Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Witam
PostNapisane: 26.10.2015, 15:23 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
Właśnie jestem w trakcie rozglądania się za nowym samochodem a ponieważ wybór padł na ta akurat markę liczę na lekką pomoc w zakupie:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 26.10.2015, 22:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5247
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Witam! Powodzenia :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 26.10.2015, 22:58 

Dołączył: 8.10.2013
Posty: 302
Witaj,
Za jakim modelem rozgladasz się?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 27.10.2015, 12:15 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
Biorę pod uwagę Caymana S albo 911. Gdybym miał wybierać rozsądnie to pewnie już bym kupił Caymana ale...rozsądnie nie zawsze oznacza najlepiej:)w dodatku nie trafiłem na żadne interesujące ogłoszenie dotyczące Caymana.
Jeżeli chodzi o 911 to mam dylemat miedzy 997.1 i 997.2(oba bardziej S ale się nie upieram za to upieram się przy wersji Europejskiej) Trochę boję się tej szeroko opisywanej awaryjności silnika M 97.01 zwłaszcza że jest ona związana z kiepskim smarowaniem(łożysko IMS mniej mnie martwi)ponieważ samochód ma służyć nie tylko do toczenie się po bułki.Porsche jest uważane za niezawodne więc może martwię się na zapas. Chciałbym jednak dowiedzieć się czy są jakieś sprawdzone sposoby na poprawienie smarowania w silniku 3.8. Na pewno modyfikacja miski olejowej przyda się do jazdy na torze ale wydaje mi się że to rozwiązanie może nie wystarczyć jeżeli nawet jazda codzienna potrafi zabić silnik. Wolę manuala i napęd na tył(chociaż jeżeli chodzi o 997.2 to nie skreślam PDK i 4x4) więc za 997.2 przemawia w zasadzie tylko poprawiony silnik. I z tym właśnie dylematem muszę się zmierzyć:P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 27.10.2015, 13:35 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Za 997.2 przemawia też PDK :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 27.10.2015, 14:53 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
Tak jak pisałem wyżej gdyby trafił się fajny egzemplarz z PDK na pewno wziąłbym go pod uwagę. Na Triptronicki nawet nie patrzę :P Podobnie z napędem na 4 łapy. Ten starszy jakoś mnie nie przekonuje ale nowy nie zniechęca.Jeśli nie trafię na nic ciekawego sprzed liftu zanim nie będę miał funduszu z 2 z przodu to pewnie będzie coś z PDK. Ale tutaj znowu będzie dylemat bo za +/-200k są już 997.1 turbo :confused2:


Korzystając z okazji mam kilka ciekawych ogłoszeń ale nie wiem czy są na tyle ciekawe żeby je wstawiać na ogólnym wątku

http://allegro.pl/show_item.php?item=57 ... c9e99f17cb

Samochód sprzed liftu a kierownica już nowsza. Kolejny zonk to moc silnika jak by poliftowa i ta wymiana sprzęgła przed 65 kkm. Śmierdzi swapem i budą która ma nalatane 200kkm +



http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-ID ... c9e99f17cb

Tutaj kolejny z taką zamianką kierownicy plus silnik zwykły a reszta jak by S. Albo kolejny swap albo upiększony przy okazji dzwona.



http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-99 ... c9e99f17cb


Czy moje domniemania co do tych samochodów są słuszne?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 27.10.2015, 16:02 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 779
Kierownice akurat w tych wszystkich autach to seria-w wersji poliftowej jest inna kierownica, a wlasciwie kierownice bo tez sa 2 rodzaje (a moze nawet wiecej??)

Zacznę od ostatniego-to na pewno wersja podstawowa, a fakt, że ma zmienione końcówki rur to chyba jedyna modyfikacja (plus felgi od Carrery S, które były dostępne jako opcja bo zwykła Carrera stała chyba na 18")

Pierwszy egzemplarz to import USA co powinno ułatwić odtworzenie historii auta.
Drugi to natomiast zwykła Carrera (bez S) ale ma pomalowane/zmienione zaciski i S doklejone na klapie. Widać, ze pojedyncza rura wydechowa nie była zmieniana.

Wg mnie to wszystko to tylko mikro modyfikacje. Dobry obraz da dopiero osobista ocena na miejscu i przegląd w serwisie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 28.10.2015, 11:46 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
Dziękuję za solidną porcję pomocy. Dużo zmienia fakt że kierownica jest jednak od tej wersji(miałem info że w tej wersji środek jest trójkątny a w nowszej okrągły. Info okazało się bajką)
Możesz mi napisać w jaki sposób odróżnić europę od US nie mając WINU? Coś mi świta że po zderzakach ale nie chcę znowu zgadywać bo wyjdzie jak z kierownicą:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 28.10.2015, 11:57 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Nie mając VINu może to się okazać trudne. Poza tylnym zderzakiem przede wszystkim zegary, wyskalowane w milach/fahrenheitach i obrysówki w przednim zderzaku - w wersjach EU są to kierunkowskazy.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 28.10.2015, 12:09 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
W tym przypadku wiedza eksperta od kierownicy się potwierdza:)

Jakieś sugestie an temat tego ogłoszenia?

http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-ca ... cfac79db4a


Nie ukrywam że jak do tej pory jest dla mnie najbardziej kuszące(wiem że na forum jest gdzieś wątek w którym można się spytać ogółu o ogłoszenia ale nie mogę go teraz namierzyć kiedy jest potrzebny:( )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 28.10.2015, 12:32 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ten wygląda ciekawie. Zestaw kolorów mega. Nie S, ale co robić ;)

http://allegro.pl/porsche-911-997-carre ... 90275.html




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 28.10.2015, 12:57 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
Też mi wpadł w oko. Tym bardziej że w tym kolorze widziałem na żywo i jest przyjemny dla oka. Brak S nie ma znaczenia. generalnie to coraz mniej mi na tym S zależy z różnych względów:P Jest to jeden z samochodów które biorę pod uwagę w razie dłuższego poszukiwania które będzie skutkowało większym budżetem.

kłopot polega na tym że z małą dokładką finansową są takie cukierki :) :

http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-po ... a15faf52dd



http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-tu ... a15faf52dd


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 28.10.2015, 12:59 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Cena na 997.2 wydaje się niezbyt wygórowana. Pytanie jak z historią.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 28.10.2015, 13:02 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
Cena rozsądna a historia zawsze jest zagadką przy sportowych samochodach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 28.10.2015, 13:51 

Dołączył: 25.07.2014
Posty: 21
Zdaje się że to cena netto


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 28.10.2015, 14:03 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
kamilx napisał(a):
Zdaje się że to cena netto


Za czarnego tak. Ale nie ma się co dziwić :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 28.10.2015, 21:35 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 779
Ten czerwony (997.1 S) byl chyba juz na forum jakis czas temu opisywany-pamietam bo w tym okresie sam szukalem auta. Ktos z forum byl, ogladal, zabral na przeglad i tam byly jakies zastrzezenia-pamietam ze byla dyskusja nt przekroczen obrotow itp.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 29.10.2015, 8:25 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
Czyli przekręcony silnik. Szkoda bo ładna sztuka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 29.10.2015, 8:35 

Dołączył: 28.10.2015
Posty: 4
Wodnik napisał(a):
kamilx napisał(a):
Zdaje się że to cena netto


Za czarnego tak. Ale nie ma się co dziwić :P

Oglądałem go . Nie był bez wad, ale były to drobiazgi . Niestety kupił go juz ktoś godzinę po mojej wizycie ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum