Witam
W sobotę byłem na spacerze w Radomiu na oględziny auta:
http://allegro.pl/porsche-cayenne-s-100 ... 78033.htmlTo najładniejsza z całej wycieczki była trasa .. więc podsumuję co zastałem :
- Auto w środku chyba woziło na tylnej kanapie meble albo coś takiego - cała skóra jest porysowana i podrapana
- tyły przednich foteli ponadrywane i nieudolnie poklejone jakimś klejem
- autor zdjęć ma 5 fakultet z fotoshopa perfekcyjnie pokamuflował wszystkie wgniotki ,a kilka ich znalazłem później porównałem ze zdjęciami i lipa - na fotkach poprostowane
- Felgi ładne ... poza przednią lewą na dniach pancio wyjeżdzał z garażu i chyba koła skręcił za szybko bo cała felga jest obita o ścianę...
- opony DOT 1108 ale wszystkie pościerane na bokach - identyczny efekt ma jazda bez powietrza
- po podłączeniu kompa błąd podgrzewania sondy Lambda oraz błąd kąta wyprzedzenia mieszanki paliwowej ... pewnie od sondy.
- silnik pracujący hmm klekocze - jest dźwięk wtryskiwaczy gazowych - takie cykanie równomierne i nawet zwiększając obroty silnika to nie ustaje ani nie przyspiesza. Tak jakby łańcuch rozrządu obijał się o obudowę .. i tutaj dziwna zagrywka panusia sprzedawcy, na moje pytanie co to za dźwięk bo miałem kilka V i żadne tak nie brzmiało to z takim niby przekąsem odpowiedział pod nosem z szyderczym uśmieszkiem " Tak tak silnik do remontu" i albo doskonale o tym wie albo myślał o żartach.
- a wszystkie listwy w środku auta są po prostu wytarte jakby papierem ściernym je ktoś popychał przy otwieraniu.
Więc chyba nie polecam tego auta - zdjęcia to zupełnie co innego niż zastane auto ..
Czy może ktoś z warszawy coś jest w stanie powiedzieć o tym aucie :
http://allegro.pl/porsche-cayenne-4-5-v ... 43592.htmlI jest moje 2 pytania :
1. Co oznacza wykrzyknik na zegarach ?
2. na jakiej zasadzie podnosi się lub opuszcza to zawieszenie pneumatyczne, co zrobić krok po kroku aby zobaczyć jak to działa ?