Ja za swojego dalem akurat duzo wiecej. Ale u mnie to inna bajka ('89, S, szpera, koni, bdb stan itp).
Przod wyglada na robiony, i nie jest to kwestia maski, tylko lamp, zderzaka... Ale by trzeba zerknac na zywo, bo na zdjeciach wyglada jakby lampy i zderzak byly zle zlozone (standard, po wyjeciu lamp potrzebujesz ze 2-3 osoby i ze 3 godziny siedzenia nad tym by je ponownie dobrze i rowno zalozyc, a zderzak ma to do siebie ze go ciezko wpasowac po wypadku).
Gert ma do sprzedania, ale raczej jego cena jest podobna do ceny za ktorego ja swojego kupilem, a nie do 20 tys zl
Przynajmniej z tego co ostatnio pisal.
Z rdza taki problem ze te auta byly cynkowane i nadkole nie powinno zlapac rdzy, jesli nie byl uderzony w tym miejscu.
Wspomaganie w tych autach generalnie ciezko chodzi.
To ze auto bylo ciagle robione w serwisie to na pewno na plus.
Jesli chodzi o mnie to ja jestem zwolennikiem dobrego silnika, prostej budy, reszte mozna robic, ale sa rozne szkoly, inni wola np idealna bude, ale zajechany silnik. Wszystko kwestia co wolisz
Wydaje sie wart brania.
Na plus tez jest brak targi i z tego co mi sie wydaje tylnej wycieraczki. Lzejsze auto, wiec mozna sie pobawic
Na minus napewno brak szpery
To jesli chodzi o opcje. Wyglad tak jak mowilem.ee