna. W swojej karierze mialem juz Subaru Impreze Turbo 320 konna i szczrze mowiac osiagi jej wykorzystywalem moze raz w miesiacu na Track days, a na codzien jazda w korkach, przy ktorych moc raczej nie ma znaczenia :D. Niewatpliwym autem jest rowniez ubezpieczenie dla aut klasycznych, ktore kosztuje grosze i wlasnie to jest drugi powod dla ktorego szukam autka z przedzialu lat 1980-1984 (auto musi miec 25 lat). Podobaja mi sie obydna modele 924 i 944, z tym ze 944 wyglada chyba bardziej masywnie wg mnie i chyba bardziej mi sie podoba, gdzie 924 jest bardziej "zwinne" :). Wlasnie zaczynam wertowac forum na temat najwazniejszych aspektow w czasie kupna.
Pozdrawiam

Wlasnie przewoertowalem forum i nie bardzo moge znalesc wskazowki na co patrzec przy zakupie, co jest najwazniejsze, itp.
Bede wdzieczny za info, a jesli cos przeoczylem to sorki, urok bycia nowym :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.11.2009, 16:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Hej,

924 to bardzo dobry wybór :D Gdybym miał środki to pewnie bym się skusił
na 924 Turbo, masz w UK spory wybór. Eksploatacja mniej więcej taka jak
w 944. W Polsce trudniej o części do 924Turbo, ale w UK jest tego dużo.
Jeżeli kompletnie budżetowo podchodzisz, to atmosferyczne 924 będzie
najlepszym rozwiązaniem. I wcale nie jest takie wolne ;)

Powodzenia w szukaniu, :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.11.2009, 0:51 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 8
Dziekuje!
Jak napisalem w innym moim poscie, mam jakies 1000 funtow na autko i jakies 2000 na dopieszczenie. :) Wszystko zaczynam kompletowac w okolocach lutego, znaczy ostre poszukiwania a potem sie zobaczy
Pozdrawiam 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum