Wczoraj wieczorem "wylądował" na podwórku. Późno w nocy poszedłem spać.

Samochód toczy się, zmienia biegi (z szarpnięciem). Silnik pracuje dość kulawo, słabo się wkręca i się trzęsie. Podejrzewam, ze nie pracuje na wszystkie cylindry. Z tego co zauważyłem to większość przewodów układu podciśnienia ma nieszczelności - mam nadzieję że to jest przyczyna. Wycieka olej z uszczelki pod miską olejową. Skrzynia niby nie ma przecieków. Słowem nie będę się nudził

Nie chciałem go mocno wkręcać, bo nie wiem jak z paskiem rozrządu.
Pytanie do Was: Czy silnik M28/44 jest bardzo egzotyczny? Gdzie szukać części?
W pierwszej kolejności chciałbym powymieniać przewody układu podciśnieniowego, świece, przewody zapłonowe, uszczelnić silnik, zmienić rozrząd.
Zdjęcia dodam później
