Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2007, 21:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.05.2007
Posty: 321
Lokalizacja: Darłowo
Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
KZO! napisał(a):
W nieczech tego typu wtryski są nazywane bespośrednie moze sle to zrozumiałem,
Kwestia nazewnictwa.


Być może kwestia nazewnictwa ale w Polsce wtrysk bezpośredni to wtrysk prosto do komory spalania!!!!!!! A ja u siebie mam wtrysk wielopunktowy POŚREDNI L-jetronik :!: :!: :!: :!:




_________________

Jest: 996 C2 '03, Cayenne S III
Było: 944 '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2007, 21:33 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 357
mnie raczej interesuje to turbo w tym samochodzie!!! może jakieś osiągi ,jak to jest zamontowane??? bo jakoś mam mieszane uczucia co do sprawności tego rozwiązania :?: :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2007, 21:51 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
mam gdzies zdjecie od spodu tego wynalazku,jak znajde w kompie to ci podesle


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2007, 21:53 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
To wrzuć na to forum te fotki!
Są 2 turbiny??




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2007, 21:55 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
to jaks wydumka byla ,ale moze wlascicel obecny niech sie wypowie zeby nie bylo ze psuje watek...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.11.2007, 1:44 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
jurek968 napisał(a):
We wczesnym 944 ,jest wtrysk wielopunktowy ale do kanałów dolotowych a obsługuje to L- Jetronic.

My natomiast szukamy samochodów które by miały zasilanie mechanicne wtrysku( bo w latach 70 ych innego niebyło?) które by podawały paliwo wielopunktowo( to normalne) i na dodatek podawały to paliwo bezpośrednio do cylindrów (to nienormlne) .Czyli wtrysk wielopunktowy ,bezpośredni,benzyny.

Teoretycznie gdyby coś takiego istniało ,to wątpię aby wychodziło jako auto seryjne.Takie auto zużywało by olbrzymią ilość benzyny(bo by ją traciło, np. byłaby podawana również w suwie wydechu) a ten nadmiar benzyny płukałby olej na ściankach cylindrów itd...
Może więć to było w jakiejś 911 ce , takiej wyczynowej??


Były takie auta. W sporcie stosowano wtrysk benzyzny bezpośredni (nie do kanału dolotowego) - Daimler Benz 300 SE już w latach 50-tych. Stosowano także dodatkowy bezpośredni wtrysk wody. Tak, wody do cylindra. Układy wtrysku bezpośredniego są znane w lotnictwie od lat 40tych. Co dziwniejsze, pierwsze układy wtryskowe benzyny to były układy wtrysku bezpośredniego z pompą sekcyjną. Wtrysk nieciągły, więc nie było problemu z paliwem w suwie wydechu, natomiast rozrzedzanie oleju i emisja......


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2007, 8:22 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
a ja zawsze myślałem że w 944 to się nazywało BOSCH Motronic :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2007, 14:15 

Dołączył: 4.11.2007
Posty: 8
znalazłem kilka zdjęć silnika z zamontowanyc takim kompresorem, jak jest u mnie


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum